رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئال مادرید - پونفرادینا

1-0 : کایخون
لود / مدیافایر / آی فایل

2-0 : شاهین
مدیافایر / هات فایل / فایل جانگل / آپلودد / کروکو / لود

3-0 : واران
مدیافایر

3-1 : آکوران
مدیافایر

4-1 : خوسلو
مدیافایر

5-1 : کایخون
مدیافایر / اینتر آپلود / جامبو فایلز / رپیدشیر

هایلایت بازی:
نیمه اول : مدیافایر

__________________

[ چهار شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 18:47 ] [ یاسر شایان ]

حالا پس از دو فصل و نیم حضور در مادرید ، بنزمای 24 ساله ، ستاره شده که باید بشود

 
Karim Benzema - Real Madrid
 

- کریم بنزما ، امروز 24 ساله شد . دو فصل و نیم از حضورش در برنابئو می گذرد که بی تردید حالا در بهترین دورانش بسر می برد . او بالاخره آن بازیکن بزرگی شد که باید بشود . 
البته انتظارات برای دیدن کریم واقعی خیلی بیش از حد انتظار طول کشید . در فوتبال رایج است که کلمه ای به نام "دوره هماهنگ شدن " برای ناکامی های مقطعی هر بازیکن به کار برده شود اما برای بنزما ، این دوره خیلی طولانی بود ، حدود یک فصل و نیم . در ابتدا زیر نظر مانوئل پلگرینی ، به عنوان بازیکنی کار را شروع کرد که بالاتر از گونسالو ایگواین بود اما این آرژانتینی حریص ، خیلی زود ستاره فرانسوی را پشت سر گذاشت .
ال پی پیتا زمانی که مورینیو آمد هم بالاتر از مرد فرانسوی بود تا این که دچار مصدومیت کمر بود . در این زمان ، مورینیو اصرار به خرید یک مهاجم دیگر داشت . امانوئل آدبایور آمد اما این رقابت نه تنها به ضرر بنزما نشد بلکه کمکش کرد . در همان روزی که بازیکن توگویی خریده شد ، در بازی کوپا برابر سویا ، کریم زیباترین گلش را در رئال در پیس خوان به ثمر رساند .
اما این برای مورینیو کافی نبود . کریم که مورینیو او را به گربه تشبیه کرده بود همچنان یک ستاره در تیم نبود . با وجود آمار قابل قبولش (15 گل در لالیگا ، پنج تا در کوپا و شش تا در چمپیونزلیگ ) ، در رالی ال کلاسیکوها زیاد مورد استفاده قرار نگرفت .
در این تابستان ، رئال مادرید خریدی در خط حمله نداشت . آدبایور به انگلیس برگشت و بنزما باز هم باید برای پستش با ایگوائن رقابت می کرد . بازیکن آرژانتینی به علت کوپا آمه ریکا کمی دیر به ترکیب برگشت و کار سختی برای رقبات با بنزمایی که تشنه تر از همیشه بود داشت . مورینیو چند باری از این دو مهاجم همزمان استفاده کرد و چند باری هم به طور نوبتی از آنها استفاده کرد . اما در هفته های اخیر به نظر می رسد که بنزما نسبت به ال پی پیتا ، برتری کامل داشته است . بازیکن فرانسوی در بازی های حساس این فصل مانند دیدار مقابل والنسیا، اتلتیکو مادرید، بارسا و سویااز ابتدا به میدان رفت.حالا پس از دو فصل و نیم حضور در مادرید ، بنزمای 24 ساله ، ستاره ای شده که باید بشود .

[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:46 ] [ یاسر شایان ]

به بارسلونا به خاطر قهرمانی در جام باشگاه های جهان تبریک می گویم ولی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به مراتب مهمتر از برد در این دو بازی است

 
Jose Mourinho - Real Madrid
 

 

- ژوزه مورینیو، مربی باشگاه رئال مادرید در آستانه دیدار امشب تیمش در جام حذفی باشگاه های اسپانیا در کنفرانسی خبری شرکت کرد. مورینیو در صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که تنها زمانی که تیمش با بارسا بازی دارد، به تیم کاتالان فکر می کند و در آنالیز عملکرد تیمش در سال 2011 گفت:« ناکامی ، صدرنشین بودن، رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در جام حذفی و برترین تیم مرحله گروهی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بودن نیست.»

مربی پرتغالی در ادامه گفت:« اگر رئال مادرید در لیگ دیگری بازی می کرد، به راحتی قهرمان می شد. عملکرد این تیم و رقابتی که با بارسلونا داریم ، در آوردن یک جام قهرمانی از چنگ بارسا و قرار گرفتن بالاتر از آنها در رقابتهای لالیگا، قابل ارزش گذاری است .اگر حریف ما اینقدر خوب نبود، کار ما خیلی راحت تر از این بود.»
آقای خاص در ادامه صحبتهایش قهرمانی بارسا در جام باشگاه های جهان را به آبی اناری ها تبریک گفت:« به بارسلونا به خاطر قهرمانی در جام باشگاه های جهان تبریک می گویم ولی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به مراتب مهمتر از برد در این دو بازی (بازیهای بارسا در جام باشگاه های جهان) است. در هر صورت به آنها تبریک می گویم.»


مورینیو در ادامه درمورد بازی روز سه شنبه تیمش مقابل پونفررادینا گفت:« برد 0-2 در بازی رفت، یک نتیجه قاطع نیست. اگر در بازی برگشت ، اول این تیم پونفررادینا باشد که به گل برسد، آنها امیدوار می شوند.در این بازی بازیکنانی مثل کاسادو و گرانرو در ترکیب ثابت رئال قرار می گیرند. من باید به بازیکنانی که دقایق کمتری در ترکیب تیم قرار گرفته اند اعتماد داشته باشم. آنها با عملکرد خوبشان مرا قانع کرده اند. علاوه بر کاسادو، خوسلو و ناچو هم در ترکیب ثابت هستند و گرانرو هم که هر زمانی که فرصت در اختیارش می گیرد، عملکرد واقعا خوبی را به نمایش می گذارد، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. او یک بازیکن حرفه ای و یک رئالی به تمام معناست. امیدوارم که مثل همیشه با جدیت بازی کند.»

آقای خاص در ادامه گفت:« ماعملکرد خیلی خوبی داریم. این را در بازی با سویا هم به نمایش گذاشتیم. در این شش ماه، عملکرد ما واقعا خوب بوده. درمورد رقابت موجود میان بنزما و ایگواین باید بگویم که همه بازیکنان ما خوب هستند. بنزما مدتهاست که واقعا خوب است و ایگواین هم همین طور. کریم مقابل سویا واقعا خوب بازی کرد، گرچه به گل نرسید. ایگواین هم در بازی با پونفررادا خوش درخشید. هر دوی آنها این احساس را دارند که برای تیم خوب و کاربردی هستند و این مهمترین نکته است.»

[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:44 ] [ یاسر شایان ]

مادردیدی ها یکشنبه شب در مراسم شام رسمی باشگاه در برنابئو شرکت کردند

 
 

- اعضای تیم فوتبال و بسکتبال رئال مادرید یکشنبه شب در ورزشگاه برنابئو حاضر بودند تا در مراسم شام رسمی باشگاه که به دعوت فلورنتینو پرس و با حضور اعضای کادر مدیریتی باشگاه برگزار شده بود شرکت کنند

بازیکنان تیمهای فوتبال و بسکتبال رئال مادرید بعد از حضور در مراسم شام ، به عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان های شهر مادرید رفتند

یک سال دیگر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان این مراسم رسمی بود. این شام رسمی چند روز قبل از آغاز تعطیلات زمستانی بازیکنان رئال برگزار شد . آنها با سال 2011 که در آن توانستند جام قهرمانی کوپا دل ری را بالای سر ببرند، خداحافی کردند.

بازیکنان مورینیو بعد از تمرین در کمپ ورزشی والدبباس، اولین کسانی بودند که به برنابئو رسیدند. ژوزه مورینیو هم دراین مراسم شاگردانش را همراهی می کرد. اندکی بعد هم بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید وارد سالن شدند.

این مراسم در حالی برگزارشد که جامهای اروپایی و جایزه بهترین باشگاه دنیا در قرن 20 در جایگاه افتخارات ورزشگاه برنابئو دیده می شد و بازیکنان این تیم با شادی تمام از پایان بردن سال 2011 در صدر جدول لالیگا دراین مراسم حضور داشتند. فلورنتینو پرس، آلفردو دی استفانو، امیلیانو رودریگس، ، نایب روسای باشگاه، ژوزه مورینیو و مربی تیم بسکتبال رئال و کاپیتانهای تیمها از جمله میهمان های ویژه این مراسم بودند.

درپایان این مراسم رسمی شام، بنا به رسم هرساله باشگاه مادریدی،بازیکنان این تیم به چندین گروه تقسیم شده و برای عیادت با کودکان بیمار به بیمارستانهای مختلف شهر مادرید رفتند

 

1- کاپیتان کاسیاس در کنار دی استفانو
 

2- ژوزه مورینیو در کنار فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه رئال

3-از چپ به راست آربلوا، ژابی آلونسو و سرخیو راموس
 
 از چپ به راست، په په، کوئنترائو- رونالدو و واران 4
 
[ دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:26 ] [ یاسر شایان ]

مربی پرتغالی رئال در صحبتهایی از عملکرد خوب کاسیاس تعریف و تمجید کرد

 
Jose Mourinho - Real Madrid
 

 

سایت گل- ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار شنبه شب تیمش مقابل سویا خوشحال بود.

او در پایان این دیدار که با برد 2-6 مادریدی ها در ورزشگاه سانچس پیسخوان به پایان رسید به خبرنگاران گفت:« در دو سال متوالی این نتیجه تکرار شده ولی این نتیجه ای طبیعی نیست، سویا همیشه یک تیم قدرتمند و سرسخت بوده. اصلا انتظار این را نداشتم ولی الان ما پیرو شدیم و به تنهایی صدرنشین جدول هستیم .هر چند فاصله زیادی نیست ولی گاهی وقتها بازیها این نتیجه را به همراه دارند.»


مورینیو در ادامه صحبتهایش به تمجید از عملکرد خوب شاگردانش پرداخت و گفت:« واکنش خوبی را از شاگردانم، بعد از شکست مقابل بارسا دیدم. به ویژه اینکه مقابل تیم خوبی مثل سویا بازی می کردیم. سویا تیم کوچکی است نیست و انگیزه هایی زیادی دارد و کیفیت فوتبالی این تیم هم خیلی بالا است.»

مورینیو در ادامه گفت:« تیم ما عملکرد خوبی داشت. با ده بازیکن می دانستیم که چطور باید در زمین مسابقه حرکت کنیم. بعد از اخراج په په ،آربلوا را در میانه به کار گرفتیم ولی بازیکنان دیگر هم با فداکاری تمام بازی کردند.»

مورینیو دی ماریا را به عنوان یک الگوی خوب برای سایر شاگردانش می داند. او اخیرا برای شرکت درمراسم تدفین یکی از اقوامش به آرژانتین بازگشته بود ودر بازگشت بازی خوبی را به نمایش گذاشت

مورینیوهمچنین تمجید از سایر شاگردانش را فراموش نکرد و  گفت:« ما در 18 بازی اخیر در 17 بازی به پیروزی رسیده ایم. درمورد عملکرد رونالدو هم باید بگویم که این برای من عادی بود ؛ شاید برای بعضی ها عادی نبوده باشد. این طور بازی کردن از سوی رونالدو و زدن این گلها و کمک رسانی اش به تیم کاملا عادی است.اینکه در بازی قبل مقابل بارسا به گل نرسید هم عادی است.کاسیاس در این بازی دو مهار خیلی خوب، آن هم در لحظات بسیار حساس بازی داشت.»

البته آقای خاص این برد را نتیجه خوش شانس بودن رئال نمی داند:« ما دروازه بان کاملا قادری داریم که مهارهای فوق العاده ای دارد و در خط حمله هم بازیکنانی داریم که به گل می رسند، موقعیت خلق می کنند و تقریبا در هر فرصتی که خلق کردیم به گل رسیدیم.»

مورینیو در ادامه به این نکته اشاره کرد که سویا، زمانی که رئال ده نفره شد:« کانوته را به بازی گرفت و بازی را باز کرد. با این وجود تیم ما با وجود آنکه یک یار کمتر داشت، فضای زیادی را در اختیار داشت و تقریبا هر یک موقعیتی که خلق کردیم، مبدل به گل شد.»

مورینیو در بخش پایانی صحبتهایش در پاسخ به سوالی در مورد تفاوت موجود میان دو تیم بزرگ اسپانیا و سایر تیمها و فاصله بین بودجه های رئال و بارسا و سایر تیمها گفت:« من گزینه مناسبی برای ارزیابی این موضوع نیستم.من یک مربی حرفه ای فوتبال هستم. رئال مادرید برای اینکه من کارم را انجام بدهم به من پول می دهد.این موضوع برای من مشکلی نیست. الان می توانم بگویم که این بارسلونا در مقایسه با زمانی که من در طول سالهای 1996 تا 2000 در آن بودم،تیم بهتری است و البته رئال هم در مقایسه با سال 1996 تیم بهتری شده است.»

[ یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:14 ] [ یاسر شایان ]

گرچه دی ماریا و رونالدو در ستنچس پیسخوان درخشش فوق العاده ای داشتند اما این واکنش کاسیاس بود که در لجظه کلیدی مانع از گلزنی سویا شد

 
Así fue la parada de Iker / Roberto Pardo
 - در دقیقه 13 بازی ، ایکر کاسیاس باز هم خودی نشان داد . ایکر که مشکی پوش شده بود تا یاد آور لویاشین دروازه بان اسطوره ای تاریخ فوتبال شود یک توپگیری فوق العاده داشت .
 ناباس یک توپ عرضی عالی را فرصت و مانو توپ را روانه دروازه کرد اما این ایکر بود که مانع از این اتفاق شد و یک شیرجه تماشایی داشت تا نتیجه بازی 1-1 نشود .
او در این بازی 2 گل خورد اما در اوقاتی که سویا توان بازگشت به بازی را نداشت. جالب اینکه سرخیو راموس به نوعی روی هردو گل مقصر بود.

[foto de la noticia]

کاسیاس قبلا این شاهکار را در همین ورزشگاه مقابل پروتی انجام داده بود.
[ یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:14 ] [ یاسر شایان ]

رونالدو در پایان بازی با مصاحبه ای خشمگینانه نشان دادکه در این یک هفته چقئر تحت فشار بوده است

 
Cristiano Ronaldo (L) of Real Madrid celebrates scoring his sides second goal with his teammate Marcelo during the la Liga match between Sevilla and Real Madrid
 
 - 3 گل کریس رونالدو ستاره پرتغالی او را به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگا قرار داد. برنده کفش طلای اروپا حالا 20 گل زده که رقمی خارق العاده محسوب می شود.
رونالدو که امشب یک گل تماشایی هم به ثمر رساند در پایان بازی با مصاحبه ای خشمگینانه نشان دادکه در این یک هفته چقئر تحت فشار بوده است.
 او که با میکروفن لاسکستا حرف می زد ؛ گفت: کاری کردم که دهان منتقدان بسته شود . آنهایی که از من انتقاد می کنند ، درک درستی از فوتبال ندارند .خوشحالم   با این برد خوب صدرنشین شدیم و با روحیه به تعطیلات می رویم

Juanito y Cristiano

  به گزارش مارکا کریستیانو رونالدو برابر سویا نه تنها رکورد گلهای خوانیتو را شکست ، بلکه او را پشت سر گذاشت . بازیکن پرتغالی به رکورد 86 گل لالیگایی رسید که یکی بیشتر از شماره 7 اسطوره ایست .
[ یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:13 ] [ یاسر شایان ]

 

‏2 مقابل ‏6
بازی های برگزار شده
دسامبر 18, 2011 12:30 قبل از ظهر IRST
Estadio Ramón Sánchez Pizjuán — Sevilla
داور:‬ Carlos Clos Gomez‎
تماشاگر:‬ 34500‎
 
90+1′ Negredo
Callejón 37′
 
 
 
Cristiano Ronaldo 85′ (پنالتی)
 
بهترینِ بازی
Ángel Fabián Di María
Ángel Fabián Di María
رئال مادرید
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo
رئال مادرید
بدترین بازیکن میدان
Manu Del Moral
Manu Del Moral
سویا
Manu Del Moral
Manu Del Moral
     رئالی ها با پیروزی پرگل مقابل سویا بار دیگر به صدر برگشتند و نشان دادند شکست در ال کلاسیکو را خیلی زود به فراموش سپردند
 
Liga BBVA: Sevilla-Real Madrid: Jose Callejon; Manu del Moral
 

 ـ شاگردان مورینیو با پیروز پرگل 6-2 مقابل سویا بار دیگر به صدر جدول لالیگا برگشتند

رئالی ها که هفته گذشته در با شکست در ال کلاسیکو صدر جدول را از دست داده بودند، تنها برای پیروزی راهی سانچس پیس خوان شدند و در نهایت با ارائه نمایشی خیره کننده میزبان شان را در هم کوبیدند

 بازی برتر رئال در همان دقایق ابتدایی به بار نشست و کریس رونالدو در دقیقه 10 تیمش را پیش انداخت. بازی تا دقایق پایان نیمه اول با همین تک گل دنبال شد اما در فاصله 4 دقیقه رئال برتری را به سه گل افزایش داد.

ابتدا خوسه کایخون، پدیده این فصل رئال، در دقیقه 37 برتری تیمش را دو برابر کرد و سپس در دقیقه 41، کریس رونالدو گل نوزدهم این فصلش را به ثمر رساند تا رئال نیمه اول را با برتری 3-0 به رختکن برود. البته در دقیقه پایانی نیمه اول په په با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا تیم مورینیو یک نیمه کامل را 10 نفره دنبال کند.


نیمه دوم پربرخورد و درگیرانه آغاز شد و آربلوا، دیارا و مارسلو از رئال و اسپاییچ و کانوته از سویا در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم کارت زرد گرفتند.

رئال 10 نفره در دقیقه 66 توسط آنخل دی ماریا به گل چهارم رسید. ستاره آرژانتینی که این فصل آقای پاس گل لالیگا بوده، این بار در نقش گلزن ظاهر شد و دروازه حریف را باز کرد.

تنها 3 دقیقه بعد خسوس ناباس یکی از گل ها را جبران کرد و اختلاف را بار دیگر به سه رساند. اما بدشانسی سویا با اخراج مانو دل مورال در دقیقه 74 تکمیل شد.

در فاصله 5 دقیقه به پایان بازی رئال صاحب یک ضربه پنالتی شد و رونالدو آن را به گل پنجم تیمش تبدیل کرد. و در نهایت جشنواره گل کهکشانی ها را آلتینتوپ در دقیقه 89 با گل ششم تکمیل کرد.

آلوارو نگردو در آخرین ثانیه های بازی روی اشتباه دوباره راموس، دروازه رئال را باز کرد و اما این گل هم نتوانست از سنگینی شکست تیم آندلسی کم کند.

رئال با این پیروزی40 امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر قرار گرفت. کریس رونالدو نیز با هت تریک امشب، 20 گله شد و با اقتدار در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. با توجه به اینکه تنها 16 هفته از رقابت ها گذشته، اگر ستاره پرتغالی به همین روند ادامه بدهد، می تواند رکورد 40 گله فصل قبل خودش را نیز بکشند.

 

سویا

13
Javi Varas
دروازه بان
5.0
3
Fernando Navarro
مدافع
81′
5.0
6
Emir Spahic
مدافع
52′
4.0
2
4.0
4
Martín Cáceres
بازیکن خط میانی
4.5
20
Manu Del Moral
بازیکن خط میانی
74′
4.5
8
Gary Medel
بازیکن خط میانی
5.5
11
Ivan Rakitic
بازیکن خط میانی
21′ 68′
4.5
15
Piotr Trochowski
مهاجم
46′
5.5
7
7.0
9
Negredo
مهاجم
91′
7.0

رئال مادرید

8.0
1
Iker Casillas
دروازه بان
6.0
12
Marcelo
مدافع
3.5
3
Pepe
مدافع
30′ 44′
6.0
4
Sergio Ramos
مدافع
33′
7.0
17
Arbeloa
بازیکن خط میانی
44′
8.0
7
Cristiano Ronaldo
بازیکن خط میانی
10′ 41′ 85′
7.0
14
Xabi Alonso
بازیکن خط میانی
89′
7.0
21
Callejón
بازیکن خط میانی
37′ 46′
7.0
24
Lassana Diarra
مهاجم
53′
8.5
22
7.5
9
Karim Benzema
مهاجم
41′ 66′ 86′

تعویضها

12
Fred Kanouté
مهاجم
46′ 64′
5.0
18
Armenteros
بازیکن خط میانی
81′
4.5
30
Sergio
دروازه بان
-
37
Luna
مدافع
-
16
Campaña
بازیکن خط میانی
68′ 69′ 91′
6.5
14
Julien Escudé
مدافع
-
23
Coke
بازیکن خط میانی
-

تعویضها

6.5
6
Sami Khedira
مهاجم
67′
-
10
مسعود اوزیل
بازیکن خط میانی
6.0
18
-
20
Gonzalo Higuaín
مهاجم
-
8
Kaká
بازیکن خط میانی
-
13
Adán
دروازه بان
6.0
16
Hamit Altintop
بازیکن خط میانی
86′ 89′

مربی

-
Marcelino
مربی
-

مربی

-
-
 
  • گل
  • گل به خودی
  • پنالتی
  • پنالتی از دست رفته
  • کارت زرد
  • پاس گل
  • گرفتن پنالتی
  • گل در ضربات پنالتی
  • از دست دادن ضربه پنالتی
  • کارت زرد / کارت قرمز
  • کارت قرمز
  • تعویض - بازیکن ورودی
  • تعویض- بازیکن خروجی
  • مصدومیت
  • رده بندی گل دات کام
  • برترین بازیکن میدان از نظر گل دات کام
  • بدترین بازیکن میدان از نظر گل دات کام
  • رنکینگ جهانی برترین و بدترین ها
  • برترین بازیکن میدان از نظر هواداران
  • بدترین بازیکن میدان از نظر هواداران
 
[ یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:10 ] [ یاسر شایان ]

خوب است رونالدو به نزد روانشناس برود

 
Cristiano Ronaldo - Real Madrid (Getty Images)
 
 - عملکرد ناامید کننده کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل بارسلونا، باعث شده تا این روزها جایگاه ستاره پرتغالی در دنیای فوتبال افت چشمگیری داشته باشد. این طور به نظر می رسد که یکی از علل ناکامی رونالدو در این بازی، رویارویی با مسی و قرار گرفتن مقابل بارسلوناست.

اولیور مارتینس، روانشناس ومتخصص روانشناسی در فوتبال حرفه ای معتقد است که مشکل کریس رونالدو روانی است:« ناامیدی، با دلهره و استرس تفاوت دارد و درسطحی از فعالیت به میزانی بیش از حد می رسد و باعث می شود که هیجان بازیکن به طرز عجیبی افزایش یافته و بدین ترتیب بازیکن کنترل شخصی اش را از دست بدهد.»


 این روانشناس معروف درمورد شرایط کریس ادامه داد:«احساس کریس رونالدو، دلهره نیست؛ چون زمانی که توپ را طلب می کند و یا در زمین بازی می کند،هیچ ترس و واهمه ای ندارد.دلهره واکنشی احساسی درمقابل ترس است. البته رونالدو الان دلهره این را دارد که ثابت کند که می تواند مقابل بارسلونا بهترین باشد؛  و دستپاچگی بیش از حد دراین زمینه باعث شده که او از نظر احساسی دچار مشکل شود و اصطلاحا با «بلوک احساسی » مواجه شود. او تازمانی که بدون فشار و به حالت نرمال و ریلکس به بازی برنگردد، نمی تواند از این بلوک احساسی عبور کند.این اتفاق تنها زمانی رخ می دهد که رونالدو به دنبال اثبات چیزی به کسی نباشد.»

 این روانشناس خبره درمورد مسی هم صحبت کرده و به این نکته اشاره کرده که مسی در وجهه جهانی به مراتب بهتر از رونالدو خودش را نشان داده:« رقابت با مسی به هردوی آنها کمک کرده تا به بازیابی شخصی خودشان پرداخته و خودشان را تقویت کنند ولی در دوئل های مستقیم بازیکن آرژآنتینی ثابت کرده که قدرت بیشتری در تزریق اعتماد به نفس به خودش دارد. این باعث می شود تا او با خونسردی بیشتری بازی کند و کنترل بیشتری برشرایط داشته باشد.»

 مارتینس درادامه صحبتهایش اعلام کرد که رونالدو صدای سوتهای انتقادی در برنابئو را شنیده است و دراین باره گفت:« هواداران برنابئو همیشه رونالدو را تحسین می کردند ولی این بار از او توقع داشتند که همان طور که هر هفته مقابل هر یک از حریفان نمایش خیره کننده ای را به اجرامی گذاشت، این بار هم مقابل بارسلونا یک بازی تماشایی را اجرا کند.شنیدن این سوتها واقعا و را دلخور کرده است.»

[ جمعه 25 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:49 ] [ یاسر شایان ]

این هافبک ترک تبار که در تابستان به رئال پیوست، به دلیل مصدومیت فرصت چندانی برای بازی در ترکیب رئال پیدا نکرد، اما کلوپ معتقد است او برای تاثیرگذاری در تیم جدیدش به زمان نیاز دارد

 
Nuri Sahin - Real Madrid

- یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند، معتقد است نوری شاهین می تواند در رئال مادرید موفق شود.

این هافبک ترک تبار که در تابستان از دورتموند به رئال پیوست، به دلیل مصدومیت فرصت چندانی برای بازی در ترکیب رئال پیدا نکرد، اما کلوپ معتقد است شاهین برای تاثیرگذاری در تیم جدیدش به زمان نیاز دارد.

او در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" همه می دانند که رسانه های اسپانیایی در مورد هر چیز خوب و بدی اغراق می کنند. نوری بازیکن صبوری نیست اما نباید فراموش کرد که او مدت زیادی مصدوم بوده است.

من مطمئنم که او بعد از تعطیلات زمستانی بازی های بهتری از خود ارائه خواهد داد."

سرمربی دورتموند همچنین احتمال بازگشل شاهین به بوندس لیگا را رد نکرد و گفت:" اگرچه موضوع بازگشت او به دورتموند در حال حاضر مطرح نیست اما من همیشه آماده استقبال از او هستم. ما هنوز ارتباط نزدیکی با هم داریم."

این ستاره 23 ساله بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، تنها 3 بازی برای رئال انجام داد.
[ جمعه 25 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:21 ] [ یاسر شایان ]

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان انجام شد و تیم های مختلف رقبای شان را شناختند

 
Champions League: Borussia Dortmund - Arsenal, Mats Hummels - Per Mertesacker
 

- قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان انجام شد و بارسا و رئال، دو مدعی اصلی رقابت های این فصل با قرعه های نسبتا اسانی روبرو شدند.

بارسا، قهرمان دوره قبل باید با بایر لورکوزن روبرو شود و رئال نیز با حریف زسکا مسکو خواهد بود.

باسل، شگفتی ساز مرحله گروهی که منچستریونایتد را حذف کرد، در این مرحله با بایرن مونیخ روبرو خواهد شد.

دو تیم ایتالیایی میلان و ناپولی نیز با دو تیم انگلیسی آرسنال و چلسی روبرو خواهند شد که احتمالا دیدنی ترین دیدارهای این مرحله خواهند بود..

لیون- آپوئل نیکوزیا

ناپولی- چلسی

میلان- آرسنال

باسل- بایرن مونیخ

بایر لورکوزن- بارسا

زسکا مسکو- رئال

زنیت- بنفیکا

مارسی- اینتر

[ جمعه 25 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:18 ] [ یاسر شایان ]

بعد از شکست در ال کلاسیکو، شاگردان مورینیو اولین دیدارشان در کوپا دل ری را مقابل تیم گمنام پونفرادینا انجام می دهند

 
Xabi Alonso, Cristiano Ronaldo, Khedira, Benzema, Real Madrid
 

ترکیب احتمالی

پونفرادینا

کینتانا
مالو, آلکایده, ساموئل, دنی کاریل
آکوران, بارو, روئیس, جاناتان
یوری, مایور


رئال مادرید


آدان
آربلوا, آلبیول, واران, مارسلو
آلتینتوپ, شاهین
کایخون, کاکا, گرانرو
ایگواین

دیدار ال کلاسیکو برای بازیکنان رئال هم از لحاظ فیزیکی و هم ذهنی بسیار فرسایشی بود و به همین دلیل مطمئنا مورینیو برای این دیدار مقابل پونفرادینا در کوپا دل ری از بازیکنان ذخیره اش استفاده خواهد کرد.

آنتونیو آدان به جای کاسیاس در درون دروازه قرار خواهد گرفت و رافائل واران و رائول آلبیول زوج خط میانی را تشکیل خواهند داد. آربلوا نیز بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در سمت راست خط دفاعی قرار خواهد گرفت.

همیت آلتینتوپ که در ال کلاسیکو به میدان نرفت، از ابتدا در خط میانی قرار خواهد گرفت و احتمالا با نوری شاهین، به عنوان دو هافبک تدافعی تیم بازی خواهد کرد. خوسه کایخون، کاکا و استبان گرانرو مثلث تهاجمی خط میانی را تشکیل می دهند.

ایگواین که در دیدار مقابل بارسا از روی نیمکت بازی را آغاز کرد، به عنوان تک مهاجم تیم به میدان خواهد رفت.

پونفرادینا شانس چندانی برای این دیدار نخواهد داشت اما مطمئنا برای اینکه از پیش شکست خورده نباشند، با بهترین ترکیب به میدان خواهند رفت.



آیا می دانستید؟

- این اولین دیدار پونفرادیا و رئال در تاریخ است.

- پونفرادیا در حال حاضر در گروه 2 لالیگای 2 با 31 امتیاز از 17 بازی در رده دوم قرار دارد.

- یوری، مهاجم برزیلی پونفرادینا با 5 گل زده، بهترین گلزن این فصل تیمش است.

- این اولین دیدار رئال در کوپا دل ری بعد از پیروزی در فینال سال گذشته مقابل بارساست. در مقابل پونفرادیا تاکنون سه بازی در کوپا دل ری این فصل انجام داده است.

- قهرمانی فصل گذشته رئال در کوپا دل ری بعد از 18 سال ناکامی این تیم در این رقابتها رقم خورد.

- بارسا، رقیب اصلی رئال، با 25 قهرمانی، بیش از هر تیم دیگری در کوپا دل ری قهرمان شده است.

[ دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:2 ] [ یاسر شایان ]

اگر در سویا ببریم،صدرنشین ما هستیم

 
Jose Mourinho - Real Madrid

- ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار شنبه شب ال کلاسیکو در جمع خبرنگاران حضور یافت

مورینیو در کنفرانس خبری بعد از بازی، صحبتهای مثبتی را برزبان آورد:« بازیکنان ما ناراحت ولی آرام هستند. من قبل از بازی گفته بودم که از نظر احساساتی در شرایط متعادلی هستیم . یک برد ما را عوض نمی کند و 6امتیاز به حساب ما واریز نخواهد کرد و یک شکست هم سرنوشت ما را تغییر نخواهد داد.اگر ببری خوشحالی و اگر ببازی ناراحت. ولی بازی متعادل بود و امتیازات دو تیم برابر شد. البته ما هنوز یک بازی کمتر انجام داده ایم و اگر در آن بازی لغزشی نداشته باشیم به عنوان تیم صدرنشین به استقبال سال نو می رویم.اگر سویا را ببریم صدرنشین ماهستیم.»

مورینیو درمورد این موضوع که شاید مسی می توانست در جریان بازی دومین کارت زردش را از داور بگیرد گفت:« به نظر من او باید اخراج می شد. شاید هم نه؛ داور بهتر صحنه را دید. چون من در 40 متری برخورد بودم و داور نزدیک به صحنه بود. من نمی خواهم بدون دیدن مجدد صحنه برخورد انتقاد کنم؛ چون ممکن است قضاوتم ناعادلانه باشد و نمی خواهم این طور باشد.»

مورینیو در مورد شکست تیمش گفت:« این عواقب چیزی است که فوتبال نام دارد. ورزشی که در آن جزئیات، بازی را رقم می زنند. شانس نقش مهمی دراین ورزش دارد. وقتی بازی 1-1 بود، شاید در شرایط عادی می توانست 0-2 باشد و اگر کریس که یک بازیکن فوق العاده است نفوذ بیشتری می داشت، شاید نتیجه متفاوت می بود. در نیمه اول بازی کاملا متعادل بود. در نیمه دوم گل آنها از راه رسید که کاملا شانسی بود و نه چیز دیگر. نه بحث لغزش بازیکن ما بود و نه بحث مهارت بازیکن حریف. بعد از آن به نظر می رسید که توپ وارد دروازه بارسا شده و بازی 2-2 شده ولی این طور نبود. بارسایی ها بعد از گل دوم از نظر روانی حس می کردند که برنده بازی هستند و توپ را همان طور که دوست داشتندبه گردش در می آوردند و کار را 3-1 کردند؛ آن هم به دلیل آرامشی که داشتند.بدون آنکه بخواهم ارزش کار آنها را زیر سوال ببرم، شانس تفاوت را رقم زد.»

مربی رئال درادامه درمورد سبک بازی تیمش گفت:« چون در خانه بازی می کردیم، می خواستیم تهاجمی بازی کنیم و ببریم. انتظار داشتم که در یک بازی خانگی اوزیل عملکرد خیلی خوبی داشته باشد.»

او درمورد حضورش درجمع خبرنگاران درکنفرانس خبری بد از بازی گفت:« من به اینجا آمدم چون تیمم باخته است. اگر تیم ما باخته باشد، شما هم نمی خواهیم که دستیار من را ببینید. اگر به پیروزی رسیده بودیم نیازی به دفاع از وجهه تیم نبود. ولی بعد از یک شکست، این غیرممکن است که من خودم اینجانیایم.»

مورینیو درمورد عملکرد شاگردانش گفت:« از گل اول خوشم نیامد، چون دقیقا مثل سایر گلهای دیگری بود که مقابل بارسلونا خورده بودیم. دوست ندارم که یک بازیکن من در مرکز زمین، در یک موقعیتی که مالکیت توپ 50-50 است، چنین بازی ای داشته باشد که منجر به گل حریف شود. توپ باید همان جا می ماند. می دانم که بازیکنان دراین شرایط می ترسند، چون تاریخ به ما می گوید که خطا کردن در اینجای زمین و  مقابل چنین حریفی ممکن است کارت داشته باشد ولی توپ را می توانستیم مال خود کنیم، این کار را نکردیم و این ضد حمله خلق شد. ما 0-1 جلو بودیم واین بازی شرایط بازی را زیر سوال برد.با توجه به آمار و ارقام بارسا در ال کلاسیکوهای بیشتری درمقایسه با ما به پیروزی رسیده و برروی قلم و کاغذ تیمی که بیشتر برده تیم بهتری است. زمان می گذرد و ما فراموش می کنیم که چرا این اتفاق افتاد،اخراج په په و گل مردود اعلام شده ایگواین را فراموش می کنیم.بازی ای که ما مقابل بارسا به پیروزی رسیدیم یک فینال بود و یک فینال ارزش خیلی بیشتری درمقایسه بااین جور بازی ها دارد. اگر من می خواستم یک بازی را برای برد انتخاب کنم، فینال را انتخاب می کردم،چون مارا به جام رساند.ولی بارسایی ها از ما جامهای بیشتری کسب کرده و اند و قوی تر هستند.»

مورینیو درمورد سوتهای انتقادی خطاب به رونالدو از سوی جایگاه تماشاگردان گفت:« من در جریان بازی برای این موضوع وقت نداشتم من روی نیمکت نشسته ام و برای اینکه ببینم که هواداران چه می کنند وقت ندارم.»

او در بخش پایانی صحبتهایش درمورد دیدارش با تیتو ویلانوا گفت:« مثل همه بیمارانی که از نظر سلامت مشکل دارند، برای او آرزوی سلامت کردم.او حالش خوب است و از این بابت خوشحالم.»

[ یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:30 ] [ یاسر شایان ]

مربی رئال سعی داشت تا در ابتدای بازی حال تیتو ویلانووا را بپرسد ولی او را پیدا نکرد

 
Tito Vilanova, Barcelona
 

 

- تصاویر منتشره از سوی خبرگزاری ها حکایت از آن دارد که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا که شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال و تیتو ویلانووا برای دقایقی با هم دیدار کردند

این درحالی است که در یکی از مصافهای اخیر این دو تیم مورینیو با فرو کردن انگشتش در چشم تیتو ویلانووا، دستیار شماره یک گواردیولا جنجال آفرین شده بود.

از سوی دیگر تیتو اخیرا به دلیل وجود یک تومور روی غده پاراتیروئیدش زیر تیغ جراحی رفته و این اولین دیداری بود که روی نیمکت مربیگری بارسا بازگشته بود

ثانیه هایی بعد از به صدا درآمدن سوت پایانی دیدار ال کلاسیکوی شنبه شب، مربی پرتغالی به سوی نیمکت مربیگری بارسلونا حرکت کرد و با دستیار گواردیولا حال و احوالپرسی کرد و چند کلمه ای بین آنها رد و بدل شد. تیتو هم با احترام و خوشرویی تمام، پاسخ احوالپرسی مورینیو را داد.

[foto de la noticia]

[ یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:29 ] [ یاسر شایان ]

کاپیتان مادریدی ها در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش باید در سویا به پیروزی برسد

 
Iker Casillas, Real Madrid (Getty Images)

دروازه بان مادریدی ها در ادامه صحبتهایش قصد نداشت که این شکست را تقصیر فرد خاصی بیندازد:« ما یک تیم و یک گروه هستیم و همه با هم می بریم و باهم می بازیم.. همه ما باید دراین کشتی باشند و بارسا نباید برای ما مبدل به یک عقده شود.»

 

 - شنبه شب دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار گرفتند و مصاف این دو تیم با برد 1-3 بارسا به اتمام رسید تا بارسا به صورت موقت و با یک بازی بیشتر به صدرجدول لالیگا بازگردد.

البته درصورتی که رئال در دیدار آتی اش  مقابل سویا به پیروزی برسد صدر جدول را از تیم کاتالان پس خواهد گرفت.

درپایان دیدار شنبه شب ال کلاسیکو، ایکر کاسیاس، دروازه بان باتجربه رئال در صحبتهایی درآنالیز این بازی گفت:« بارسلونا نبایدبرای ما تبدیل به یک عقده شود. الان باید سعی کنیم تا به هوادارانمان روحیه دهیم. رقابتهای لالیگا به صورت معمولی همین طور است و امروز یک تیم دیگر در برنابئو ما را شکست داد. باید فکرمان را برروی دیدار با سویا متمرکز کنیم و برای پیروزی به سویا برویم.»

کاسیاس درمورد سبک بازی تیمش گفت:« ما عجله کردیم و بازی همیشگی مان را انجام ندادیم. گل دوم بارسا شرایط بازی را تحت تاثیر خودش قرار داد و این برروی ما هم تاثیرگذاشت. این شکست دردناک است،چون ما روند خوبی داشتیم و اینجا در برنابئو شکست خوردیم.»

کاسیاس درادامه به دفاع از رونالدو پرداخت که چند فرصت خوب را در جریان بازی از دست داده بود:« همه ما باید با 120% توان بازی می کردیم، نه فقط رونالدو .ما یک تیم هستیم و همه انتقادات به تمام ما برمی گردد.ما بدشانس بودیم ولی نباید به دنبال بهانه باشیم. وقتی بارسا 1-3 جلوبود،بازی کردن مقابل آنها آسان تر بود.ما الان باید تمرکزمان را برروی دیدارمان مقابل پونفررادینا،در جام حذفی که روز سه شنبه برگزار می شود و بعد از آن بازی حیاتی مان مقابل سویا قرار دهیم.»

[ یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:28 ] [ یاسر شایان ]

این هشتمین برد پپ گواردیولا مقابل رئال مادرید بود، بردی که در دقایق ابتدایی بازی نامحتمل به نظر می‌رسید.

 
Liga BBVA: Real Madrid-Barcelona: Gerard Pique, Angel Di Maria
 

 – بارسلونا با مربی‌گری پپ گواردیولا برد هشتم را هم مقابل رئال مادرید و در خانه این تیم به دست آورد.

دیدار دو تیم با گلی بسیار زودهنگام آغاز شد. ویکتور والدس در پاس دادن اشتباه کرد و توپ را به آنخل دی‌ماریا سپرد. پاس دی‌ماریا به مدافعان بارسا برخورد کرد و در برگشت ضربه مسعود اوزیل هم با برخورد به مدافعان بارسا به کریم بنزما رسید تا او در همان ثانیه‌های ابتدایی دروازه بارسا را باز کند. این گل در ثانیه 22 به ثمر رسید و سریع‌ترین گل تاریخ کلاسیکو بود.

بازی در نیمه اول پربرخورد بود و هر دو تیم اشتباهات فراوانی داشتند. بارسلونا در این نیمه مانند همیشه مسلط نبود و رئال مادرید تیم برتر بود تا این که بارسا در دقیقه 30 گل تساوی را زد. لیونل مسی حرکتی تکنیکی و دیدنی انجام داد و در حالی که لاسانا دیارا روی او خطا کرد او توپ را به الکسیس سانچس سپرد و مهاجم شیلیایی بارسا هم در حالی که زیر فشار دو مدافع حریف بود با ضربه‌ای بسیار دقیق گل تساوی را وارد دروازه ایکر کاسیاس کرد.

رئال مادرید نیمه دوم را هم برتر آغاز کرد ولی بارسا در دقیقه 53 گل دوم را هم زد. شوت چابی در میانه راه به مارسلو برخورد کرد و تغییر جهت داد و کاسیاس هر چه تلاش کرد نتوانست مانع گل شدن توپ شود. توپ در این راه به تیر دروازه هم برخورد کرد.

بارسا پس از این گل به ضرباهنگ همیشگی خود بازگشت و با بازی فوق‌العاده آندرس اینیستا و چابی و حرکات دیدنی مسی کنترل بازی را در دست گرفت.

بارسا در دقیقه 66 به گل سوم رسید. سانتر دقیق دنی آلوز به سسک فابرگاس رسید و او هم با ضربه سر کاسیاس را برای بار سوم مغلوب کرد.

دو تیم در ادامه موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتند اما گل دیگری زده نشد و در نهایت بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

اکنون بارسا و رئال با 37 امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول هستند. بارسا به دلیل برد در همین دیدار در رتبه اول قرار گرفته اما مادرید یک بازی کمتر دارد.

Xavi, Lionel Messi, Real Madrid, Barcelona

اتفاق ویژه :دقیقه 64 ، کریستیانو یک موقعیت بزرگ را در زمانی که دروازه خالی بود با ضربه سر از دست داد . بازیکن پرتغالی اصلا خوب کار نکرد و هر بار که توپ را از دست می داد ، توسط برنابئو هو می شد تا مشخص شود که رئالی ها از ستاره تیمشان در الکلاسیکو قطع امید کرده اند .
[ یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:27 ] [ یاسر شایان ]

شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شاهد برگزاری دیدار حساس و تماشایی ال کلاسیکو بودیم                                                                                              

 
 
- شنبه شب و در دیدار حساس و تماشایی ال کلاسیکو دو تیم رئال مادرید و بارسلونا مقابل هم قرار گرفتند که این مصاف با برد 1-3 بارسا همراه بود.
دراینجا می توانید تصاویر منتخب مربوط به این دیدار را تماشا کنید:
 

El buen ambiente entre los dos presidentes ha sido la nota predominante en la comida de directivas celebrada en el hotel Ritz. ¿Pasará lo mismo al finalizar el encuentro?

دیدار روسای دو باشگاه قبل از آغاز این دیدار در مراسم ناهار رسمی درهتل ریتس مادرید Por falta de apoyo no será. Así se encontraban los aledaños del Santiago Bernabéu a la llegada del autobús del Fútbol Club Barcelona. Ni la lluvia que cubre Madrid impide el ambiente que rodea a este partido. .
استقبال هواداران بارسلونا از اتوبوس حامل بازیکنان این تیم درشهر مادرید
Un Madrid-Barcelona no es un partido más. Así lo refleja la cara del portero del Barcelona, Víctor Valdés que llega al Bernabéu muy concentrado y con vistas en el enésimo partido del siglo.
این هم بازیکنان بارسا در اتوبوس این تیم درشهر مادرید.به نظر می رسد که ویکتور والدس تمرکز زیادی برروی این دیدار کرده است

Por mucha rivalidad que haya, un Madrid-Barcelona no deja de ser un partido de fútbol. Y lo que debe formar parte de este deporte es la cordialidad como muestran estos aficionados de ambos equipos.

این است رقابت دوستانه و جذاب La afición del Madrid quiere destaparse y quitarse la careta de la decepción tras el 5-0 de la pasada temporada y la eliminación en Liga de Campeones. ¿Será esta la ocasión propicia?
این هم هواداران رئال که برای تشویق تیمشان به برنابئو رفته بودند No sólo en España se vive este partido con la emoción que merece. El Santiago Bernabéu se llena de turistas que viven el encuentro de forma muy apasionada.

نه تنها در اسپانیا بلکه درسرتاسر دنیا این دیدار حساس و تماشایی دنبال می شد. ورزشگاه برنابئو شنبه شب مملو از توریستهایی بود که برای تماشای این بازی به مادرید آمده بودند
No todo el mundo había tomado su asiento en el Santiago Bernabéu cuando Benzema, tras un error garrafal de Víctor Valdés en la salida de balón azulgrana, adelantaba al Real Madrid en el Clásico.
23 ثانیه و گل...هواداران برنابئو برای دیدن گلزنی تیمشان فقط 23 ثانیه معطل ماندند
El gol de Benzema a los 23 segundos de partido produjo un éxtasis en aficionados madridistas y en los propios jugadores que celebraron el tanto como si les fuera la vida en ello.

گلزنی بنزما در ابتدای بازی با این شادی همراه بود
De esta guisa se presentaban las calles de Barcelona a la hora del 'clásico'. La ciudad Condal parecía una ciudad desierta. Todo lo contrario que los bares y los hogares donde vibraban con el encuentro.
در زمان برگزاری دیدار ال کلاسیکو خیابانهای بارسلونا به این شکل درآمده بود ؛همه پای تلویزیونها الکلاسیکو را تماشا می کردند.
Mourinho mira al cielo como pidiendo suerte de cara al choque con el Barcelona. No lo ve claro el técnico madridista antes del comienzo del choque.
مورینیو با نگاهی رو به آسمان ، امیدوار بود تا تیمش به نتیجه مطلوب دست یابد

No podía haber soñado el chileno un mejor debut en su primer 'clásico' como jugador blaugrana. Un golazo suyo a pase de Messi, ponía las tablas en el marcador. No era para menos tal alegría.
الکسیس شروع خارق العاده ای در اولین داربی اش با پیراهن بارسا داشت. گل او بود که بازی را به تساوی کشاند
Piqué y Cristiano Ronaldo coincidieron varias temporadas en el Manchester United. Sin embargo, el destino ha querido que se enfrenten en el mejor partido que se puede ver en el mundo del fútbol. Nada más y nada menos que un Madrid-Barça.
دو هم تیمی در منچسترو دو رقیب در ال کلاسیکو. پیکه و رونالدو

Esta es la cara que se le ha quedado al entrenador madridista tras el segundo gol del Barcelona que ha llegado tras un tiro de Xavi desde fuera del área que ha rebotado en Marcelo.
بعد از به ثمررسیدن گل دوم بارسا چهره گواردیولا به این شکل درآمد

El saludo al comienzo del partido entre Pep Guardiola y Jose Mourinho es una de las imágenes más esperadas como al comienzo de cada 'clásico'. Conocidos son sus piques en las ruedas de prensa, pero ahora reina la cordialidad.
این هم سلام و احوالپرسی مربیان دو تیم پیش از آغاز مسابقه Guardiola sigue sin saber lo que es perder en el Santiago Bernabéu que se convierte en uno de sus estadios fetiches. "Seguimos siendo los números 1", parece querer decir el entrenador blaugrana
آقای شماره یک
Cristiano Ronaldo no ha tenido una participación decisiva en el 'clásico'. Apenas ha disfrutado de balones claros durante el partido. Así mostraba su decepción e impotencia.
بی قراری رونالدو؛ ستاره پرتغالی دراین دیدار نتوانست به گلی برسد و چند فرصت خوب را از دست داد
Cesc Fábregas ha vivido un debut idílico en su primer clásico como blaugrana. Ha logrado su octavo tanto en la Liga, el que ponía tierra de por medio con el Real Madrid, tras un fantástico cabezazo a pase de Alves.
سسک فابرگاس هم مثل الکسیس سانچس شروع خوبی دراولین ال کلاسیکوش داشت و این شروع را با گلزنی جشن گرفت
El Barcelona ha logrado su tercera victoria en el feudo madridista en los últimos 6 partidos de Liga disputados. De esta forma se convierte en uno de los estadios preferidos por la plantilla blaugrana.
بارسلونا برای سومین بار در شش بازی اخیرش مقابل رئال به پیروزی رسید

Un tiro inofensivo de Xavi se convirtió en una parada imposible para Íker, que vio como el balón entraba en la portería tras rebotar en su compañero Marcelo. Era el 1-2 y un golpe anímico para los jugadores blancos.


تلاش بی فایده؛ ایکر کاسیاس بدین ترتیب سعی در مهار توپ چابی ارناندس داشت ولی نتوانست مانع از به ثمر رسیدن گل دوم بارسا شود

Con el pitido final del partido se han desatado las emociones en el terreno de juego. Xabi Alonso se llevaba las manos a la cabeza por la ocasión perdida, mientras que los jugadores del Barça estallaban de júbilo.
ناکامی کهکشانی، شادی آبی اناری

Es una imagen a la que estamos acostumbrados y más en un Real Madrid-Barcelona. Una nueva tangana se ha vivido sobre el terreno de juego en los momentos finales del partido.
درگیری؛ چیزی که دیدن آن در ال کلاسیکو برای ما مبدل به یک عادت شده Antes del comienzo se hablaba del posible duelo entre Sergio Ramos y Lionel Messi en el campo. De nuevo, ha vuelto a ganar el argentino. Ramos no lo vio claro y fue a protestar a linier impasible.
اعتراض سرخیو راموس به داوری

Hoy lo ha vuelto a demostrar. El Barcelona juega a ganar, y gana teniéndo el balón y moviéndolo conc riterio. Hasta el entrenador Pep Guardiola no quiere dejar pasar la oportunidad de tomar contacto con el esférico.
پپ توپ رامی خواهد
Ni trsiteza, ni pena, ni desilusión. Todo lo contrario. El clásico también nos deja imágenes dignas de lo que es el fútbol. Pasión, felicidad y alegría. Es lo que importa, más que si ganas o pierdes.

نه غم؛ نه غصه و نه درگیری. مهم تر از همه چیز عشق به فوتبال است ، چه ببرید وچه ببازید No ha podido el Madrid con el Barcelona, que de nuevo toma el Santiago Bernabéu. El 1-3 muestra la superioridad azulgrana. Por suerte, es sólo el primer envite. Aun queda el segundo asalto en el Nou Camp.
و این هم نتیجه نهایی بازی، روی اسکوربورد ورزشگاه برنابئو
[ یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:25 ] [ یاسر شایان ]

سخنگوی ژوزه مورینیواز هواداران رئال خواسته تا حضور پرشوری در دیدار ال کلاسیکو داشته باشند

 
mourinho in bernabeu
 

 

- الادیو پارامس، سخنگوی ژوزه مورینیو از هواداران رئال مادرید خواسته تا در  دیدار حساس و تماشایی امشب برنابئو که مصاف رئال مادرید مقابل بارسلوناست، یار دوازدهم کهکشانی ها باشند.

او روز شنبه در صفحه توئیترش نوشت:« آرزویم این است:ببینم برنابئو مبدل به جهنم شده است.»

البته سران باشگاه رئال هم هرکاری می کنند تا جو وهیجان هواداران پرشور رئال به بهترین نحو ممکن به بازیکنان تیم مادریدی منتقل شود و از همین رو در و دیوار ورزشگاه را مملو از پرچ ها و پارچه های سفید کرده اند تا جو ترسناک تری را برای بارسایی ها ایجاد کنند.

از سوی دیگر بازیکنان رئال هم برای ایجاد جو وحشتناک تری برای کاتالونیایی ها از دقیقه یک بازی، یک درخواست دارند. آنها در پیامی به هواداران تیمشان گفته اند:« ما به هواداران برنابئو نیاز داریم.»

[ شنبه 19 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:34 ] [ یاسر شایان ]

دو غول فوتبال اسپانیا امشب در شرایطی در برنابئو مقابل هم قرار خواهند گرفت که رئال با سه امتیاز برتری در صدر قرار دارد و با پیروزی در این دیدار می تواند حاشیه امنیت بالایی پیدا کند

 

   


Cristiano Ronaldo, Lionel Messi - Real Madrid, Barcelona
 

- لوئیس فرناندز، ملی پوش سابق فرانسوی، معتقد است تیم بارسا بیش از اندازه به مسی وابسته است و انتظار دارد رئال در دیدار امشب ال کلاسیکو پیروز میدان خارج شود.

دو غول فوتبال اسپانیا امشب در شرایطی در برنابئو مقابل هم قرار خواهند گرفت که رئال با سه امتیاز برتری در صدر قرار دارد و با پیروزی در این دیدار می تواند حاشیه امنیت بالایی پیدا کند.

سرمربی سابق اسپانیول و بتیس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من در انتظار این دیدار هستم. بارسا و رئال از بهترین های دنیا هستم.  دیدن بازی بارسا ترسناک است اما رئالی ها پیشرفت زیادی داشته و اشتباهات گذشته را دیگر مرتکب نمی شوند.

برای قرار گرفتن مقابل بارسا باید با ترکیبی  هجومی به میدان رفت. بارسا چند سالی است که قدرت اول فوتبال اروپاست اما من فکر می کنم رئال در این دیدار پیروز می شود."

با توجه به حضور ستاره هایی مانند مسی، ژاوی و کریس رونالدو در این دیدار، لوئیس فرناندز در انتظار نبردهای جذابی در این دیدار است.

" بارسا خیلی وابسته به مسی است. اینیستا و ژاوی بازیکنان مهمی هستند اما تنها در بازیسازی نقش دارند. رئالی ها یک سال بزرگتر شده اند.آنها پخته تر شده اند و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند. حتی اگر کریس رونالدو شب فوق العاده ای نداشته باشد، بنزما، دی ماریا، ایگواین و اوزیل می توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند."

[ شنبه 19 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:33 ] [ یاسر شایان ]

آژاکس با این باخت از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان کنار رفت و باید در لیگ اروپا بازی کند.

 
Ajax-Real Madrid: Vermeer, Blind and Higuain
 

 – رئال مادرید توانست به رکورد 15 برد پیاپی در تمامی رقابت‌ها برسد و با رکورد پیشین خود در این زمینه برابری کند. آنها آژاکس را در آمستردام آره‌نا سه بر صفر بردند.

ابتدا خوسه کایه‌خون در دقیقه 14 گل‌زنی کرد. کاکا پاسی درخشان به او داد و این ستاره سابق اسپانیول توپ را از داخل محوطه جریمه به گل تبدیل کرد.

سپس در دقیقه 41 بود که گونسالو ایگواین از چنگ دالی بلایند گریخت و روی پاس فوق‌العاده کریم بنزما با ضربه‌ای خونسرد گل دوم را زد.

کایه‌خون در دقیقه 92 گل سوم را هم زد. او از تله آفساید گریخت و پس از جا گذاشتن دروازه‌بان حریف گل دوم خود را به ثمر رساند.

رئال با 18 امتیاز از 6 بازی صدرنشین مطلق گروه شد و آژاکس به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به لیون، که 7 بر یک دینامو زاگرب را برده بود، مجبور شد به لیگ اروپا برود.

1

Kenneth Vermeer
دروازه بان
6.5
2
7.0
4
Jan Vertonghen
مدافع
37′
6.0
5
Vurnon Anita
مدافع
4.5
17
Daley Blind
مدافع
5.0
6
Eyong Enoh
بازیکن خط میانی
7.0
8
Christian Eriksen
بازیکن خط میانی
6.5
16
Theo Janssen
بازیکن خط میانی
76′
5.5
18
Nicolás Lodeiro
بازیکن خط میانی
74′
6.5
7
6.5
11
Lorenzo Ebecilio
مهاجم
4.5

رئال مادرید

6.5
13
Adán
دروازه بان
6.0
18
Fabio Coentrao
مدافع
6.5
17
Arbeloa
مدافع
58′ 67′
6.0
18
6.5
19
Raphaël Varane
مدافع
6.0
5
Nuri Sahin
بازیکن خط میانی
6.5
11
Esteban Granero Molina
بازیکن خط میانی
59′
8.0
21
Callejón
مهاجم
14′ 92′
7.0
8
Kaká
بازیکن خط میانی
14′
7.0
9
Karim Benzema
مهاجم
41′ 54′
6.5
20
Gonzalo Higuaín
مهاجم
41′

تعویضها

22
Jasper Cillessen
دروازه بان
-
31
Ruben Ligeon
مدافع
-
34
-
39
Davy Klaassen
بازیکن خط میانی
76′
6.0
25
Thulani Serero
بازیکن خط میانی
-
19
Dmitri Bulykin
مهاجم
74′
5.5
23
Aras Özbiliz
مهاجم
-

تعویضها

-
25
Mejías
دروازه بان
-
22
5.5
16
Hamit Altintop
بازیکن خط میانی
54′
6.5
14
Xabi Alonso
بازیکن خط میانی
59′ 92′
-
10
مسعود اوزیل
بازیکن خط میانی
-
-

مربی

-
Frank De Boer
مربی
-

مربی

-
-
 
  • گل
  • گل به خودی
  • پنالتی
  • پنالتی از دست رفته
  • کارت زرد
  • پاس گل
  • گرفتن پنالتی
  • گل در ضربات پنالتی
  • از دست دادن ضربه پنالتی
  • کارت زرد / کارت قرمز
  • کارت قرمز
  • تعویض - بازیکن ورودی
  • تعویض- بازیکن خروجی
  • مصدومیت
  • رده بندی گل دات کام
  • برترین بازیکن میدان از نظر گل دات کام
  • بدترین بازیکن میدان از نظر گل دات کام
  • رنکینگ جهانی برترین و بدترین ها
  • برترین بازیکن میدان از نظر هواداران
  • بدترین بازیکن میدان از نظر هواداران
نظرات شما
[ پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, ] [ 8:58 ] [ یاسر شایان ]

روز 28 آگوست سال 2009 بود که وسلی اسنایدر رسمااز رئال به اینتر منتقل شد

 

   


Jose Mourinho, FIFA Ballon d'Or Gala 2010 (Getty Images)

 

-نونو لوز و لوئیس میگل پریه را، دو نویسنده کتاب« مورینیو؛ رازهای موفقیت او» هستند. آنها در کتاب خود از زندگی مورینیو و کلیدهای موفقیت کاری او و به علاوه صحبتهای شاگردان آقای خاص مطالبی را منتشر کرده اند؛ دراینجا می خواهیم در چند قسمت بخش های مختلفی از این کتاب را برای شما نقل کنیم:

 وسلی اسنایدر، درمورد اولین شب حضورش در میلان این طور می گوید:« هیچ وقت چنین اتفاقی برای من نیفتاده بود و غیرممکن است که دوباره تکرار شود.»

ستاره هلندی بعد از پشت سرگذاشتن چندین ماه پرفراز و نشیب در رئال مادرید از این تیم جدا شده بود و در بازار نقل و انتقالات تابستان 2009 به اینتر پیوست

بعد از برگزاری چندین جلسه مذاکره، سران اینتر و رئال در روز 28 آگوست که روز جمعه بود به توافق نهایی دست یافتند. در همان روز بود که اسنایدر با هواپیمایی عازم میلان شد تا با هم تیمی های جدیدش در آپیانو جنتیله اشنا شوند. این درحالی بود که شاگردان مورینیو خودشان را برای دربی میلان که روز بعد از آن برگزار می شد آماده می کردند.

مربی پرتغالی به استقبال اسنایدر آمد. این استقبال، یک استقبال خشک و رسمی نبود. مورینیو سلام و علیک گرمی با اسنایدر کرد و صحبتهایی را خطاب به او برزبان آورد که این جملات همواره در ذهن این بازیکن هلندی نقش خواهد بست:« تو فردای بازی می کنی؛ بازیکن ثابت تیم هستی. از دقیقه اول بازی می کنی. من به تو اعتماد دارم و مطمئنم که در داربی موفق خواهی بود.»

اسنایدراین لحظات را این طور تشریح می کند:« من نمی توانستم اینها را باور کنم. من حتی یک بار هم   با هم تیمی های جدیدم تمرین نکرده بودم.با خودم فکر کردم: این فوق العاده است؛ فوق العاده است.»

اینتر در آن بازی با نتیجه 0-4 به پیروزی رسید و ستاره نرآتزوری کسی نبود به جز وسلی اسنایدر. این ستاره هلندی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که مورینیو جایگاه ویژه ای در قلب او دارد:« فکر می کنم در آن بازی، یکی از بهترین بازیهای کارنامه ورزشی ام را انجام دادم. انگار از اول در اینتر بازی کرده بودم و انگار سالها بود که مورینیو مربی ام بوده است»

اسنایدر ادامه داد:« آن روزها برایم واقعا هیجان انگیز بود.هرچه بعد از آن رخ داد؛ تمام جامهایی که باهم کسب کردیم، عواقب همان برخورد روز اول بود.»

ستاره هلندی در صحبتهایی اعلام کرد که همین یک جمله مورینیو کافی بود تااو را یک گام خیلی بزرگ به جلو هل دهد:« تو فردا بازی می کنی! به تو اطمینان دارم.»

[ چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:56 ] [ یاسر شایان ]

یازده بازیکن مورد علاقه شما در ال کلاسیکوی پیش رو کدام هستند؟آنها را انتخاب کرده و در قسمت نظرات بنویسید

 

 

همه بازیکنان رئال مادرید
Adan Albiol Altintop Arbeloa
Benzema Callejón Carvalho Casillas
Fabio Coentrao Cristiano Ronaldo Diarrá Di María
Granero Higuaín Kaká Khedira
Özil Pepe Sahin Sergio Ramos
Varane Marcelo Xabi Alonso
[ سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:15 ] [ یاسر شایان ]

سرمربی رئال امیدوار است شاگردانش بتوانند بارسا را در سانتیاگوبرنابئو از پیش رو بردارند

 

 

Jose Mourinho - Real Madrid                                                                                                                                                                سرمربی پرتغالی رئال مادرید حاضر است هر کاری کند تا تیمش در دیدار ال کلاسیکو مقابل بارسلونا به پیروزی برسد.

او برای پیروزی در این دیدار حساس 10 توصیه به بازیکنانش کرده که در ادامه آنها را می خوانید:

 

1- در آغاز بازی سعی کنید گل نخورید، یا حداقل در نیمه اول گل نخورید

2- هواداران مادرید باید برنابئو را برای بارسا به یک جهنم تبدیل کنند

3- داور را فراموش کنید. مراقب باشید کارت نگیرید

4- روی توپ های هوایی باید برتری خود را به بارسا نشان دهیم

5- حتی یک لحظه هم نباید بارسا را صاحب توپ راحت بگذاریم

6- فشا را از بازیکنان بارسا می گیریم و یارگیری نفر به نفر انجام می دهیم

7- وقتی آنها صاحب توپ هستند پرس شدید وارد می کنیم

8- باید با دوندگی زیاد بازیکنان بارسا را خسته کنیم

9- باید هماهنگی کامل داشته باشیم و تمام تمرکزمان به بازی باشد

10- نباید کنترل خود را از دست بدهیم احساساتی بازی کنیم. اضطراب بازی را کاملا خراب می کند.

[ سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:13 ] [ یاسر شایان ]

من عاشق سادگی و در عین حال موثر بودن بازی دی ماریا هستم . قبل بازی مطمئن بودم دی ماریا یکی از شب های خوبش را پشت سر خواهد گذاشت

 

 

Angel Di Maria, Sami Khedira, Real Madrid
 
 - آقای خاص پس از پیروزی قاطعانه تیمش مقابل خیخون ، به تمجید از آنخل دی ماریا پرداخت و گفت : دی ماریا در این فصل به شدت در حال درخشش است و با نمایش های زیبای خود نشان داده است که چرا در رئال مادرید حضور دارد .
دی ماریا در دیدار امروز تیمش در دقیقه 35 یک توپ ربایی بسیار زیبا را انجام داد و آنقدر سماجت به خرج داد تا در نهایت از یک زاویه بسته توانست رئال را پیش بیاندازد . او در چند بازی اخیر نمایش های خیره کننده ای را انجام داده است و به یکی از چهره های فنی لالیگا تبدیل شده است .
 مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی امشب گفت : وقتی به اسپانیا آمد کسی نمی فهمید که چرا خریده شده است . او در بنفیکایی بازی کرده بود که در چمپیونزلیگ نبود و در جام جهانی هم خوب کار نکرده بود اما من می دانستم که چه توانایی هایی دارد .دی ماریا توانایی آن را دارد که در لحاظاتی که بازی گره خورده است و تیم در بن بست قرار دارد ، با حرکات خود تیم را از بحران خارج کند و آن را در موضع قدرت قرار دهد . امروز به وضوح این امر را مشاهده کردید ، در زمانیکه کسی تصور گلزنی تیم رئال را نمی کرد ، او توانست در موقعیت زیر پنجاه درصد رئال را به برتری برساند . در واقع این گونه حرکات دی ماریا ، همان چیزی است که باعث شد دی ماریا در رئال حضور یابد . من عاشق سادگی و در عین حال موثر بودن بازی دی ماریا هستم . قبل بازی مطمئن بودم دی ماریا یکی از شب های خوبش را پشت سر خواهد گذاشت. 
 ژوزه در ادامه از هماهنگی بسیار بالای بازیکنان تیمش تقدیر کرد و گفت : بازیکنان رئال درک بسیار بالایی از یکدیگر دارند و همواره راه های مختلفی را برای رسیدن به پیروزی دنبال می کنند . درست است که کیفیت دو تیم رئال و خیخون قابل قیاس نیست ، اما بازیکنان من به خوبی توجیه می باشند که خیخون نیز یک رقیب و حریف جدی برای آن ها محسوب می شد ، پس باید برای پیروزی بر این تیم نیز راهی مشخص و معلوم را در نظر داشته باشند.
 مورینیودر مورد خط هافبک گفت :" لاس و خدیرا خیلی خوب کار کردند و در کارهای تدفاعی خوب جنگیدند . فقط یک ژابی آلونسو داریم اما از آنها راضی هستم . "
سپس به هواداران اسپورتینگ تبریک گفت :" تیمشان را عالی تشویق کردند و بدون خشونت ، حریف را تحت فشار قرار دادند . این هواداران را خیلی دوست داشتم .".
 در آخر مورینیو در رابطه با بازی ال کلاسیکو گفت : این بازی نیز به مانند سایر رقابت های لیگ به نظر می رسد ، با این تفاوت که ارزش پیروزی در این دیدار بیش از 3 امتیاز است . اما از همین الان به تمامی بازیکنان و هواداران رئال این هشدار را می دهم که حتی پیروزی در این دیدار پایان کار و قهرمانی در لالیگا نیست .
[ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:11 ] [ یاسر شایان ]

روی فاریا در جریان دیدار رئال – اسپورتینگ خیخون به دلیل توهین به داور از روی نیمکت مربیگری رئال اخراج شد

 

 

rui faria (real madrid assistant)(real madrid- Sporting gigon)
 
- ایتورالده گونسالس، داور جنجالی اسپانیایی، بار دیگر در جریان دیدار اسپورتینگ خیخون- رئال مادرید ، مبدل به مرد شماره یک میدان شد.

او در جریان این بازی، روی فاریا، دستیار مورینیو را از روی نیمکت مربیگری رئال اخراج کرد که دلیل این اخراج نارضایتی فاریا از شیوه قضاوت این داور اسپانیایی بود.

خوسه کایخون، یکی از بازیکنان رئال هم درحالی که روز نیمکت ذخیره هاقرار داشت،به دلیل مشابهی از داور کارت گرفت و در نهایت ماته بیلیچ که درکنار سایر بازیکنان ذخیره در انتظار فرصتی برای حضور درترکیب تیمش بود از سوی داور جریمه شد

ایتورالده گونسالس، در صحبتهایی درمورد اخراج دستیار مورینیو گفت:« فاریا از روی نیمکت خطاب به من حرف می زد و دستانش را بالا و پائین می برد و به خاطر یک تصمیم من، مدام سرزنش می کرد.»

به علاوه زمانی که ایتورالده فاریا را از روی نیمکت رئال اخراج کرده، کمک مربی رئال، خطاب به داور چهارم بازی گفت:« به او بگو که شرم آور است.»

La polémica

[ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:10 ] [ یاسر شایان ]

رئال شب گذشته موفق شد با سه گل خیخون را شکست دهد و دی ماریا گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

 

Angel Di Maria, Sami Khedira, Real Madrid
 

- آنخل دی ماریا، هافبک رئال مادرید، معتقد است تیمش پیش از دیدار مقابل بارسا در ال کلاسیکو باید روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنند.

رئال شب گذشته موفق شد با سه گل خیخون را شکست دهد و دی ماریا گل اول تیمش را به ثمر رساند.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" من در شرایط خوبی قرار دارم و خوب کار نمی کنم. ما در آرامش هستیم و قبل از ال کلاسیکو باید روی لیگ قهرمانان تمرکز کنیم.

مهمترین مسئله این است که بازی های مان را ببریم. من مقابل سویا هم چنین گلی زده بودم. خدا را شکر توانستم بار دیگر چنین گلی بزنم. می دانستیم بازی دشواری خواهد بود."

په په، مدافع پرتغالی رئال نیز با تایید صحبت های دی ماریا گفت:" ما خوب کار کردیم. سخت کوش بودیم و برای هر توپ جنگیدیم.

این یک پیروزی مهم در ورزشگاهی است که بازی در آن همیشه دشوار است. ما قبل از ال کلاسیکو باید در لیگ قهرمانان با آژاکس بازی کنیم. باید به حریف مان احترام بگذاریم و قبل از بازی با بارسا به آژاکس فکر کنیم."

[ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:9 ] [ یاسر شایان ]






  




هفته چهاردهم لالیگا

شنبه ، 12 آذر 1390
استادیوم: ال مولینون
ساعت 20:30





6’Eren
Al Jazeera Sport +2
Al Jazeera Sport +3
Arena Sport 1 [MAXtv]
Arena Sport 3 (serbia)
C+ Fotball (norway)
C+ Fotboll (sweden)
C+ Sport (france)
C+ Sport (poland)
Canal+ 1 (Spain)
Digi Sport 1 (romania)
NTV Spor
NTV+ Football
OTE Sport 1
Sky Calcio 3
Sky Sports 4 (uk/ireland)
Sky Super Calcio
Sport 1 (hungary)
Sport 1 (lithuania)
Sport 2 (cze/svk)
Sport 5 (israel)
Sport TV2
SuperSport 1 [DigitAlb]
SuperSport 7 (za)
TV+ (bulgaria)
~ 6’Eren HD
~ C+ Sport Extra HD (nordic)
~ C+ Sport HD (france)
~ C+ Sport HD (poland)
~ Canal+ 1 HD
~ Sky Calcio HD3
~ Sky Sports HD4 (uk/irl)
~ Sky Super Calcio HD
~ Sport 1 HD (netherlands)
~ Sport 5 HD (israel)
~ Sport TV2 HD

~ SuperSport HD1 [DigitAlb




-طبق روال در پیش رو!!بازی از شبکه3 پخش نخواهد شد!
- شبکه های مشکی رنگ با کارت و .... قابل مشاهده هست و شبکه های قرمز رنگ با کد !

- تاپیک فرکانس ها و بیس کد ها در بخش موجود هست!

__________________








[ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:13 ] [ یاسر شایان ]

هر دو غول اسپانیایی فردا شب به میدان خواهند رفت؛ رئال میهمان خیخون است و بارسا از لوانته پذیرایی می کند

 

 

Real Madrid, Atletico Madrid
 

- دیدارهای هفته پانزدهم رقابتهای لالیگا از فردا آغاز خواهد شد و هر دو تیم رئال و بارسا برابر حریفان قرار خواهند گرفت. شاگردان گواردیولا که در میانه هفته رایووایکانو را شکست دادند، فردا شب در نوکمپ میزبان لوانته خواهند بود. رئال هم که علی رغم یک بازی کمتر، با سه امتیاز برتری در صدر قرار دارد، در خانه خیخون به میدان خواهد رفت.

اوساسونا نیز یکشنبه شب میزبان بتیس خواهد بود.

شنبه

 راسینگ- ویارئال

خیخون- رئال مادرید

بارسلونا- لوانته

یکشنبه

والنسیا- اسپانیول

اتلتیکو مادرید- رایوووایکانو

سوسیه داد- مالاگا

اوساسونا- بتیس

مایورکا- بیلبائو

سویا- ختافه

دوشنبه

گرانادا- ساراگوسا

[ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:58 ] [ یاسر شایان ]

ژوزه مورینیو ، توسط مجله رولینگ استونزچاپ اسپانیا به عنوان "ستاره راک " سال 2011 انتخاب شد

 

 


 - رولینگ استونز بزرگترین مجله موسیقی جهان در آخرین شماره نسخه اسپانیایی با اقدامی عجیب ژوزه مورینیو را به عنوان راک استار سال 2011 برگزید.
به گزارش سایت گل علت چنین انتخابی که در یک جلد آوانگارد منعکس شده است  ، "هنر این مربی در رنجاندن همه جهان " است .
توضیح یا در ک این ملاک البته برای عاشقان سبک راک دشوار نیست و به ماهیت این سبک از موسیقی بازمی گردد اما شخصیت یاغی ، یکه  و مغرور ژوزه باعث توجه نویسندگان این مجله شده که این نگره را در مصاحبه با  موزیسین هایی نظیر بون بوری ، لوس پلانتاس ، وتوستا مورلا و سیدونی مطرح کرده اند.
این مجله در تبلیغ این کاور استوری جذاب نوشته است :" شخصیت مظنونش ، پیغامهای جنجالیش ، هوش گستاخانه اش و مهمتر از همه رفتار تحریک آمیزی که در رختکن یا در کنفرانس های مطبوعاتی نشان می دهند برخی از دلایلی است که مورینیو را تبدیل به راک استار سال 2011 کرد ."
[ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:56 ] [ یاسر شایان ]

به انتخاب فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار،رئال مادرید با کسب 40 امتیاز یعنی حداکثر امتیاز ممکن به عنوان برترین تیم دنیا درماه نوامبر شناخته شد

 

 

UEFA Champions League: Real Madrid CF v Olympique Lyonnais
 

- رئال مادرید از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال به عنوان برترین تیم ماه نوامبر در دنیا شناخته شد

این درحالی است که بارسلونابا فاصله فراوانی نسبت به سایر تیمها در رده دوم است و اقتدار دو تیم اسپانیایی با فاصله فراوانی نسبت به سایرین مشخص است. ولس سارزفیلد آرژانتین در رده سوم است و منچستریونایتد در رده چهارم قرار دارد

بارسلونا تا به امروز سی و نه بار در صدر رنکینگ برترین تیمهای دنیا به انتخاب فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار قرار گرفته

تیم ژوزه مورینیو درماه اکتبر هم برترین تیم ماه دنیا لقب گرفته بود. آنها با کسب پیروزی در تمام دیدارهایشان در ماه نوامبر و کسب هر 40 امتیاز ممکن درصدر قرار گرفتند. از زمان روی کار آمدن ژوزه مورینیو در رئال مادرید، رئال چهار بار به عنوان بهترین تیم ماه انتخاب شده و در طول این مدت پورتو و بارسلونا، هر کدام برای دوبار به عنوان برترین تیم دنیا در یک ماه برگزیده شده اند


در لیست 100 تیم برتر ماه نوامبر، تیمهایی از 39 کشور قرار دارند که 68 تای آنها عضو یوفا هستند ،21 تا به قاره آمریکای جنوبی تعلق دارند؛ 5تیم از کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند و 4 تیم از کنفدراسیون فوتبال آفریقا، 2باشگاه از کونکاکاف نیز دراین لیست دیده می شوند و قاره استرالیا نماینده ای در جمع 100 تیم برتر ماه نوامبر ندارد. 8 باشگاه از انگلیس، 7 باشگاه از اسپانیا، 6 باشگاه از برزیل، 6باشگاه از ایتالیا و 5 باشگاه از فرانسه و 5تیم از آلمان و کشورهای پرتغال، آرژانتین، هلند و روسیه هریک با 4 نماینده در این لیست خودنمایی می کنند.

لیست برترین تیمهای دنیا درماه نوامبر بدین ترتیب است

1- رئال مادرید (332 امتیاز)

2-بارسلونا (316 امتیاز)

3 – ولس سارزفیلد (279 امتیاز)

4- منچستریونایتد (267 امتیاز)

5- پورتو (256 امتیاز)

6- منچسترسیتی (245 امتیاز)

7- بایرن مونیخ (239 امتیاز)

8- اینتر (232 امتیاز)

9- شالکه (231 امتیاز)

10- سانتوس (226 امتیاز)

[ پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:39 ] [ یاسر شایان ]

کاکا، ستاره برزیلی رئال هم با سایر هم تیمی هایش به تمرین پرداخت

 

 

Kaka - Real Madrid (Getty Images)

- تیم رئال مادرید قبل از آنکه برای رویارویی با اسپورتینگ خیخون در ورزشگاه مولینون به خیخون سفر کند، جلسه تمرینی ای را برگزار کرد.

مهمترین خبر در این جلسه تمرینی بازگشت کریس رونالدو و کاکا به تمرینات تیم بود

این درحالی بود که پیش از این رونالدو به خاطر مصدومیت قوزک پایش که  در دیدار با اتلتیکومادرید ایجاد شده بود به تنهایی به تمرین می پرداخت ولی روند بهبود او به نحوی بود که می تواند همراه با سایر هم تیمی هایش خود را برای مصاف با خیخون آماده کند

البته همه چیز به عملکرد او در جلسه تمرینی روز جمعه که ساغت 16 برگزار می شود بستگی خواهد داشت. از سوی دیگر کاکا، ستاره برزیلی رئال هم به تمرینات این تیم بازگشته و به صورت عادی به تمرین می پردازد و احتمال زیاد در ترکیب تیمش حضور خواهدداشت


بسیار بعید به نظر می رسد که آلوارو اربلوا که هنوز با سایر هم تیمی هایش تمرین نکرده، در این دیدار حضور داشته باشد و کاروالیو هم به دلیل مصدومیت قطعا دراین بازی غایب خواهد بود و ژابی آلونسو به دلیل مصدومیت شانس حضور دراین دیدار را نخواهد داشت

در جلسه تمرینی روز پنجشنبه رئال،23 بازیکن حضور داشتند که 21 نفر ازآنها بازیکنان تیم پایه و دو بازیکن تیم پایه ای که توماس مخیاس و پدرو مندس بودند حضور داشتند. از سوی دیگر کاروالیو و آربلوا هم به تنهایی تمرینات بازیابی شان راانجام دادند

در جریان این جلسه تمرینی میگل پاردسا،یکی از مدیران رئال حضور داشت و عملکرد و تمرینات کهکشانی ها را زیرنظر گرفت.

[ پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:37 ] [ یاسر شایان ]

رئیس باشگاه رئال مادرید معتقد است کاسیاس بهترین الگو برای دروازه بانان جوان است و در ضمن بهترین دروازه بان تاریخ باشگاه محسوب می شود

 

 

casillas homenaje en bernabeu (real madrid- atletico madrid)
 

– فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید از ایکر کاسیاس دروازه بان این تیم تمجید کرد و او را بهترین سنگربان اسپانیایی تاریخ دانست.

کاسیاس از سال 1999 به ترکیب اصلی رئال راه یافت و با این تیم 4 عنوان قهرمانی لالیگا و یک عنوان لیگ قهرمانان کسب کرده است.

کاسیاس همچنین با 127 بازی بیشترین بازی ملی را در تیم ملی اسپانیا دارد و نقش موثری در قهرمانی این تیم در یورو 2008 و جام جهانی 2010 داشت.

پرس در مراسم رونمایی از کتاب جدید کاسیاس گفت:" او به عنوان یک نوجوان به رئال آمد و تا رسیدن به عنوان بهترین دروازه بان جهان پیش رفت. او از نظر شخصیتی هم مرد بزرگی است و رابطه بسیار خوبی با بازیکنان تیم دارد."

" بازیکنان نوجوان باید او را سمبل خود قرار دهند. به نظر من او بهترین دروازه بان تاریخ رئال مادرید و تیم ملی اسپانیاست."

[ پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:36 ] [ یاسر شایان ]

ستاره پرتغالی رئال مادرید در مراسم اهدای جوایز سالانه روزنامه آ.اس با رئیس باشگاه اتلتیکومادرید جرو بحث لفظی کوچکی داشت

 

 

- کریس رونالدو، مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید و انریکه سرسو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید بعد از برگزاری داربی بزرگ شهر مادرید با هم جرو بحث لفظی داشتند 
در جریان داربی شهر مادرید که شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، تیبائوت کورتوئیس، دروازه بان اتلتیکو و دیگو گودین ، مدافع این تیم با دریافت کارت قرمز از داور مسابقه مجبور به ترک زمین شدند تا رئال با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد. 
در پایان این دیدار بود که ژوزه مورینیو، از بازی فیزیکی و پربرخورد بازیکنان اتلیتکو انتقاد کرد و به این نکته اشاره کرد که ساق بندها از مصدومیت بازیکنان رئال جلوگیری کرده
کریس رونالدو هم در جریان این بازی بارها تکل های خشنی را دریافت کرد و در نهایت با درد از ناحیه قوزک زمین بازی را ترک کرد دوشنبه شب و درمراسم اهدای جوایز سالانه روزنامه آ.اس کریس رونالدو و انریکه سرسو (رئیس باشگاه اتلتیکومادرید) با هم برسر یک میز نشسته بودند.
در همان هنگام بود که رونالدو از رئیس اتلتیکو پرسید:« آیا برای لگد زدن هم جایزه ای می دهند؟» و سرسو در پاسخ به رونالدو به او یادآوری کرد که باید به عملکرد تیم خودش نگاه کند:« شما هم همین کار را کردید. په په، کاروالیو و سرخیو راموس و آن آقا کوچولو با کلی مو....مارسلو»
 رونالدو اهمیتی به صحبتهای سرسو نداد و فقط به رئیس اتلتیکو کیفیت بازیکنانی که درمورد آنها صحبت کرده رایادآوری کرد و خطاب به سرسو گفت:« شما درمورد بهترین های دنیا صحبت می کنید.»
[ چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:9 ] [ یاسر شایان ]

مدافع باشگاه رئال معتقد است این تیم تنها به عملکرد خود در رقابتهای لیگ توجه می کند و کاری به نتایج بارسا ندارد

 

 

 – آلوارو آربلوا مدافع رئال مادرید اعلام کرد این باشگاه تنها به عملکرد خود در رقابتهای لالیگا توجه می کند و کاری به نتایج بارسلونا و والنسیا ندارد.

شاگردان مورینیو هم اکنون با یک بازی کمتر و اختلاف سه امتیاز نسبت به بارسلونا در صدر جدول رده بندی لالیگا قراردارند.

آربلوا در گفتگو با روزنامه آ.اس می گوید:" ما به اینکه بارسا چه نتایجی کسب می کند فکر نمی کنیم. برای فکر کردن به این موضوع اصلا زمان نداریم. باید تلاش خود را انجام دهیم و کاری به تیم های بارسلونا، والنسیا و دیگر رقیبان خود نداشته باشیم."

"هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و باید صبور باشیم. بازی های سختی در پیش داریم و اکنون مهم نیست چند امتیاز تا به حال کسب کرده ایم."

دیدار بعدی رئال 3 دسامبر مقابل اسپورتینگ خیخون خواهد بود.

[ چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:7 ] [ یاسر شایان ]

این ستاره 26 ساله در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید توسط لوئیس پره آ مصدوم شد اما تا پایان دیدار در زمین باقی ماند

 

 

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

- باشگاه رئال مادرید اعلام کرد کریس رونالدو، ستاره پرتغالی این باشگاه، در جریان دیدار مقابل اتلتیکو مادرید از ناحیه قوزک پا دچار آسیب دیدگی شد.

این ستاره 26 ساله در این دیدار توسط لوئیس پره آ مصدوم شد اما تا پایان دیدار در زمین باقی ماند. با این وجود، کادر پزشکی این باشگاه اعلام کرد او از ناحیه قوزک پای دچار آسیب دیدگی شده است.

سایت اختصاصی باشگاه رئال اعلام کرد رونالدو در تمرینات امروز حضور نداشته و در عوض با فیزیوتراپ تیم به طور اختصاصی تمرین کرد.

اما از سوی دیگر، کاکا و آلوارو آربلوا بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در تمرینات گروهی تیم حضور پیدا کردند.

رئالی ها این هفته در لالیگا با اسپورتینگ خیخون روبرو می شوند.

[ سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:18 ] [ یاسر شایان ]

رئال در حال حاضر با 6 امتیاز برتری نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد

 

 

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

- کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، تاکید کرد علی رغم شروع خوبی که در رقابت های این فصل داشتند، هنوز به جامی دست پیدا نکرده اند و مطمئن است که هیچ یک از هم تیمی هایش از همین حالا خود را قهرمان لالیگا نمی داند.

رئال در حال حاضر با 6 امتیاز برتری نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد. این بیشترین اختلاف رئال با بارسا از زمان حضور گواردیولا در باشگاه کاتالانی است.

ستاره پرتغالی در گفتگو با نشریه آ. اس گفت:" هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی است و از همین حالا فکر نمی کنیم که قهرمان لا لیگا شده ایم. البته ما می خواهیم در همه جام ها به قهرمانی برسیم."

رئالی ها روز 10 دسامبر در سانتیاگو برنابئو میزبان بارسا خواهند بود.

[ سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:17 ] [ یاسر شایان ]

مهاجم فرانسوی رئال در حالی انتظار ال کلاسیکو را می کشد که کهکشانی ها سیزدهمین پیروزی پیاپی خود را این هفته در دربی مادرید تجربه کردند

 

 

Karim Benzema - Real Madrid
 

 – کریم بنزما معتقد است رئال مادرید در شرایط فعلی کاملا آماده رویارویی مقابل حریف دیرینه خود بارسلوناست.

مهاجم فرانسوی رئال نقش موثری در پیروزی 4 بر یک این تیم در دربی مارید مقابل اتلتیکو داشت که آنها موفق شدند اختلاف خود را در صدر به شش امتیاز افزایش دهند.

رئال قبل از ال کلاسیکو باید رو در روی اسپورتینگ خیخون قرار بگیرد اما بنزما می گوید از هم اکنون فکر این بازی تمام ذهن او را به خود معطوف کرده است.

بنزما در گفتگو با روزنامه آ.اس می گوید:" برای فکر کردن به بازی مقابل بارسا وقت داریم. اما قبل از آن دیداری مقابل اسپورتینگ خیخون خواهیم داشت. البته از هم اکنون آماده دیدار مقابل بارسا هستم."

بنزما در این فصل در 11 بازی که انجام داده 7 گل به ثمر رسانده است و معتقد است مورینیو کاملا به او ایمان دارد.

بنزما می گوید:" به نظرم مورینیو به من اطمینان دارد و من هم پاسخ اطمینان او را در زمین بازی می دهم."

[ سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:16 ] [ یاسر شایان ]

این ملی پوش آلمانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید با بازیکانی مانند ژابی آلونسو، نوری شاهین و لاسانا دیارا رقابت کند

 
Sami Khedira, Real Madrid

- سامی خدیرا، هافبک رئال، اعلام کرد رقابت سختی که بین بازیکنان این تیم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی وجود دارد، باعث نگرانی او نمی شود و معتقد است داشتن چند بازیکن آماده در هر پست برای یک تیم بسیار عادی است.

این ملی پوش آلمانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید با بازیکانی مانند ژابی آلونسو، نوری شاهین و لاسانا دیارا رقابت کند اما او معتقد است تا زمانی که بتواند بازی های خوبی ارائه دهد، می تواند فرصت بازی کردن پیدا کند.

او در گفتگو با اسپاکس گفت:" در باشگاهی مانند رئال، همیشه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت وجود دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در زمین ارزش های تان را به نمایش بگذارید و این کاری است که من تاکنون انجام داده ام.

در تیم ما 5-4 بازیکن عالی در پست هافبک دفاعی وجود دارد. این مسئله از زمانی که من به اینجا آمدم وجود داشت و فکر نمی کنم به این زودی هم تغییر کند.

همه ما می دانیم که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید سخت تلاش کنیم. برای رسیدن به این هدف باید از تمام توان تان بهره بگیرید."

خدیرا که در تابستان 2010 از اشتوتگارت به رئال پیوست،  تاکنون بیش از 50 بازی برای کهکشانی ها انجام داده است.

[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:12 ] [ یاسر شایان ]

ستاره برزیلی دنیای فوتبال در صحبتهایی برای تیم سابقش آرزوی موفقیت دارد

 
Ronaldo Luis nazario (Formula1 - Abu Dhabi)
 

 

- رونالدو، ستاره برزیلی دنیای فوتبال که اخیرا به دلیل چاقی مفرط ناشی از بیماری تیروئید با دنیای فوتبال خداحافظی کرده، به ندرت حرف می زند.

او که سابقه پوشیدن پیراهن رئال را دارد، اولین گلش برای این تیم را در مصاف با آلاوس به ثمر رساند. رونالدو به دعوت کمپانی اتومبیل سازی رنو به ابوظبی سفر کرده تا درمراسم توزیع جوایز مسابقات فرمولا وان شرکت کند.

رونالدو که یکی از ستاره های فراموش نشدنی دنیای فوتبال است، هنوز نمی داند که آیا رئالی که او در آن توپ می زده، تیم بهتری بود یا رئال کنونی مورینیو :« فکر می کنم که دانستن این نکته کار خیلی سختی است.چرا که هر دوی این تیم ها(رئال کهکشانی دوران رونالدو) و رئال کنونی ژوزه مورینیو، هر دوتیمهای بزرگی هستند. ولی شرایط در دنیای فوتبال متفاوت است. مقایسه کردن دو دوره در دنیای فوتبال اتفاقی است که نباید رخ دهد.»

او در پاسخ به سوالی درمورد مقایسه او با رونالدوی پرتغالی، ستاره کنونی رئال هم پاسخ مشابهی داد وگفت:« این هم مثل سوال قبلی است. کریستیانو یک بازیکن واقعا کامل است و من هم هرچه در توان داشتم را انجام می دادم ولی دوره های ما با هم کاملا متفاوت هستند.»

رونالدو درادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که عملکرد رئال را کاملا زیر ذره بین دارد:« تا جایی که ممکن باشد رقابتهای لالیگا را دنبال می کنم. ولی نتوانستم داربی شهر مادرید را تماشا کنم. البته می دانم که رئال در آن بازی به پیروزی رسید و در شرایط فوق العاده ای است. فکر می کنم رئال امسال می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.»

رونالدوی برزیلی که در 180 دیداری که با پیراهن رئال برگزار کرد، 104 گل به ثمر رسانده بود، در مقایسه رئال و بارسا گفت:« نمی توانم بگویم که رئال و بارسا در یک سطح هستند و یا اینکه رئال مثل بارسا و یا بهتر از این تیم بازی می کند. ولی امیدوارم که رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد و امیدوارم که بارسا را شکست دهد.»

سوال پایانی که از رونالدو پرسیده شد این بود:« ولی شما در بارسلونا هم بازی کرده اید.!؟» و پاسخ اسطوره برزیلی این بود:« بله بله ولی رئال را ترجیح می دهم.» و او با لبخندی برلب درمورد مسابقات فرمولا 1 صحبت کرد و اعلام کرد که فرناندو آلونسو را دوست دارد.

[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:10 ] [ یاسر شایان ]

کریس از 5 دسامبر سال 2009 به بعد هیچ ضربه پنالتی ای رااز دست نداده است

 
Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

 

- کریستیانو رونالدو، تا قبل از داربی این هفته شهر مادرید ، نتوانسته بود تا دروازه اتلتیکومادرید را باز کند ولی شنبه شب دو گل وارد دروازه این تیم نمود که هر دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا،پنالتی زدن یکی از نقاط قوت کریس رونالدو است. از روز پنجم دسامبر سال 2009 به بعد، کریس هرگز یک ضربه پنالتی را خراب نکرده؛ یعنی اکنون حدود دو سال است که تمام پنالتی های رونالدو مبدل به گل شده.

آخرین باری که رونالدو نتوانست یک ضربه پنالتی را مبدل به گل کند در روز 5 دسامبرسال 2009 و در مصاف تیمش مقابل آلمریا در سانتیاگو برنابئو بود که رونالدو بعد از خراب کردن ضربه پنالتی اش در نهایت در جریان آن بازی از زمین مسابقه اخراج شد.

از آن زمان به بعد پنالتی برای رونالدو معنای گل را دارد. او هر 17 ضربه پنالتی اخیرش را مبدل به گل کرده است.

او با دو گلی که در دیدار شنبه شب رئال مقابل اتلتیکو، وارد دروازه تیم میهمان کرد، تعداد گلهایش در رقابتهای این فصل لالیگا را به عدد 16 رساند و بالاتر از مسی که 15 گل به ثمر رسانده، در صدر جدول برترین گلزنان رقابتهای لالیگا قرار گرفت.

این طور به نظر می رسد که رونالدو عزم خود را جزم کرده تا رکورد گلزنی فوق العاده اش در فصل قبل را که زدن 41 گل در طول یک فصل رقابتهای لالیگا بود را پشت سربگذارد

رونالدو تا به امروز و درتمامی تورنمنتهای این فصل 20 گل برای رئال به ثمر سانده؛ 16 گل در لالیگا و 4 گل در لیگ قهرمانان اروپا. این درحالی است که تعداد گلهای مسی تا به امروز 21 گل است: 15 گل در لالیگا و 6 گل در لیگ قهرمانان اروپا

[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:9 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید