رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تاره آلمانی رئال به یاد روزهای حضور در برمن، موهایش را به شکل تن تنی در آورده است

ozil hair style
 

- مسوت اوزیل هافبک خلاق تیم رئال که در حال حاضر در اردوی تیم ملی آلمان برای بازی جمعه شب تیمش برابر ایرلند حضور یافته جدیدی از خودش عکس گرفته.او مدل موهایش را به شکل تن تنی وشبیه زمانیکه در وردربرمن بازی می کرد، در آورده است. به نظر می رسد اوزیل بعد از بازی خوبی که در ال کلاسیکو به نمایش گذاشت، روحیه بهتری پیدا کرده است.

[ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ] [ 9:45 ] [ یاسر شایان ]

این مربی که اسپانیا را به قهرمانی یورو 2008 رساند می‌گوید هر دو تیم مادریدی روزگار را بر بارسلونا دشوار می‌سازند.

Luis Aragones
 

 – لوییس آراگونس بر این باور است که رئال مادرید هنوز می‌تواند به بارسلونا برسد، هرچند که درلیگ هشت امتیاز از آنها کمتر دارد.

قهرمان فصل پیش شروع خوبی نداشت و یکشنبه هم نتوانست فاصله را با بارسا کم کند. آراگونس می‌گوید: «بازی‌های بسیاری برای آنها مانده تا امتیازاتی که نیاز دارند را بگیرند. برای تیمی مانند مادرید هیچ چیزی از دست نرفته.»

بارسلونا و اتلتیکو مادرید با 19 امتیاز در صدر جدول هستند. آراگونس گفته: «اتلتیکو قدرتمندتر از سال‌های پییش است. آنها می‌توانند فصل خوبی داشته باشند و به رقیب خود نزدیک‌تر شوند، یا حتی در اندیشه قهرمانی باشند. البته اگر استمرار داشته باشند.»

آراگونس که سابقه بازی در هر دو تیم مادریدی را دارد پس از آن که در سال 2009 از فنرباغچه جدا شد مربی تیم دیگری نبوده. او با این حال می‌گوید: «هنوز آن قدر قوی هستم که بتوانم به عرصه مربی‌گری بازگردم.»

[ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ] [ 9:44 ] [ یاسر شایان ]

مدافع رئال مادرید همچنان بر این باور است که بازیکنان بارسلونا به‌راحتی به زمین می‌افتند.

Pepe and Iniesta
 

 – په‌په، مدافع رئال مادرید بر این باور است که بازیکنان بارسلونا به این دلیل با تندی به حرف‌های او واکنش نشان داده‌اند که «حقیقت دردناک است».

این مدافع میانی پرتغالی پس از کلاسیکو گفت که بازیکنان بارسلونا خود را راحت به زمین می‌انداخته‌اند. او اکنون می‌گوید: «اگر کسی حس می‌کند به او توهین شده و آزار دیده به این دلیل است که واقعیت دردناک است. من تنها اتفاقی که واقعا در میدان افتاد را گفتم.»

آندرس اینیستا، بازیکن بارسلونا گفته بود که حرف په‌په را توهین به خود می‌داند و از این حرف آزار دیده.

او که به تیم ملی پرتغال برای بازی با روسیه دعوت شده می‌گوید مشخص نیست بتواند به این بازی برسد: «باید ببینیم اوضاع چگونه پیش می‌رود. اگر همه چیز عالی باشد امیدوارم که بتوانم بازی کنم.» او در پای چپ خود احساس ناراحتی می‌کند.

[ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ] [ 9:43 ] [ یاسر شایان ]

شاگردان ژوزه مورینیو امیدوارند تا بعد از برد روحیه بخش مقابل منچسترسیتی بتوانند روزهای موفق و پراقتدارشان را در لالیگا شروع کنند

Real Madrid celebrate Manchester City win
 
ترکیب احتمالی

رایو وایه کانو

Ruben
Tito, Amat, Casado
Fuego, Adrian
Piti, Trashorras, Carlos
Bille, Baptistao
رئال مادرید

Casillas
Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo
Khedira, Alonso
Di Maria, Ozil, Ronaldo
Higuain

- پاکو خمس، مربی رایو وایه کانو تیمش را به صورت کامل و بدون مصدوم برای این بازی در اختیار دارد. روبن دروازه بان این تیم بعد از غیبت در دیدار مقابل اتلتیکومادرید که با شکست 3-4 رایو وایه کانو همراه بود، و پشت سرگذاشتن محرومیتش در دروازه این تیم قرار خواهد گرفت.
رئال مادرید هم مصدوم جدیدی ندارد؛ هر چند که انتظار می رود که ژوزه مورینیو تغییراتی را در ترکیب تیمش در مقایسه با بازی با سیتی اعمال کند.
 سرخیو راموس احتمال به جای رافائل واران در ترکیب رئال قرار می گیرد و مسعوت اوزیل هم به جای مایکل اسین به میدان خواهد رفت.
فابیو کوئنترائو هم در این بازی آخرین جلسه محرومیتش را سپری خواهد کرد.
 

  آیا می دانستید؟
  • رایو وایه کانو در جدول رقابت های لالیگا شش پله بالاتر از رئال مادرید قرار دارد.
  • این تیم در هشت مصاف روبروی تیمش مقابل رئال