رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیدار رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با پیروزی 3-1 کاتالان ها به پایان رسید و دیدار برگشت اوایل اردیبهشت در نوکمپ برگزار خواهد شد.

 
Fernando Hierro - Malaga
 

- فرناندو ایه رو، کاپیتان سابق رئال مادرید، معتقد است دیدار برگشت بارسا- رئال در نوکمپ، سرنوشت رقابت های این فصل لا لیگا را رقم خواهد زد.

دیدار رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با پیروزی 3-1 کاتالان ها به پایان رسید و دیدار برگشت اوایل اردیبهشت در نوکمپ برگزار خواهد شد.

رئالی ها علی رغم تساوی 1-1 شب گذشته مقابل مالاگا، همچنان با 8 امتیاز برتری نسبت به بارسا در صدر قرار دارد و ایه رو معتقد است سرنوشت قهرمانی لالیگا هنوز رقم نخورده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" لیگ همین است. جدال مستقیم این دو تیم سرنوشت رقابت های این فصل لالیگا را رقم خواهد زد. رئال تیم بسیار قدرتمندی است."

ایه رو همچنین اظهار امیدواری کرد که تیم های اسپانیایی در رقابت های چمپیونزلیگ و یورو 2012 به قهرمانی برسند.

" دوست دارم شاهد یک فینال اسپانیایی در چمپیونزلیگ باشم و تیم ملی اسپانیا هم به فینال یورو برسد. رئال و بارسا می توانند به فینال برسند. والنسیا، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو هم همین شرایط را در لیگ اروپا دارند.

فوتبال اسپانیا به شکوفایی رسیده است."

[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:49 ] [ یاسر شایان ]

در دیدار شب گذشته کریم بنزما رئال را در دقیقه 35 پیش انداخت اما گل سانتی کاسورلا در آخرین ثانیه های بازی، کار را به تساوی کشاند و باعث ناامیدی رونالدو شد.

 
Champions League: PFC CSKA Moskva v Real Madrid CF: Cristiano Ronaldo
Getty

سایت گل- کرس رونالدو، ستاره رئال مادرید، تایید کرد که تساوی 1-1 شب گذشته این تیم مقابل مالاگا تعجب برانگیز بود اما افزود که تیمش همچنان برای قهرمانی در لالیگا در شرایط خوبی قرار دارد.

در دیدار شب گذشته کریم بنزما رئال را در دقیقه 35 پیش انداخت اما گل سانتی کاسورلا در آخرین ثانیه های بازی، کار را به تساوی کشاند و باعث ناامیدی رونالدو شد.

ستاره پرتغالی در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال مادرید گفت:" ما همچنین 8 امتیاز برتری داریم و چیزی برای نگرانی وجود ندارد زیرا هنوز راه درازی تا پایان لیگ باقی است.

مالاگا تیم خوبی است، بازی کردن مقابل آنها دشوار است اما ما انتظار چنین نتیجه ای را نداشتیم. فوتبال همین است.

بدشانس بودیم که گل تساوی را در وقت های تلف شده دریافت کردیم  در حالی که در سراسربازی تیم برتر بودیم؛ با این وجود آرامش مان را حفظ می کنیم. از اینکه نتوانستیم گلزنی کنیم، ضربه خوردیم."

رئال در 27 بازی 71 امتیاز کسب کرد و در حال حاضر 8 امتیاز از بارسا فاصله دارد. شاگردان مورینیو چهارشنبه شب باید با ویارئال روبرو شوند.
[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:49 ] [ یاسر شایان ]

گل ثانیه های پایانی سانتی کاسورلا به مالاگا کمک کرد تا از دیدار مقابل رئال یک امتیاز کسب کند و به این ترتیب برتری رئال نسبت به بارسا در صدر جدول به 8 امتیاز کاهش پیدا کرد.

 
Liga BBVA: Manuel Pellegrini (Málaga)
 

- مانوئل پیگیرینی، سرمربی مالاگا، علی رغم تساوی 1-1 شب گذشته رئال مقابل تیمش، همچنان شاگردان مورینیو را مدعی اصلی قهرمانی این فصل لالیگا می داند.

گل ثانیه های پایانی سانتی کاسورلا به مالاگا کمک کرد تا از این دیدار دشوار یک امتیاز کسب کند و به این ترتیب برتری رئال نسبت به بارسا در صدر جدول به 8 امتیاز کاهش پیدا کرد.

با این وجود، پیگرینی تاکید کرد از دست رفتن این برتری رئال در ادامه فصل چندان معمول نخواهد بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بسیار عجیب خواهد بود اگر رئال قهرمان لالیگا نشود. هرچند در فوتبال اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد.

تساوی در این دیدار عادلانه بود. ما مستحق عقب افتادن در نیمه اول نبودیم. ما شکل تیمی مان را به خوبی حفظ کردیم و گل کاسورلا یک امتیاز را برای ما به ارمغان آورد. این دیدار، دیدار برابری بود و نتیجه عادلانه ای رقم خورد."

رئال در حال حاضر و در فاصله 11 هفته تا پایان فصل، با 71 امتیاز از 27 دیدار در صدر قرار دارد.

[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:48 ] [ یاسر شایان ]

رئال در دقایق پایانی داشت بازی را کنترل می کرد که کاسورلا از موقعیتش روی ضربه کاشته استفاده کرد و دروازه کاسیاس را گشود

 
Isco, Lass Diarra, Real Madrid, Malaga
 

 – رکورد یازده پیروزی پیاپی رئال مادرید مقابل مالاگا متوقف شد و آنها با گلی دیرهنگام به یک امتیاز در سانتیاگو برنابئو رسیدند.

مالاگا بازی را در دقایق بسیاری در اختیار داشت و توانست مادرید صدرنشین را متوقف کند.

دو تیم در ابتدای بازی موقعیت‌های فراوانی داشتند و سرانجام رئال بود که در دقیقه 35 پیش افتاد. کریستیانو رونالدو در سمت چپ فضایی عالی به دست آورد و سانتری دیدنی برای کریم بنزما فرستاد و او با ضربه سر به‌آسانی دروازه حریف را گشود.

دو تیم در نیمه دوم محافظه‌کارتر شدند و موقعیت‌های کمتری به دست آمد. هنگامی که رود فان‌نیستلروی در دقیقه 60 وارد میدان شد، تماشاگران به‌شدت این بازیکن را که دو بار با رئال قهرمان لالیگا شده بود تشویق کردند.

رئال در ادامه نیمه دوم موقعیت‌های بسیار خوبی به دست آورد اما تمامی آنها را به هدر داد. آنها زمانی ارزش این فرصت‌ها را دانستند که سانتی کاسورلا گل تساوی را زد. او در دقیقه 92 با ضربه ایستگاهی دیدنی خود از فاصله 20متری باعث شد رئال تنها به یک امتیاز برسد.

اکنون فاصله در صدر جدول به هشت امتیاز کاهش یافته است. مالاگا هم با لوانته در رده چهارم قرار گرفته.

[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 5:3 ] [ یاسر شایان ]

بعد از برد مقابل زسکامسکو و راهیابی به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا شاگردان مورینیو در فکر درخشش دربازی یکشنبه شب مقابل مالاگا هستند

 
Mix Real Madrid vs Málaga
 
   

رئال مادرید

Casillas
Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo
Khedira, Alonso
Ozil, Kaka, Ronaldo
Benzema
مالاگا

Caballero
Gamez, Demichelis, Weligton, Monreal
Camacho, Recio
Cazorla, Isco, Fernandez
Rondon

- آنخل دی ماریا تنها غایب رئال در این بازی است و سایر بازیکنان رئال آماده اند تا در بازی با مالاگا در سانتیاگو برنابئو به میدان بروند. دی ماریا از 18 فوریه به بعد به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را همراهی کند.

از سوی دیگر فابیو کوئنترائو،  بعد از سپری کردن روزهای مصدومیت از ناحیه همسترینگ،به تمرینات تیمش بازگشته و قادر به همراهی رئال است.

 از سوی دیگر سرما خوردگی سالمون روندون  بهبود یافته و او  در خط حمله تیم مانوئل پیگرینی به میدان خواهد رفت.

ژرمی تولالان هنوز از ناحیه پا مصدوم است و دراین بازی غایب خواهد بود ولی ژسوس گامس این شانس را دارد تا در بازی امشب در ترکیب مالاگا قرار بگیرد.
 

آیا می دانستید؟
  • رئال مادرید در یازده بازی اخیرش در رقابتهای لالیگابه پیروزی رسیده تا روند شکست ناپذیری اش را از عدد ده بیشتر کند. آنها در طول ماههای سپتامبر تا دسامبر سال 2011 شکست نخورده بودند. 
  • کهکشانی ها در 21 دیدارش در تمام بازیهای خانگی اش در تمامی تورنمنت ها، تنها در 5 بازی توانسته دروازه اش را بسته نگاه دارد.  
  • کریس رونالدو در رقابتهای این فصل لالیگا 6 هت تریک کرده.او تا به حال با پیراهن رئال، 13 بار هت تریک کرده است. 
  • مالاگا با برد 0-1 مقابل لوانته در بازی شنبه هفته قبل، رکورد بردهای متوالی اش را به عدد 3 رساند.  
  • این تیم منطقه آندالوسیا تنها در دو بازی از یازده دیدار اخیر خارج از خانه اش به پیروزی رسید. 
  • رود فان نیستلروی (تصویر سمت راست) در 68 دیداری که در طول سالهای 2006 تا 2010 برای رئال برگزار کرده، 46 گل برای تیم مادریدی به ثمر رساند و اکنون مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت.
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:4 ] [ یاسر شایان ]

طرفداران پرتغالی انتظار دارند رونالدو در رقابت های یورو 2012 نیز نمایش مشابهی با بازی های رئال ارائه بدهد

 
Cristiano Ronaldo - Portugal away kit Euro 2012
 

- په په، مدافع رئال مادرید، معتق است کریس رونالدو همواره در طول دوران حرفه ای اش با فشارهای زیادی روبرو بوده است.

این ستاره پرتغالی که در سال 2007 با انتقالی 94 میلیون یورویی از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست، در این مدت ستاره اول این باشگاه بود و در 128 دیدار برای کهکشانی ها، 128 گل به ثمر رساند.

طرفداران پرتغالی انتظار دارند رونالدو در رقابت های یورو 2012 نیز نمایش مشابهی با بازی های رئال ارائه بدهد اما په په هشدار داد ممکن است فشار زیاد روی عملکرد رونالدو تاثیر گذار باشد.

او در گفتگو با سایت یوفا گفت:" فکر می کنم رونالدو از زمانی که 18 سال داشت، مسئولیت زیادی به عهده می گرفت و هواداران فشار زیادی روی او وارد می کنند.

هواداران اکنون اهمیت تیم را درک کرده اند. تیم هم باید از رونالدو حمایت کند در این صورت او می تواند با آرامش بازی خودش را انجام دهد."

په په که اولین گلش برای تیم ملی پرتغال را در رقابت های یورو 2008 مقابل ترکیه به ثمر رساند، تاکید کرد تمرکز اصلی اش روی کارهای دفاعی است.

" من آن زمان جوان تر بودم. من چیزی زیادی در مورد مسئولیت بازی در یورو نمی دانستم و به همین دلیل آنطور بی مهابا حمله می کردم.

واضح است که دوست دارم برای کمک تیم چنین کارهایی انجام دهم اما کار اصلی یک مدافع میانی دفاع کردن است؛ در واقع خوب دفاع کردن."

[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:3 ] [ یاسر شایان ]

سران باشگاه مادریدی هم آبیدال را فراموش نکرده اند

 
Éric Abidal
 

 

- سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند تا در جهت روحیه دادن به آبیدال کاری را انجام دهند

اریک ابیدال بازیکن فرانسوی بارسلوناباید به زودی عمل پیوند کبد انجام دهد و ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال در صحبتهایی برای آبیدال عمری طولانی و پر از شادی ارزو کرده است

مورینیو در کنفرانس خبری اش قبل از بازی رئال مقابل مالاگا برنامه ای برای حمایت از آبیدال ترتیب دیده و رئالی ها در نظر دارند تا قبل از بازی امشبشان مقابل مالاگا در برنابئو به آبیدال روحیه دهند

مورینیو دراین باره گفت:« می دانیم که در این شرایط همه در کنار هم هستیم. می توانیم برنامه ای عمومی برای اعلام حمایت از بازیکنان داشته باشیم و بازیکنانم حمایتشان از آبیدال را اعلام کنند.این کار را قبل از بازی با مالاگا انجام خواهیم داد و در این شرایط سفید و آبی اناری مطرح نیست.»

مورینیو ادامه داد:« الان مهمترین نکه این است که یک بازیکن جوان زندگی خوب و موفقی داشته باشد. اقدامات ورزشی زیادی انجام شده. از انجام این حمایت احساس غرور می کنیم. آبیدال زندگی ای طولانی پیش رو دارد و این چیزی است که همه ما آرزو می کنیم.اگر او بتواند مجددا به میادین ورزشی بازگردد، همه ما خوشحال می شویم و اورا تشویق می کنیم ولی اگر مشکل او حاد و جدی باشد برایش آرزوی عمری طولانی و یک زندگی خوب را داریم.»

[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:2 ] [ یاسر شایان ]

سران باشگاه رئال معتقدند که ستاره ترکیه ای آمادگی لازم برای حضور درترکیب این تیم را ندارد و آماده اندتا او را برای کسب تجربه لازم به صورت قرضی به تیمهای دیگری بسپارند

 
Nuri Sahin - Real Madrid
 

- طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا سران باشگاه رئال مادرید آماده اند تا در بازار نقل و انتقالات تابستانی، پیشنهادات برای انتقال قرضی نوری شاهین به تیمهای دیگر را مورد بررسی قرار دهند

این ستاره ترکیه ای در تابستان گذشته با قراردادی 10 میلیون یورویی از بوروسیادورتموند به رئال مادریدمنتقل شد ولی نتوانست  تا در ترکیب این تیم جایی برای خود دست و پا کند و تنها در 5 بازی رئال در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت

این طور به نظر می رسد که ژوزه مورینیوتمایل دارد تا این بازیکن ترکیه ای را دست کم برای یک فصل به صورت قرضی به تیمی دیگر بفرستد تاشاهین تجربیات بیشتری کسب  کند.

این احتمال وجود دارد تا او به صورت قرضی به دورتموند بازگردد.چرا که سران این باشگاه آلمانی درژانویه هم برای جذب او دست به کار شده بودند که دراین راه ناکام ماندند . اکنون روزنامه مارکا در گزارشی به این نکته اشاره   کرده که علاوه بر دورتموند تعدادی از تیمهای انگلیسی هم خواهان جذب این ستاره ترکیه ای هستند.

[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:27 ] [ یاسر شایان ]

سرمربی پرتغالی کهکشانی ها پیش از این به خاطر اینکه طرفداران باشگاه در طول بازی چندان تیم شان را تشویق نمی کنند، اظهار ناراحتی کرده بود

 
Santiago Bernabeu - Real Madrid
 

- رئیس گروه لا پنا کاربانا، گروه هواداری رئال، اعلام کرد که انتقاد ژوزه مورینیو از جو ورزشگاه سانتیاگو برنابئو  درست است.

سرمربی پرتغالی کهکشانی ها پیش از این به خاطر اینکه طرفداران باشگاه در طول بازی چندان تیم شان را تشویق نمی کنند، اظهار ناراحتی کرده بود و روفینو گارسیا نظر آقای خاص را تایید کرد.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" در این مورد حق با مورینیو است. بسیاری از هواداران طوری به ورزشگاه می روند که انگار به اپرا یا تئاتر می روند و به ندرت صدایی از آنها در می آید. در این مورد حق با اوست اما باید در مورد قیمت بلیت ها هم فکری کرد.

در دیدار مقابل زسکا، به دلیل قیمت بلیت ها، 10 هزار صندلی خالی بود؛ چنین مسئله ای نباید رخ دهد. در آن دیدار جو ورزشگاه اندکی آرام بود اما خیال مورینیو باید راحت باشد زیرا در نیمه نهایی احتمالی مقابل بایرن مونیخ، سانتیاگو برنابئو به یک دیگ جوشان تبدیل خواهد شد.

وقتی تیم به ما نیاز داشته باشد، ما در کنارشان خواهیم بود؛ در زمان های سخت."

رئال در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد و این هفته هم مقابل مالاگا قرار خواهد گرفت.

[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:27 ] [ یاسر شایان ]

این ملی پوش فرانسوی سال گذشته هم به دلیل وجود تومور در کبدش، تحت جراحی قرار گرفت و چند روز قبل باشگاه کاتالانی تایید کرد که این بازیکن نیاز به یک عمل دیگر دارد.

 
Eric Abidal - Barcelona
 

- ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، اظهار امیدواری کرد که اریک آبیدال، مدافع بارسا بعد از عمل جراحی پیوند کبد هر چه زودتر به میادین برگردد.

این ملی پوش فرانسوی سال گذشته هم به دلیل وجود تومور در کبدش، تحت جراحی قرار گرفت و چند روز قبل باشگاه کاتالانی تایید کرد که این بازیکن نیاز به یک عمل دیگر دارد.

با توجه به اینکه ممکن است این عمل زندگی حرفه ای آبیدال را کاملا تحت تاثیر قرار دهد، مورینیو آرزو کرد که این مدافع هرچه زودتر به میادین برگردد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما همگی می دانیم که همه با هم هستیم. بازیکنان ما این را امروز نشان دادند، بدون حرف زدن وبدون اینکه بخواهند در انظار عمومی نمایش بدهند.

در این مواقع هیچ رئال و بارسایی وجود ندارد و رنگ ها دیگر مهم نیست. تنها یک مرد جوان است که همه ما امیدواریم زندگی فوق العاده ای داشته باشد.

آبیدال انسان فوق العاده ای است؛ او دوران حرفه ای فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. اگر او بتواند بار دیگر بازی کند، فوق العاده خواهد بود. باید او را مورد ستایش قرار داد. اگر هم نتواند، ما امیدواریم که زندگی طولانی و شادی داشته باشد."

[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:26 ] [ یاسر شایان ]

مهاجم سابق رئال معتقد است تیم قبرسی روی کاغذ از سایر رقبا ضعیف تر است

 
Real Madrid director of Institutional Relations, Emilio Butrageño
 

- امیلیو بوتراگنیو، مدیر روابط ساختاری باشگاه رئال مادرید، پس از انجام قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ و رویارویی تیمش با آپوئل قبرس، از اینکه در این مرحله با یک تیم بزرگ روبرو نمی شوند، ابراز خوشحالی کرد.

آپوئل شگفتی ساز رقابت های این فصل چمپیونزلیگ است که با غلبه بر لیون توانست پای به مرحله یک چهارم نهایی بگذارد.

بوتراگنیو از اینکه در این مرحله با تیم هایی مانند بارسا یا بایرن مونیخ روبرو نمی شوند، خوشحال است با این وجود صعود تیمش به مرحله بعد را از هم اکنون قطعی نمی داند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد. فوتبال غیرقابل پیش بینی است  و درست است که ما تیم بسیار بسیار قدرتمندی هستیم اما دوست نداشتیم در این مرحله با آنها روبرو شویم.

البته آپوئل شگفتی بزرگ رقابت های این فصل است و ما باید احترام زیادی به آنها بگذاریم.

آنها به یک چهارم نهایی رسدیه اند و این به آن معناست که تیم بسیار قدرتمندی هستند. ما باید هشیار باشیم وبه همه جزئیات توجه کنیم.

اما اجازه بدهید بگویم که روی کاغذ سایر رقبا از آپوئل قوی تر هستند."

با توجه به قرار گرفتن رئال و بارسا در دو سمت جدول قرعه کشی، احتمالا دو تیم در فینال با هم روبرو خواهند شد اما بوتراگنیو چندان علاقه مند نیست که در مورد این احتمالات صحبت کند.

" کاری که ما باید انجام دهیم این است که باید کاملا تمرکز داشته باشیم و سعی کنیم به نیمه نهایی برسیم. با توجه به قرعه کشی، دیدار نیمه نهایی بسیار دشوار است زیرا باید با برنده بایرن- مارسی روبرو شویم.

پس از آن اگر به اندازه کافی خوش شانس بودیم و به فینال رسیدیم، آنگاه در این مورد فکر خواهیم کرد. در فوتبال صحبت کردن در مورد آینده دشوار است زیرا اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد."

[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:16 ] [ یاسر شایان ]

قرعه کشی مرحله یک چهارم پایانی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد

 
 

- قرعه کشی مرحله یک چهارم پایانی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد .

برنامه بازیهای مرحله یک چهارم پایانی این رقابتها بدین ترتیب خواهد بود:

المپیک مارسی- بایرن مونیخ

آپوئل نیکوزیا- رئال مادرید

بنفیکا – چلسی

میلان- بارسلونا

دیدارهای رفت این مرحله در روزهای 27 و28 مارس و دیدارهای برگشت در روزهای 3 و 4 آوریل برگزار خواهد شد

بازیهای مرحله نیمه نهایی در روزهای 17و18 آوریل (دور رفت) و 24و2 5 آوری (دوربرگشت) برگزار خواهد شد

در یک سو برنده دیدار مارسی/ بایرن مونیخ مقابل برنده بازی آپوئل / رئال مادرید قرار می گیرد و در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی هم برنده بازی چلسی/ بنفیکا مقابل برنده میلان / بارسلونا قرار خواهد گرفت

[foto de la noticia]

[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:15 ] [ یاسر شایان ]

دروازه بان باتجربه رئال در صحبتهایی به تمجید از مهاجم پرتغالی تیمش پرداخته و درعین حال انتقادات از فرناندو تورس را هم ناعادلانه دانسته

 
Iker Casillas Real Madrid
 

 

- ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادریددر صحبتهایی به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته و اعلام کرده که این مهاجم پرتغالی بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده

رونالدوی 27 ساله در سال 2009 با رکورد قرارداد نقل و انتقالات با قراردادی 94 میلیون یورویی از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست.

البته او در سانتیاگو برنابئو اثبات کرد که ارزش پرداخت این مبلغ را داشته و با گلزنی در دیدار تیمش مقابل زسکا مسکو،تعداد گلهایش برای کهکشانی ها را به عدد 128 رساند.

کاسیاس در صحبتهایی که درروزنامه مارکا بازتاب یافته گفت:« من هیچ وقت کسی را در این سطح ندیده ام. آمار و ارقام رونالدو فوق العاده است. واقعیت این است که هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم که او بتواند به همین زودی تا این حد خوش بدرخشد و نقشی به این پررنگی در تیم ما داشته باشد. رونالدوی پرتغالی، از بازیکنانی مثل رونالدوی برزیلی پیشی گرفته و باید امیدوار باشیم که اگر رونالدو با تیم ملی پرتغال مقابل اسپانیا قرار گرفت، در رقابتهای یورو در این سطح نباشد.»

کاسیاس درمورد حریف آتی تیمش در رقابتهای مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که نگران رویارویی احتمالی تیمش با بارسا دراین مرحله نیست:« فصل گذشته آماده انجام 4بازی رئال- بارسا نبودیم و شاید این بازیها برروی تیم ملی اسپانیا هم تاثیرگذاشت. ما خوش شانس بودیم که سال گذشته بازیهای یورو یا جام جهانی نداشتیم . ولی ما  با هم دوست هستیم و زمانی که دور هم می نشینیم و با هم هستیم تمام اینها فراموش می شود.زمانی که رقابتهای یورو آغاز می شود، همه ما اتفاقات قبل را فراموش کرده ایم.»

کاسیاس در ادامه صحبتهایش درمورد فرناندو تورس صحبت کرد؛ بازیکنی که دردیدار دوستانه تیم ملی اسپانیا مقابل ونزوئلا جایی نداشت و روزهای سختی را در چلسی سپری می کند.

کاسیاس درمورد تورس گفت:«مردم خیلی سریع کارهای مهمی که او برای تیم ملی اسپانیا انجام داده را فراموش می کنند. مردم درمورد تورس خیلی ناعادلانه رفتار می کنند. او حق این را دارد تا از اعتماد بیشتری برخوردار باشد.»

کاپیتان رئال درادامه ابراز امیدواری کرد تا بتواند در یورو2016 هم حضور داشته باشد و گفت:«از نظر من ، این یورو آخرین یوروی من نخواهد بود. مگر اینکه مربی تیم روی من حسابی باز نکند. یک دروازه بان می تواند برای سالیان درازی در سطح بالایی بازی کند ولی شاید حضور در دو رقابت یوروی دیگر سخت و پیچیده باشد.»

[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 11:51 ] [ یاسر شایان ]

در ماه های اخیر شایعاتی زیادی در مورد جدایی این ملی پوش آرژانتینی از رئال منتشر شده است

 
Gonzalo Higuain - Real Madrid
 

- گونسالوایگواین، مهاجم رئال مادرید، اعلام کرد توجهی به شایعات اخیر در مورد آینده اش در این باشگاه ندارد و تنها روی عملکردش در دیدارهای ادامه فصل تمرکز دارد.

در ماه های اخیر شایعاتی زیادی در مورد جدایی این ملی پوش آرژانتینی از رئال منتشر شده و ماه گذشته مدیر برنامه های این بازیکن اعلام کرد که آماده اند تا با یوونتوس برای فصل آینده مذاکره کنند.

با این وجود ایگواین از زندگی از مادرید کاملا راضی است.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" من هرگز نگران آینده ام نیستم. من کاملا آسوده خاطر هستم وذهن من تنها روی ادامه فصل تمرکز دارد."

او سپس در مورد پیروزی 4-1 تیمش مقابل زسکا صحبت کرد و از صعود تیمش به مرحله بعدی چمپیونزلیگ اظهار خوشحالی کرد.

" خوشحاالم که به مرحله بعدی رسیدیم و همین طور به خاطر اینکه در این دیدار مهم گلزنی کردم. برای تیم خوشحالم، برای هم تیمی هایم و اینکه به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم که مهمترین مسئله بود.

باید ببینیم حریف مان در مرحله بعد چه تیمی خواهد بود. البته برای رسیدن به قهرمانی باید هر تیمی را شکست داد."

[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 21:43 ] [ یاسر شایان ]

ستاره پرتغالی، رئال مادرید را مهم تر از هر چیزی می داند و معتقد است خود باشگاه از سرمربی و بازیکن بالاتر است

 
 


- کریستیانو رونالدو برای اولین بار در این فصل در یک نشست مطبوعاتی شرکت کرد. او در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل زسکا مسکو، با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.ستاره پرتغالی، رئال مادرید را مهم تر از هر چیزی می داند و معتقد است خود باشگاه از سرمربی و بازیکن بالاتر است. نظرش در مورد تمدید قرارداد مورینیو اما کاملا قاطع بود و گفت: «سرمربی با ما ادامه خواهد داد.»

 

فکر می کنی بتوانی تعداد گل هایت در لیگ قهرمانان را افزایش دهی و از مسی پیشی بگیری؟

کاری که دیگران انجام می دهند برایم مهم نیست. همه سعی ام این است که روی خودم و تیمم تمرکز داشته باشم. اوضاعمان خوب است. این گل ها چیزی را به من ثابت نمی کنند؛ اگر گل بزنم خب خوب است اما اگر هم نزنم هیچ اتفاقی نمی افتد.

 

 فکر می کنی از زمان آمدنت به رئال، بزرگ تر شده ای؟

اینجا ما با بهترین تیم های دنیا رقابت می کنیم و این باعث بهتر شدن آدم می شود. از این که چنین مربی و چنین هم تیم ها یی دارم، راضی ام. همیشه از آن ها چیز یاد می گیرم. می خواهم سال های سال در رئال ادامه بدهم. 

 

فکر می کنی کدام این ها مهم ترند: خود تو یا مورینیو؟

رئال مادرید. باشگاه از همه چیز مهمتر است.

 

فکر می کنی الان نسبت به زمانی که تازه به رئال آمده بودی، از احترام بیشتری برخورداری؟

نمی دانم. من عیب و ایرادها و نقات قوت خودم را دارم. اگر منظورتان مهر و محبت بیشتر باشد، شاید بتوانم بگویم که بیشتر شده. طی ماه ها یا هفته های اخیر می شنوم که تماشاچیان برایم آواز می سازند و می خوانند و این برای من چیز تازه ای است. این چیزها را دوست دارم چون حس می کنم دوستم دارند.

 

به نظرت مورینیو تمدید می کند؟

( در حالی که سر مربی کنارش نشسته) او ادامه خواهد داد.

 

برلوسکنی گفته که رویای داشتن تو را دارد. نظرت در مورد لیگ ایتالیا چیست؟

باید بگویم که برای این حرف او احترام زیادی قائلم اما اوضاعم در رئال خیلی خوب است و می خواهم اینجا بمانم. از لیگ ایتالیا خیلی خوشم نمی آید اما برایش احترام قائلم. در هر صورت هیچکس از آینده خبر ندارد.

 

نگران نیستی که داوری ها نگذارد شما قهرمان اروپا شوید؟

نمی خواهم در مورد داورها حرف برنم، نه در مورد آن ها، نه در مورد بارسلونا و نه در مورد قسمت های چهارم و پنجم  فیلم «مأموریت غیر ممکن». مهم خود بازی ها هستند و اتفاقاتی که در زمین می افتد. ما با انگیزه قهرمان شدن آمده ایم.

 

در مورد پنج گل مسی در بازی با لورکوزن چه می گویی؟

هم برای او و هم برای فوتبال خوشحالم. نمی دانم من هم توانایی انجام این کار را دارم یا نه. امیدوارم روزی بتوانم 5 گل در یک بازی بزنم.

 

در فوتبال می خواهی تا کجا پیش بروی؟

در این مورد نمی توانم هیچ قولی بدهم. اوضاعم دارد خوب پیش می رود. اما مهم تر از من هم تیمی هایم هستند. آن ها خوب هستند و اعتماد به نفسشان از من بیشتر است. تیم همشه باید در رأس همه چیز باشد و اهداف شخصی بعد از آن قرار گیرد. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل مانده و من دوست دارم همین طور ادامه بدهیم. اگر این طور پیش برود، قهرمان خواهیم شد و مطمئنم که این طور هم خواهد شد. 

 

می خواهی رکوردهای زیادی از خودت بر جای بگذاری؟

به این چیزها فکر نمی کنم. البته اگر موفق بشوم این کار را بکنم، خوشحال خواهم شد. اما در موردش وسواس ندارم چون می دانم که همه چیز باید سیر طبیعی خودش را داشته باشد. هر وقت زیاد به چیزی فکر کنی، آن چیز برایت اتفاق نمی افتد.

 

[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 21:42 ] [ یاسر شایان ]

مدافع برزیلی در صحبتهایی اعلام کرده که رئال باید هر تیمی که مقابلش قرار می گیرد را شکست دهد

 
Liga BBVA: Real Madrid-Athletic Bilbao: Marcelo
 

 

- مارسلو مدافع برزیلی باشگاه رئال مادرید نگران احتمال رویارویی تیمش مقابل بارسلونا در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا نیست.

رئال مادرید در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2-5 از سد زسکا مسکو عبور کرد و به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

فصل گذشته رئال بعد از شکست 1-3 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل بارسا از راه یابی به فینال بازماند.ولی مارسلو نگران احتمال تکرار این اتفاق نیست.

مارسلو در پایان دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل زسکامسکو که با برد 1-4 رئال همراه بود به خبرنگاران گفت:« ما ترجیح خاصی نداریم که به حریف مشخصی بخوریم. هر حریفی که به ما بخورد، برای ما تفاوتی ندارد. ما باید مقابل هر حریفی که مقابللمان قرار می گیرد، به پیروزی برسیم. اصلا برایمان اهمیتی ندارد که دراین مرحله مقابل بارسا قرار بگیریم. ما باید تلاش کنیم تا مقابل هر حریفی که روبرویمان قرار گرفت به پیروزی برسیم.»

مارسلو درادامه صحبتهایش درمورد بازی 4شنبه شب رئال و استقبال هواداران تیمش گفت:« هواداران از ما می خواستند تا بهتر بازی کنیم ولی نکته مهم دراین بازیها این است که به پیروزی برسیم. ژوزه مورینیو مربی پیروزی طلبی است و از ما می خواست تا تمرکز بیشتری داشته باشیم.»

 

 


[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:8 ] [ یاسر شایان ]

رئال مادرید پیروزی خوبی مقابل زسکا مسکو کسب کرد و به دور بعد راه یافت. رونالدو دو گل برای رئال زد.

 
Gonzalo Higuain and Sergei Chepchugov during Real Madrid-CSKA (Getty Images)
 

 – رئال مادرید با برد خوبی که مقابل زسکا مسکو به دست آورد راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

دیدار برگشت در حالی در برنابئو آغاز شد که نتیجه دیدار رفت دو تیم یک بر یک بود.

زسکا بازی را خوب آغاز کرد اما مادرید به تدریج بازی را در دست گرفت و زسکا را در نیمه زمینش محبوس کرد. آنها مطابق انتظار به سرعت هم به گل رسیدند. سامی خدیرا توپ را در دقیقه 26 به کاکا سپرد و او آن را به محوطه شش‌قدم فرستاد و گونسالو ایگواین توپ را به گل تبدیل کرد.

مادرید نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و در دقیقه 55 به گل رسید. سرگی چپچوگوف، دروازه‌بان زسکا که در بازی رفت نمایشی درخشان داشت اشتباهی بد مرتکب شد. او شوت کریستیانو رونالدو را مهار کرده بود اما توپ از دستش دررفت و به درون دروازه غلتید.

زسکا دیگر انگیزه‌اش را از دست داده بود و در دقیقه 70 گل سوم را هم خورد. کریم بنزما که چند لحظه پیش وارد میدان شده بود ضربه‌اش را به سمت دروازه زد و پس از دفع توپ ناامید نشد و آن را با نوک پا به گوشه دروازه فرستاد.

زسکا در فاصله 13 دقیقه مانده به پایان یک گل زد. زوران توسیچ توپ را از سمت چپ به پیش برد و با شوتی مهارنشدنی که به تیر دروازه هم برخورد کرد از فاصله 18 متری گل‌زنی کرد.

رونالدو در دقیقه 94 جشن مادرید را تکمیل کرد و پاس بنزما را با یک شوت به زیبایی به گل چهارم تبدیل کرد.

[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:8 ] [ یاسر شایان ]

این ملی پوش ژاپنی از ناحیه ران پا دچار آسیب دیدگی شد اما انتظار می رفت او بتواند در دیدار حساس امشب در سانتیاگو برنابئو برای تیمش به میدان برود.

 
Keisuke Honda of CSKA Moscow
 

- کیسوکه هوندا، ستاره ژاپنی زسکا مسکو، نمی تواند در دیدار امشب تیمش مقابل رئال در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به میدان برود.

این ملی پوش ژاپنی از ناحیه ران پا دچار آسیب دیدگی شد اما انتظار می رفت او بتواند در دیدار حساس امشب در سانتیاگو برنابئو برای تیمش به میدان برود.

با این وجود، آخرین اخبار حاکی از این است که این بازیکن نمی تواند تیمش را در دیدار امشب همراهی کند.

غیبت این بازیکن برای زسکا بسیار ناگوار خواهد بود. حتی کریس رونالدو، ستاره رئال هم اعلام کرده بود این ستاره ژاپنی خطرناک ترین بازیکن حریف است و رئالی ها باید کاملا مراقب او باشند.

[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 21:15 ] [ یاسر شایان ]

با کسب نتیجه حاصل شده دربازی رفت زسکا رکورد شکست ناپذیری خود در 6 بازی قبلی برابر تیمهای اسپانیایی را حفظ کرده و حالا با امید به حفظ این رکورد به مادرید سفرمی کند

 
CSKA Moscow v Rear Madrid; Keisuke Honda and Xabi Alonso
 
 - رئال مادرید به رغم تساوی 1-1 دربازی رفت برابر زسکامسکو با اعتماد به نفس کامل در بازی برگشت دربرنابئو مقابل این تیم قرار می گیرد.
 این تیم که هر 6 بازی مرحله گروهی خود را پیروز شده و پنجمین تیمی نام گرفت که توانسته به چنین رکوردی درمرحله گروهی کسب کند، در بازی قبلی هم تنها یک دقیقه با کسب هفتمین پیروزی خود دراین رقابتها فاصله داشت تا اینکه ورنبلوم امیدهای زسکا را زنده نگه داشت.
*کریس رونالدو در ورزشگاه لوژنیکی زننده گل رئال مادرید بود و شنبه گذشته هم با زدن 2 گل دیگر، یازدهمین پیروزی این تیم را درلالیگا در صدمین بازی مورینیو روی نیمکت این تیم تثبیت کرد.
 *مورینیو پیشتر همراه با اینتر درفصل 2009-2010 توانسته زسکا مسکو را درمرحله یک چهارم نهایی شکست دهد و دربازی امشب کار چندان دشواری با حضور بنزما، ایگواین و کریس رونالدو درخط حمله برای مغلوب کردن تیم مسکویی نخواهد داشت.
 *احتمال اینکه رئال امشب هم یکی از آن نمایش های خیره کننده خود درلالیگا را دوباره تکرار کند، بعید نخواهد بود. کاکا هم طی هفته های اخیر نقش مهمی در پیروزی های رئال مادرید ایفا کرده و درغیاب دی ماریا مصدوم، عملکرد خوبی داشته است.
*با کسب نتیجه حاصل شده دربازی رفت زسکا رکورد شکست ناپذیری خود در 6 بازی قبلی برابر تیمهای اسپانیایی را حفظ کرده و حالا با امید به حفظ این رکورد به مادرید سفرمی کند. اگرچه تساوی بدون گل هم درنهایت حکم به صعود تیم مادریدی خواهد داد.
*دوسال پیش دراین مرحله زسکا توانست سویا را درخانه این تیم شکست دهد و به لطف تساوی 1-1 دربازی رفت، جواز صعود به یک چهارم نهایی را کسب کند.
*رئال مادرید برای جلوگیری از اینکه مهاجمان زسکا با گلزنی دراین بازی شوک بزرگی به این تیم وارد کنند و راه صعود به مرحله بعدی را برای تیم مادریدی دشوار سازند، مسلما تدابیر ویژه ای در خط دفاعی خواهد اندیشید.البته ایکور آکینفف سنگربان زسکا به دلیل مصدومیت در نبرد برنابئو غایب خواهد بود.
 * اسلوتسکی مربی زسکا نسبت به بازی امشب با خوش بینی هرچه تمام حرف زده است. «رئال حتی بدون بازیکنان کلیدی اش، گلهای زیادی به ثمر می رساند و شرایط را برای حریفان خود برای گل زدن دشوار می کنند. این تیم با دراختیارداشتن بازیکنان برتر جهان سرعت زیادی دارد. ما باید درخط دفاعی خوب عمل کنیم وتسلیم نشویم. من به معجزه ایمان دارم و بازی برابر رئال در سانتیاگو برنابئو قطعا شگفت انگیز خواهد بود.
 *مارک گونسالس هافبک شیلیایی زسکا خیلی خوب معنای گل زدن به رئال مادرید را می داند. او درسال 2008 هم درترکیب رئال بتیس درجریان پیروزی مقابل رئال گل زده بود. درزمان حضور درلیگ اسپانیا، او همچنین برای رئال سوسیه داد هم در سانتیاگوبرنابئو گل زده و قطعاً به زسکا مسکو در راه خلق یک معجزه در بازی امشب و صعود به مرحله بعدی کمک قابل توجهی خواهد کرد.
[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:27 ] [ یاسر شایان ]

دروازه بان رئال مادرید و خبرنگار جوان،در ماه جولای با هم ازدواج خواهند کرد

 
Iker Casillas Sara carbonero
 

 

- این روزها انتشار خبری در شبکه های اجتماعی مثل بمب صدا کرده است. ایکر کاسیاس در ماه جولای با نامزدش، سارا کاربونرو، خبرنگار اسپانیایی ازدواج خواهد کرد. این گزارشی است که مجله «لکتوراس » آن را بازتاب داده است

جشن ازدواج دروازه بان رئال مادرید و خبرنگار اسپانیایی بعد از برگزاری رقابتهای یورو2012 در کوررال د آلماگر (تولدو)، زادگاه ساراکاربونرو برگزار خواهد شد.

طبق گزارش منتشره در گل دات کام اسپانیا،ایکر کاسیاس که خودش متولد موستولس مادرید است، اعلام کرده که جشن ازدواجشان در هر مکانی که نامزدش انتخاب کند، برگزار خواهد شد .البته محلی که از امنیت لازم برای حضور چهره های صاحب نام فوتبال اسپانیا برخوردار باشد

از ابتدای آشنایی ایکر کاسیس و کاربونرو، صحبتهای زیادی درمورد ارتباط این دو به گوش می رسید و انتشار خبر ازدواج آنها انقلاب بزرگی در شبکه هاای اجتماعی را به همراه داشته. بعضی ها با طنز و طعنه دراین رابطه صحبت کرده و برخی دیگر خواستد جزو اولین نفراتی باشند که به این زوج جوان تبریک می گوینند
آشنایی ایکر کاسیاس و سارا کاربونرو به رقابتهای جام جهانی 2010 برمی گردد و جالب اینجاست که مراسم ازدواج آنها هم بعد از یورو2012، یک رویداد فوتبالی دیگر خواهد بود.

[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:25 ] [ یاسر شایان ]

مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا که بین سال های 1984 تا 1995 برای رئال بازی کرد، معتقد است تیمی که مورینیو تشکیل داده، کامل تر از همه تیم های قبلی این باشگاه است.

 
Real Madrid director of Institutional Relations, Emilio Butrageño                                                                                                                                                                        - امیلیانو بوتراگنیو، مدیر روابط ساختاری باشگاه رئال مادرید، معتقد است تیم فعلی احتمالا درخشان ترین تیم تاریخ این باشگاه است.

مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا که بین سال های 1984 تا 1995 برای رئال بازی کرد، معتقد است تیمی که مورینیو تشکیل داده، کامل تر از همه تیم های قبلی این باشگاه است.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" تیم فعلی، احتمالا بهترین تیم تاریخ رئال است. من واقعا فکر می کنم این تیم کامل ترین تیم تاریخ باشگاه است.

فقط به شرایط ایگواین نگاه کنید. او یکی از بهترین مهاجمان دنیاست اما در ماه های اخیر کمتر به کار گرفته شده است چون بنزما به تیم بازگشته و گل های زیادی به ثمر می رساند.

ما در مورد یک تیم بسیار کامل صحبت می کنیم. مورینیو گزینه های زیادی دارد تا یک تیم در بالاترین سطح تشکیل دهد."

رئال در حال حاضر با 10 امتیاز برتری نسبت به بارسا در صدر جدول لا لیگا قرار دارد و چهارشنبه این هفته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ باید مقابل زسکا مسکو به میدان بروند.

[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:0 ] [ یاسر شایان ]

در دیدار شب گذشته توپ دو بار در داخل محوطه جریمه رئال به دست بازیکنان این تیم برخورد کرد اما داور هیچ یک از آنها را پنالتی اعلام نکرد تا رئالی ها 3-2 به پیروزی برسند.

 
 

- ژابی آلونسو، هافبک رئال مادرید، تایید کرد که در دیدار شب گذشته تیمش مقابل بتیس، توپ در داخل محوطه جریمه به دستش برخورد کرد.

در دیدار شب گذشته توپ دو بار در داخل محوطه جریمه رئال به دست بازیکنان این تیم برخورد کرد اما داور هیچ یک از آنها را پنالتی اعلام نکرد تا رئالی ها 3-2 به پیروزی برسند.

آلونسو در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" در این دیدار شوت های زیادی زده شد. توپ به دست من برخورد کرد اما داور تصمیم دیگری گرفت. ما روی فوتبال بازی کردن تمرکز می کنیم و به این مسائل توجهی نداریم. "

این هافبک ملی پوش اسپانیایی همچنین از کسب سه امتیاز این دیدار اظهار رضایت کرد و از هم تیمی هایش خواست به همین مسیر ادامه بدهند.

" ما بسیار خوشحالم زیرا این دیدار بسیار مهم بود. ما سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم که یک قدم رو به جلو بود. بقیه هر چیزی که دلشان بخواهد می توانند بگویند اما برای قهرمانی هنوز یک مسیر طولانی باقی است.

ما نباید عجله کنیم زیرا شرایط برای ما سخت می شود. دیدار امشب رقابت سختی بود اما هنوز 12 دیدار دیگر باقی مانده و ما باید با احتیاط و حرفه ای گری به این مسیر ادامه بدهیم."
[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:41 ] [ یاسر شایان ]

من نقاط ضعفی دارم که همه می‌دانند و پنهان کردن عیب‌هایم، یکی از ویژگی‌های من نیست

 
Jose Mourinho - Real Madrid
 

- ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار شنبه شب تیمش مقابل بتیس از نتیجه بازی راضی بود.

او ترجیح داد تا درمورد صحنه جنجالی دقیقه پایانی مسابقه صحبتی نکند و گفت:« من برای آنکه بخواهم درمورد خطای هند صحبت کنم، خیلی از صحنه دور بودم . رسما دومین گل سویا را ندیدم (او به جای بتیس ، از سویا نام برد.)

این مربی پرتغالی درادامه به این نکته اشاره کرد که در طول این بازی، بتیس شایستگی بیشتری داشت:« گاهی وقتها بهتر این است که تدافعی بازی کنی و کنترل بیشتری بربازی داشته باشی .ولی هیچ کدام از دو تیم بربازی کنترل نداشتند. بازی 3-2 تمام شد که ناعادلانه بود و تساوی نتیجه عادلانه ای از نظر من بود. من از کسب سه امتیاز خیلی خیلی خوشحالم ولی فکر می کنم که بتیس هم شایستگی بیشتری داشت.»

مربی پرتغالی ادامه داد:« بتیس نمونه تیمی است که برای کسب عنوان قهرمانی بازی نمی کند ولی برای یک بازی تماشایی به میدان می آید. آنها برای سرگرم کردن مردم بازی می کنند. دقیقا مثل بازیشان در فصل گذشته جام حذفی مقابل بارسا. این فلسفه فوق العاده ای است. تیم من هم بد بازی نکرد ولی رقیب فوق العاده ای را درمقابلش داشت که از حمایت هواداران خیلی خوبی بهره می برد. این طور بازی کردن لذت بخش است و فکر می کنم که آنها شایسته بیشتر از این بودند.»

مربی رئال درادامه پیغام دیگری برای گواردیولا داشت:« بعضی های دیگری هستند که تیزتر هستند و برای خودشان حرف می زنند و قیافه افراد باهوش را به خود می گیرند. من به عنوان یک مربی ای که به کمال نرسیده، زمانی که از چیزی خوشم نمی آید، آن را برزبان می آورم.»

مورینیو ادامه داد:« من  نقاط ضعفی دارم که همه می دانند و پنهان کردن عیبهایم، یکی از ویژگی های من نیست. مربیان دیگر اما  این توانایی را دارند. آنها تیز و زیرک هستند و خودشان را به جای یک مربی کامل و بی عیب جا می زنند.»

مربی رئال درمورد عملکرد تیم داوری و دو پنالتی اعلام شده به خاطر خطاهای هند بازیکنان بتیس اعلام کرد که نمی تواند دراین باره حرف بزند چون از صحنه دور بوده:« داوری هم با فلسفه بازی تطبیق پیدا کرده بود، چون هر دو تیم می خواستند حمله کنند.»

مورینیو درمورد دو مهاجم تیمش گونسالو ایگواین و کریم بنزما گفت:« اینهادو بازیکن در حد و اندازه های جهانی هستند که به خاطر همین هم می خواهند تا برای بازی کردن زمان دراختیار داشته باشند. امیدوارم که در پایان فصل هردویشان راضی باشند و هر دو در رئال بمانند.»

 

[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:40 ] [ یاسر شایان ]

مدافع ملی پوش رئال در دیدار شب گذشته با استفاده از دست مانع باز شدن دروازه تیمش شد

 
Jose Maria Guti - ex Real Madrid
 

- گوتی، هافبک سابق رئال، بعد از اینکه سرخیو راموس در دیدار شب گذشته رئال مقابل بتیس در ثانیه های پایانی بازی با کمک دست سد راه ضربه بازیکن حریف شد، اعلام کرد این ملی پوش اسپانیایی یک دروازه بان خوب نیز هست.

در این دیدار پیش از این صحنه جنجالی، توپ یک بار دیگر در محوطه جریمه رئال به دست ژابی آلونسو برخورد کرده بود که آن صحنه را نیز داور پنالتی اعلام نکرد اما صحنه برخورد توپ به دست راموس جنجال بیشتری ایجاد کرد.

گوتی که بعد از جدایی از بشیکتاش عضو هیچ باشگاهی نیست، در صفحه توئیترش نوشت:" رئال بازی فوق العاده ای مقابل بتیس به نمایش گذاشت و یک کنترل عالی از گوتی. در ثانیه های پایانی دوست خوب من ثابت کرد که علاوه بر یک مدافع فوق العاده، یک دروازه بان عالی هم هست."

رئال در حال حاضر با 13 امتیاز برتری نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد اما شاگردان گواردیولا می توانند با پیروزی در دیدار امشب برابر راسینگ، بار دیگر فاصله را به 10 امتیاز کاهش دهند.

[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:40 ] [ یاسر شایان ]

رئالی ها با پیروزی 3-2 شب گذشته مقابل بتیس، اختلاف در صدر جدول را به 13 امتیاز کاهش دادند اما این مدافع برزیلی معتقد است نباید بارسا را دست کم گرفت.

 
Cristiano Ronaldo (L) of Real Madrid celebrates scoring his sides second goal with his teammate Marcelo during the la Liga match between Sevilla and Real Madrid
 

- مارسلو، مدافع رئال مادرید، از هم تیمی هایش خواست علی رغم فاصله 13 امتیازی با بارسا در صدر جدول، با تمرکز کامل در دیدار آینده به میدان بروند.

رئالی ها با پیروزی 3-2 شب گذشته مقابل بتیس، اختلاف در صدر جدول را به 13 امتیاز کاهش دادند اما این مدافع برزیلی معتقد است نباید بارسا را دست کم گرفت.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بارسا گفت:" ما بیش از 10 امتیاز برتری داریم اما لیگ هنوز تمام نشده است و ما باید تا آخرین هفته بجنگیم."

مارسلو همچنین تاکید کرد که علی رغم اینکه بتیس در رده سیزدهم جدول قرار داشت، اما با احترام کامل نسبت به حریف پای به این دیدار گذاشتند.

" می دانستیم دیدار دشواری خواهد بود اما ما کاملا روی این دیدار تمرکز کردیم زیرا بتیس تیمی است که می تواند دروازه هر حریفی را باز کند.

ما باید برای این دیدار آماده می شدیم. بتیس در دیدارهای خانگی بسیار خوب کار می کند."

این مدافع 23 ساله همچنین تایید کرد که تیمش خوش شانس بود که داور در وقت های اضافه برای بتیس پنالتی نگرفت.

" توپ به دست راموس برخورد کرد اما ما باید تنها روی بازی کردن تمرکز کنیم. ما خوب بازی کردی و در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم. دیدار بعدی ما مقابل زسکا در لیگ قهرمانان هم دشوار و تعیین کننده خواهد بود."

[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:39 ] [ یاسر شایان ]

رئال مادرید کار دشواری در خانه بتیس داشت اما توانست با درخشش رونالدو به سه امتیاز مهم دست پیدا کند.

 
Liga BBVA: Real Betis-Real Madrid: Gonzalo Higuain
 

 – دیدار پربرخورد و تماشایی رئال بتیس و رئال مادرید با برتری سه بر دو تیم میهمان به پایان رسید تا آنها همچنان برتری خود را در صدر جدول حفظ کنند.

این بازی پر از برخورد بود و ادواردو ایتورالده گونزالس، داور اصلی بازی هم به دلیل کشیدگی عضله بین دو نیمه تعویض شد.

بتیس در دقیقه 10 به گل اول رسید. روبن کاسترو توپ را به خوبی کنترل کرد و آن را به خورخه مولینا سپرد تا او از داخل محوطه جریمه دروازه ایکر کاسیاس را باز کند. صحنه آهسته نشان می‌داد که پس از کنترل توپ کاسترو، توپ به صورت سطحی به دست او هم برخورد کرده است و این باعث اعتراض بازیکنان رئال شد.

مادرید در دقیقه 25 گل تساوی را زد. روی پاس تک‌ضرب و تماشایی مسعود اوزیل بود که گونسالو ایگواین فرار کرد و توپ را از بین تیر نزدیک‌تر دروازه و دستان فابریسیو وارد دروازه بتیس کرد. این گل مشکوک به آفساید بود اما تصاویر آهسته نشان می‌داد پائولائو آفساید را پر کرده و گل ایگواین صحیح است.

در دقیقه 42 هم ضربه ایستگاهی سالوا سویا با دفع عالی کاسیاس به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت هم مدافعان خطر را دور کردند.

رونالدو که شب درخشانی داشت در دقیقه 52 گل دوم را زد. پاس چیپ کاکا با ضربه مارسلو همراه شد و رونالدو روی توپ تاثیر گذاشت تا آن را وارد دروازه کند. اما تنها سه دقیقه بعد بود که بتیس سخت‌کوش گل تساوی را زد. آنها که در حملات بسیار خطرناک بودند با ضربه جفرسون مونترو به گل رسیدند. کرنر سالوا با کنترل ضعیف آلوارو آربلوا همراه شد و مونترو از فاصله ده‌متری با ضربه‌ای محکم دروازه کاسیاس را گشود. این اولین گل این بازیکن برای بتیس بود. او به صورت قرضی از ویارئال به جمع سبزپوشان پیوسته بود.

در دقیقه 64 بود که روی کنترل ناقص آربلوا، توپ به دستان او برخورد کرد اما داور اعتقادی به هند و پنالتی نداشت.

رئال در دقیقه 73 بار دیگر از حریف پیش افتاد. کرنر کاکا با ضربه سر تماشایی سرخیو راموس همراه شد و در حالی که به نظر می‌رسید توپ دارد وارد دروازه می‌شود فابریسیو با واکنشی فوق‌العاده توپ را دفع کرد، اما توپ مقابل پای رونالدو افتاد و او هم با دقت بالای همیشگی خود آن را وارد دروازه کرد.

در ادامه رونالدو دو شوت خطرناک به سمت دروازه حریف زد که هر کدام از آنها می‌توانست به گلی دیگر تبدیل شود.

بازیکنان بتیس در آخرین لحظات بازی معتقد بودند باید برایشان پنالتی گرفته شود. شوت مونترو به نظر می‌رسید به دست راموس برخورد کرده باشد اما داور باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت تا این بازی که یکی از تماشایی‌ترین دیدارهای این فصل لالیگا و یکی از دشوارترین بازی‌های رئال مادرید بود با برتری کهکشانی‌ها به پایان برسد.

اکنون رئال مادرید صدرنشین با 70 امتیاز موقتا 13 امتیاز از بارسلونا پیش افتاده و بتیس هم با 30 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

 

[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:38 ] [ یاسر شایان ]

کهکشانی ها در بازیهای اخیرشان نتایج مطلوبی را کسب کرده اند وبه دنبال آنند تا در آندالوسیا و مقابل بتیس هم به روند پیروزی هایشان ادامه دهند

 
Mix Betis vs Real Madrid
 
   

رئال بتیس


Fabrizio
Nelson, Paulao, Dorado, Nacho
Sevilla, Iriney, Benat
Jonathan,
Castro, Montero

رئال مادرید


Casillas
Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo
Khedira, Xabi Alonso
Ozil, Kaka, Ronaldo
Higuain

درحالی که آنتونیو آمایا به دلیل مصدومیت از میادین ورزشی به دور است انتظار می رود تا پائولائو در کنار چچو دورادو در خط دفاعی بتیس قرار بگیرد و البته ممکن است مربی این تیم بعد از شکست اخیرش مقابل لوانته، از اوستاریتز هم استفاده کند.

دراین تیم منطقه آندالوسیا رقابت فراوانی برای حضور در خط حمله وجود دارد، البته انتظار می رود که جفرسون مونته رو و جاناتان پریه را برای قرار گرفتن در کنار روبن کاسترو در خط حمله به کار گرفته شوند و آلخاندرو پوزوئلو در ترکیب تیمش جایی نخواهد داشت.

رئال مادرید هم دراین بازی آنخل دی ماریا و فابیو کوئنترائو را دراختیار نخواهد داشت و ریکاردو کاروالیو هم بعد از دریافت پنجمین کارت زردش در رقابتهای این فصل لالیگا قادر به همراهی رئال نخواهد بود. 

 از سوی دیگر په په بعد از سپری کردن محرومیتی مشابه به ترکیب تیمش بازخواهد گشت و درکنار سرخیو راموس در خط دفاع رئال قرار خواهد گرفت. بعید به نظر می رسد که کریم بنزما برای رئال به میدان برود؛هرچند که او تقریبا به روزهای اوجش نزدیک شده و در روز 4شنبه مقابل زسکا مسکو به میدان خواهد رفت.

 لاسانا دیارا و حمیت آلتین تاپ هم همچنان در اوج نیستند و بعید است که در ترکیب اصلی تیمشان قرار بگیرند.ازهمین رو سامی خدیرا در قلب خط میانی تیمش قرار خواهد گرفت.

 

آیا می دانستید؟
  • رئال بتیس تنها در دو بازی از دوازه بازی خانگی اش در رقابتهای این فصل از حریف پیش افتاده و 8 بازی از بازیهای خانگی اش را با تساوی به پایان برده.
  • این تیم منطقه آندالوسیا تنها تیم حاضر در لالیگاست که رونالدو هرگز نتوانسته دروازه اش را باز کند. 
  • رئال مادرید در سه دیدار اخیرش در خانه بتیس به پیروزی رسیده و به طور میانگین در هر بازی به 4 گل دست یافته . 
  • تیم مورینیو درحال حاضر در ده بازی متوالی اش به پیروزی رسیده، رکوردی که یک بار دیگر در طول این فصل هم به آن دست یافته بود
  • هریک از گلهایی که مادریدی ها در رقابتهای این فصل در خارج از خانه به ثمر رسانده اند،برای آنها  یک امتیاز به همراه داشته (31 گل خارج از خانه و 31 امتیاز خارج از خانه)
[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:17 ] [ یاسر شایان ]

اسطوره فرانسوی در صحبتهایی به حمایت از مربی رئال پرداخته

 
Zinedin Zidane (Getty Images)

- زین الدین زیدان، مدیر داخلی باشگاه رئال مادرید در صحبتهایی تمایلش را برای ماندن ژوزه مورینیو برروی نیمکت مربیگری رئال در فصول آینده ابراز کرده

امشب و در بازی رئال مقابل بتیس، آقای خاص صدمین حضورش برروی نیمکت مربیگری رئال را جشن خواهد گرفت . رئال زیر نظر مورینیو در 99 دیداری که برگزار کرده به 76 برد دست یافته . زیدان در صحبتهایی دراین باره به خبرنگاران گفت:« آیا من معتقدم که مورینیو یک جشن حضور صدگانه دیگر را در رئال خواهد گرفت؟ با تمام کارهایی که او برای باشگاه انجام داده، بهترین حالت این است که او بماند. مهمترین نکته این است که ما فصل را خوب تمام کنیم و همه چیز به خوبی پیش برود. بعد از آن خواهیم دید که چطور خواهد شد.»

مورینیو در سال 2010 و بعد از کسب جامهای سه گانه با اینتر هدایت رئال مادرید را در دست گرفت ولی از آن زمان تاکنون تنها توانست یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا با رئالی ها کسب کند.

این روزها صحبتهایی درمورد احتمال انتقال مورینیو به تیمهایی مثل تاتنهام، چلسی و حتی تیم ملی انگلیس به گوش می رسد و آقای خاص درماه دسامبر اعلام کرده بود که دوست دارد تا روزی به فوتبال انگلیس بازگردد

رابطه مورینیو با هواداران رئال مادرید در جریان دیدار این تیم مقابل بارسلونا در جام حذفی اسپانیا تیره و تار شد ؛ اما با صدرنشینی مقتدرانه رئال در جدول لالیگا وفاصله 10 امتیازی این تیم با بارسا، این ناراحتی ها برطرف و فراموش شده است

[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:16 ] [ یاسر شایان ]

سران باشگاه رئال در این مراسم از پلاسیدو دومینگو تمجید کردند

 
Celebración Real Madrid
 

 

- پلاسیدو دومینگو اوازه خوان سرشناس دنیا مورد تمجید سران رئال مادرید قرار گرفت. سران رئال مادرید از طریق بنیادشان جایزه آلما 21 را اهدا کردند و دومینگو این جایزه رااز دستان فلورنتینو پرسی رئیس باشگاه مادریدی دریافت کرد

دراینجا می توانیدتصاویر منتخب مربوط به این مراسم را تماشا کنید

La Fundación del Real Madrid vivió este viernes uno de sus días más especiales del año. En el Palacio Municipal de Congresos del Campo de las Naciones se celebró la gala de los Premios Alma.

بنیادباشگاه مادریدی روز جمعه یکی از ویژه ترین روزهایش را در سال پشت سرگذاشت. در سالن شهرداری کنگره ، جشن اهدای جوایز آلمای2012 برگزار شد. در این مراسم پالاسیدو دومینگو جایزه اش را از دستان دی استفانو گرفت

La Fundación del Real Madrid vivió este viernes uno de sus días más especiales del año. En el Palacio Municipal de Congresos del Campo de las Naciones se celebró la gala de los Premios Alma.

La Fundación del Real Madrid vivió este viernes uno de sus días más especiales del año. En el Palacio Municipal de Congresos del Campo de las Naciones se celebró la gala de los Premios Alma.
زیدان و بوتراگنیو، دو اسطوره سابق باشگاه و دو مدیر کنونی رئال در کنار هم

La Fundación del Real Madrid vivió este viernes uno de sus días más especiales del año. En el Palacio Municipal de Congresos del Campo de las Naciones se celebró la gala de los Premios Alma.

La Fundación del Real Madrid vivió este viernes uno de sus días más especiales del año. En el Palacio Municipal de Congresos del Campo de las Naciones se celebró la gala de los Premios Alma.
فابیو کوئنترائو و آنخل دی ماریا دو بازیکن مصدوم رئال که همراه با سایر بازیکنان این تیم برای مصاف به بتیس به این منطقه سفر نکردند، دراین جشن حضور یافتند
La Fundación del Real Madrid vivió este viernes uno de sus días más especiales del año. En el Palacio Municipal de Congresos del Campo de las Naciones se celebró la gala de los Premios Alma.
این هم الفردو دی استفانو، اسطوره باشگاه رئال در سالن حضور داشت
 

 


[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:15 ] [ یاسر شایان ]

مربی رئال در صحبتهایی ، گفته های سخنگوی بارسا را تحلیل کرده

 
Jose Mourinho - Real Madrid
 

- ژوزه مورینیو حاضر نیست تا جام قهرمانی لالیگا را به راحتی از دست بدهد و هر بازی را به سان یک فینال می داند. آقای خاص به هیچ تیمی اطمینان نمی کند و معتقد است که اگر تیمش نتواند قهرمان این فصل لالیگا بشود، اشتباه خودشان بوده است

مورینیو در کنفرانس خبری اش پیش ازبازی با بتیس درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد

قهرمانی در لالیگا

می خواهم این طور فکر کنم که قهرمان می شویم ولی اگر قهرمان نشویم به این دلیل است که بارسلونا در بخش پایانی رقابتهای فصل فوق العاده بوده و به این دلیل که ما نتوانسته ایم تا انگیزه و قاطعیتمان را حفظ کنیم. رقابتهای لالیگا هنوز باز است. بازیهای زیادی و امتیازات فراوانی تاپایان فصل مانده . باور ما این است که می توانیم با همین قدرت به تلاشمان ادامه دهیم. نمی گویم که در تمام بازیها به پیروزی می رسیم، روزی تساوی یا شکست هم از راه می رسد

استفاده از تیم پایه ای

می پرسید که آیا بازهم از بازیکنان تیم پایه ای استفاده می کنم؟ اگر واران از تیم پایه ای به اینجا آمده بود، این طور بازی می کرد؟ ما درمورد کیفیت و واکنش و سبک بازی بازیکنان حرف می زنیم. استفاده از تیم پایه ای خوب است، هیچ مربی ای در دنیا نیست که از استفاده از بازیکنان تیم های پایه ای راضی نباشد. وقتی یک بازیکن در سطحی است که پاسخ نیازهای لازم در تیم اصلی را بدهد، به تیم اصلی می آید.کسانی که با من بازی کرده اند می دانند که من چطور هستند. همه آنها در شرایطی متفاوت ، بعد از آنکه در تیم اصلی به کار گرفته شده اند، حضورشان جواب داده

واکنش به صحبتهای گودای

گودای، رئیس سابق باشگاه بارسلونا اخیرا اعلام کرده بود که لاپورتا کنترل ارگانهای قدرت را در دست داشته ولی من دراین مورد چیزی نمی گویم و ترجیح می دهم در مورد لالیگا صحبت کنم. اینها صحبتهای هیجان انگیزی هستند ولی من آنها را آنالیز نخواهم کرد.هریک از کلمات و صحبتهای من ممکن است به صورت عمقی آنالیز شود. من این کار را برعهده شما خبرنگاران می گذارم، چون من برروی بازیهای لالیگا تمرکز کرده ام. تیمی که در جدول لالیگا چهارم است در اولدترافورد به پیروزی رسید. فوتبال اسپانیا از کیفیت بالایی برخوردار است.من در دستانم یک ماشین با کیفیت دارم ولی کار سختی است

صدمین حضور روی نیمکت رئال

از این بابت احساس خوشبختی می کنم. من در اینتر شرایط خوبی داشتم ولی در رئال در انگیزه داشتن قوی ترم. من در نظر داشتم تا در بخشی از کارنامه ورزشی ام هدایت رئال را در دست بگیرم تا حس بزرگی بکنم. این تجربه ای مثبت و فراموش نشدنی است. فوق العاده است و مرا به یک مربی حرفه ای تر تبدیل می کند.»

انتقاد بارسایی ها از داوران

یادم می آید که بارسایی ها درمورد داوران حرف نمی زندند و بالاخره دراین باره به حرف آمدند. من مربی ایده آلی نیستم چون از داوران انتقاد کرده ام و گاهی وقتها با کلماتی تند هم صحبت کرده ام ولی افراد دیگری هستند که تصویری متفاوت از من را ارائه می کنند ولی درنهایت همه مان مثل هم هستیم

جنجال نمی آفرینم

من کمتر غر می زنم؛ چون چوبش را خورده ام. درخیلی از بازیها قادر به همراهی تیمم نبودم. پول زیادی را بابت جریمه ها پرداخت کردم و تصویر و وجهه من تغییر یافت و این وجهه با خود واقعی من شباهتی ندارد. بدون آنکه طبیعت و ذاتم را از دست بدهم،آرامتر شده ام. من کامل نیستم ولی زمانی می رسد که دوباره همه چیز بد می شود. افراد باهوشتری نسبت به من وجود داردند که سعی می کنند چهره ای متفاوت رااز من ارائه دهند، ولی اینها مثل من هستند.

دومین مربی برتر تاریخ رئال

کاربران وب سایت مارکا، مرا به عنوان دومین مربی برتر تاریخ 110 ساله باشگاه رئال برگزیدند وازاین بابت از هواداران مشترکم. من کار خاصی انجام نداده ام که شایسته این محب باشم. آمار و ارقام تیم خیلی خوب است ولی مربیانی بوده اند که کارهای مهمتری نسبت به من انجام داده اند. هدف من این است که موفقیتهای بیشتری کسب کنیم . می خواهم این آمار و ارقام را بهبود ببخشم و آنها را به جام تبدیل کنم. دوست دارم کارهای بزرگتری نسبت به آنچه تا امروز انجام داده بودم، انجام دهم

بازیهای آتی

من با بهترین تیم ممکن  بازی را برگزار خواهم کردوسه روز بعد از آن هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهیم داشت ولی من اجازه نمی دهم که بازیکنانم قبل از بازی با بتیس به بازی با زسکا فکر کنند. بتیس رقیب باکیفیتی است و مربی باهوشی دارد و هواداران تیم هم پشت آنها هستند و بازی سختی خواهیم داشت.

رابطه با هواداران

درباشگاه به صورت 100 درصد از هم حمایت می شود. احساس اطمینان و پشت گرمی دارم و با سران باشگاه پروژه مشترکی هم داریم. نمی توانم از هواداران گله کنم. من از آنها هیچ چیزی برای خودم نمی خواهم، بلکه برای تیم و برخی بازیکنان به صورت فردی می خواهم. از آنها می خواهم تا اندکی بیشتر در بازیهای خارج از خانه ما را همراهی کنند.»

[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:14 ] [ یاسر شایان ]

هفته بیست و ششم لالیگا شنبه شب با برگزاری 4 دیدار آغاز می شود

 
Copa de la Liga
 

 

- هفته بیست و ششم رقابتهای لالیگا شنبه شب با برگزاری 4 دیدار آغاز می شود. 5 دیدار دیگر در روز یکشنبه و یک دیدار هم در روز دوشنبه برگزارخواهد شد

این درحالی است که درپایان هفته بیست و پنجم این رقابتها رئال مادرید با67 امتیاز صدرنشین جدول است. بارسلونا با 57 امتیاز در رده دوم قرار دارد و والنسیا با 43 امتیاز و لوانته با 38 امتیاز در رده های بعدی هستند. اتلتیک بیلبائو، مالاگا، اوساسونا، رایو وایه کانو، اتلتیکومادرید و سویا هم در رده های پنجم تا دهم قرار دارند

برنامه بازیهای این هفته لالیگا بدین ترتیب است:

 

شنبه 20 اسفند

مالاگا- لوانته

رئال سوسیداد- رئال ساراگوسا

اسپورتینگ خیخون- سویا

رئال بتیس- رئال مادرید

یکشنبه 21 اسفند

اتلتیکومادرید – گرانادا

اسپانیول- رایو وایه کانو

والنسیا- مایورکا

راسینگ سانتاندر- بارسلونا

اوساسونا- اتلتیک بیلبائو

دوشنبه 22 اسفند

ویارئال – ختافه

[ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:8 ] [ یاسر شایان ]

رونالدو اخیرایک لامبورگینی آونتادور زیبا خریداری کرده

 
Cristiano Ronaldo
XPOSUREPHOTOS.COM
سایت گل- کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال اخیرا یک لامبورگینی اونتادور مشکی و زیبا خریداری کرده. اتومبیل زیبای کریس روز گذشته در خیابانهای مادرید خراب شد؛ از همین رو کریس مجبور شد برای انتقال اتومبیلش به تعمیرگاه با جرثقیل تماس بگیرد تا یکی از گران قیمت ترین اتومبیل های حاضر در بازار (با قیمتی بیش از 350هزار یورو) را به تعمیرگاه منتقل کند
 

[foto de la noticia]

Cristiano Ronaldo tuvo un percance con su Lamborghini | Foto: Zimbio.com



[ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:8 ] [ یاسر شایان ]

اسطوره های سابق رئال از تیم مورینیو، به مناسبت جشن 110 سالگی تاسیس باشگاه مادریدبه تمجید از عملکرد تیم مورینیو پرداختند.

 
Real Madrid veteranos
-
-روز سه شنبه بود که باشگاه رئال مادرید 110 ساله شد و تولدش را جشن گرفت. صد و ده سال افتخار. بهترین کلمه ای که می تواند آمد و رفت بازیکنان بزرگ در تیم رئال ، بردهای پیاپی این تیم و ترکیب انسجام و قدرت در این تیم را توصیف کند، کلمه « تاثیرگذار» است
تیم مادریدی در طول این 110 سال جامهای قهرمانی متعددی درفوتبال وبسکتبال کسب کرده ودر موزه این باشگاه، پیراهنهای برترین ستاره های دنیای فوتبال، جامها، کفشها و توپهای فراوانی دیده می شود. نه قهرمانی اروپایی و سی و یک قهرمانی در لالیگا، افتخاری است که کسی نمی تواند آن را نادیده بگیرد.
یک روز بعد از برد 0-5 و گلباران اسپانیول، تعدادی از بازیکنانی که با رئال به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و جامهای بین قاره ای دست یافتند در صحبتهایشان اعلام کردند که این روزها شاهد قدرتمندترین و تواناترین تیم تاریخ باشگاه رئال هستند
روبرتو کارلوس یکی از این ستاره هاست که از تماشای بازیهای تیم مورینیو لذت می برد:« ما مقابل تیم بزرگی هستیم؛ یکی از بهترین تیمهای رئالی که من دیدم ام؛ چون این تیم همه چیز دارد. آنها عطش گلزنی دارند.منسجم هستند و بازیکنان باکیفیتی را در اختیار دارند و به ویژه خیلی هم رقابتی هستند. اگر پروژه کنونی رئال به همین ترتیب دنبال شود، این تیم به جامهای قهرمانی زیادی خواهد رسید.»
داوور سوکر خواهان صبوری بیشتری است.هرچند که ارزشهای تیم را درنظر دارد:« بایدبه مورینیو زمان بیشتری داد؛ چون  رئال را مبدل به تیم بزرگی کرده است. او مقابل بهترین بارسلونای تاریخ به رقابت می پردازد. کاملا منطقی است که این رئال به دهمین قهرمانی اروپایی اش برسدو بعد از آن جامهای بعدی از راه خواهند رسید. این تیم ساختار خوبی دارد و فقط به زمان نیاز دارد.»
مرگ یک اسطوره در سالگرد تولد باشگاه
البته جشن 110 سالگی باشگاه مادریدی در ساعات پایانی روز سه شنبه به تلخی گرائید؛ چرا که خبر درگذشت مارکوس آلونسو ایماس که با عنوان «مارکیتوس» شناخته می شد، روی رسانه های خبری قرار گرفت. مارکیتوس، مدافع رئال در دهه 1950 بود و پسر و نوه اش که هردو، نام مشابهی با او داشتند ، جای او را در تیم رئال پر کردند.
سانتیاگو برنابئو درسال 1954 مارکیتوس را به رئال آورد و او در طول 9 سال و تاسال 19643 از پیراهن رئال دفاع کرد. مارکیتوس در 228 بازی برای رئال به میدان رفته بودو 5 جام قهرمانی اروپایی، 5 قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در کوپا اسپانیا و یک جام بین قاره ای را بااین تیم کسب کرده بود
[ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:7 ] [ یاسر شایان ]

كانون هواداران پرسپوليس:عدادي از چهره هاي برجسته و اسطوره هاي باشگاه مادريدي به مناسبت جشن تولد 110 سالگي باشگاه مادريدي دور هم جمع شدند.


باشگاه رئال مادرید در روز 6 مارس سال 1902 احداث شد و در طول این مدت، باشگاه رئال مبدل به یکی از موفق ترین باشگاه های تاریخ دنیای فوتبال شد و توانست تا به 60 جام قهرمانی از جمله 31 قهرمانی در لالیگا و 9 قهرمانی اروپایی دست یابد.

آلفردو دی استفانو، اسطوره باشگاه مادریدی در صحبتهایی به آ.اس گفت:« ایدئولوژی باشگاه همیشه قهرمانی ، قهرمانی و باز هم قهرمانی است.»

فرانسیسکو خنتو که رکورد کسب بیشترین جامهای اروپایی  با باشگاه مادریدی را دارد دراین باره به این نکته اشاره کرده که ثبات رئال این تیم را مبدل به تیم بی نظیری کرده است:« آنچه این تیم را بزرگ ساخته، این است که آنها هیچ وقت نزول نمی کنند و همیشه در صدر هستند. من افتخار می کنم که درزمانی که این تیم به 5 قهرمانی اروپایی متوالی دست یافت، در رئال بازی می کردم. فکر نمی کنم که هیچ تیمی بتواند این افتخار را تکرار کند و این است که باشگاه را ویژه و بی نظیر ساخته.»

پاچین که در طول سالهای 1959 تا 1968 در رئال بازی کرده هم در مورد لذت بازی کردن در رئال صحبت کرده:« زمانی که این پیراهن را برتن می کنی، احساسی مشابه با زمانی را داری که جامی اروپایی را بالای سر برده ای. رئال بزرگترین باشگاه دنیاست، به خاطر تمام جامهایی که کسب کرده، کیفیت بازیکنانی که دراینجا بازی کرده اند و کیفیت سیستم تیمهای پایه ای اش.»

رئال مادرید در حال حاضر با 10 امتیاز برتری نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد و در دیدار برگشت دور یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا درمقابل زسکا مسکو قرارخواهد گرفت.

[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:6 ] [ یاسر شایان ]

رئال با ارائه يک نمايش هجومي و زيبا موفق شد با نتيجه 5-0 اسپانيول را شکست دهد و بار ديگر اختلاف در صدر را به 10 امتياز برساند.


در این دیدار ایگواین دو بار گلزنی کرد و رونالدو، خدیرا و کاکا دیگر گلزنان رئال بودند.

بازی همان طور که انتظار می رفت با برتری رئالی ها آغاز شد اما بازیکنان اسپانیول تلاش می کردند با یک دفاع فشرده مانع نزدیک شدن گلزنان رئال به دروازه تیم شان شوند.

در دقیقه 8 ارسال مارسلو به داخل محوطه جریمه اسپانیول، ایگواین را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ستاره آرژانتینی در موقعیت آفساید قرار داشت.

حملات رئالی ها ادامه داشت اما در 10 دقیقه ابتدایی بازی هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه کاسیا ایجاد نشد.

یکی از حربه های اصلی مدافعان اسپانیول برای متوقف کردن بازیکن رئال گرفتار کردن آنها در تله آفساید بود، اتفاقی که در 15 دقیقه ابتدایی بازی 4 بار رخ داد.

در دقیقه 15 رونالدو از دروازه بان حریف عبور کرد اما با تنگ شدن زاویه، مجبور شد توپ را به روی دروازه سانتر کند اما هیچ یک از هم تیمی هایش در این صحنه حضور نداشتند تا از این توپ استفاده کنند.

یک دقیقه بعد یک موقعیت خوب نصیب مارسلو شد اما ضربه او را مدافعان رئال برگشت دادند.

چند دقیقه بعد همکاری رونالدو و کاکا، یک موقعیت خوب را نصیب ستاره برزیلی کرد اما ضربه فنی او را دروازه بان حریف در دو نوبت مهار کرد.

اما فشارهای رئال سرانجام در دقیقه 22 جواب داد و کریس رونالدو با زدن سی امین گل این فصلش، رئال را در این دیدار 1-0 پیش انداخت. فشار بازیکنان رئال روی خط دفاعی حریف، موجب شد تا توپ به اوزیل برسد. او ایگواین را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم در داخل محوطه جریمه رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد. ستاره پرتغالی هم با یک ضربه غیرقابل مهار تیمش را پیش انداخت.

اشتباه کاروالیو می توانست خیلی زود اسپانیول را به گل تساوی برساند اما بازیکن میهمان در کنترل توپ موفقیت نبود.

بعد از گل بازی متعادل تر شد و بازیکنان اسپانیول با شجاعت بیشتری به سوی دروازه حریف حمله می کردند اما در عبور از خط دفاعی رئال توفیق چندانی نداشتند.

بعد از چند حمله نسبتا خطرناک از بازیکنان اسپانیول و یک شوت خطرناک از کوتینیو که با واکنش کاسیاس روبرو شد، رئال به گل دوم رسید.

همکاری اوزیل و خدیرا پشت محوطه جریمه اسپانیول، خدیرا در موقعیت شوتزنی قرار داد و این ملی پوش آلمانی با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد.

در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، همه چیز برای گل سوم رئال فراهم بود اما دروازه بان اسپانیول مانع از گلزنی ایگواین در موقعیت تک به تک شد. ضربه برگشتی اوزیل هم توسط مدافعان حریف بازگشت داده شد.

کریس رونالدو در آخرین ثانیه از نیمه اول از فاصله 25 متری دروازه را به شدت به خطر انداخت اما این بار هم کاسیا هر طور بود توپ را دفع کرد.

در این نیمه داور یک ضربه پنالتی می توانست برای هر دو تیم اعلام کند اما این اتفاق رخ نداد تا بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان برسد.

رئال نیمه دوم را با یک تعویض در خط دفاعی آغاز کرد اما خیلی زود به گل سوم رسیدند. حرکت کاکا از سمت چپ و پاس در عمق او برای ایگواین، با ضربه دقیق این بازیکن آرژانتینی به گل سوم کهکشانی ها تبدیل شد.

بعد از این گل باز هم بازیکنان رئال بر توپ و میدان مسلط بودند و رونالدو در دقیقه 57 می توانست در موقعیتی تقریبا تک به تک گل چهارم را به نام خود ثبت کند اما کاسیا مانع از این اتفاق شد.

حملات رئالی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه کاکا در دقیقه 67 روی فرار رونالدو و پاس ایگواین صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن یکی دو مدافع رئال، با یک ضربه آرام نام خود را در جمع گلزنان بازی ثبت کرد.

دو دقیقه بعد رونالدو روی پاس خدیرا در موقعیتی بسیار خوب قرار گرفت اما ضربه او که تحت فشار مدافعان حریف زده شد، از بالای دروازه به بیرون رفت.

رئالی ها بعد از زدن چهار گل هم اشتهای فراوانی برای زدن گل های بیشتر داشتند و مسئله در دقیقه 78 به پنجم این تیم منجر شد. حرکت عالی کاکا از سمت راست محوطه جریمه اسپانیول و پاس عرضی او به داخل محوطه جریمه، ایگواین را پشت محوطه شش قدم صاحب موقعیت کرد و این بازیکن آرژانتینی با یک ضربه غیرقابل مهار توپ را به طاق دروازه کاسیا کوبید.

ایگواین یک دقیقه بعد می توانست هت تریک کند اما این بار در موقعیت تک به تک، دروازه بان میهمان موفق تر بود.

حملات رئال برای رسیدن به گل های بیشتر تا آخرین دقیقه بازی ادامه داشت اما در نهایت بازی با نتیجه 5-0 به پایان رسید.

با این پیروزی، رئالی ها بار دیگر اختلاف در صدر جدول را به 10 امتیاز افزایش دادند.
[ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:43 ] [ یاسر شایان ]

كانون هواداران پرسپوليس :سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در فرصت کوتاهی که نصیبش شده به لندن رفت و منزل مسکونی از قبل انتخاب شده خود را خرید.

خوزه مورینیو روز گذشته پنهان از دید خبرنگاران و عکاسان اسپانیایی و انگلیسی با وکیل خود به فرودگاه باراخاس مادرید رفت و به مقصد فرودگاه هیثرود لندن سفر کرد.


خوزه مورینیو در این سفر کوتاه با نماینده باشگاه چلسی نیز دیداری برنامه‌ریزی شده داشت و از رویت خبرنگار و عکاس روزنامه آس اسپانیا در لندن به شدت جا خورد.


این رسانه اسپانیایی در گزارش خود از سفر ماتیلد، همسر خوزه به لندن نیز نوشته و آورده است: بلیت مورینیو و همسرش از ۲ آژانس مسافرتی مختلف خریداری شده تا این مرکز به خبرنگاران گزارش ندهند.


مورینیو تا ۵ بعد از ظهر روز گذشته سرگرم انتخاب منزل مسکونی بوده و در نهایت یکی از ۳ مورد پیشنهادی وکیل خود را انتخاب و قرارداد رسمی را امضا کرده است.

 

ار شایعات مطرح شده از انتقال مورینیو به تاتنهام و تصاحب جایگاه

[ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:15 ] [ یاسر شایان ]


[ چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:58 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید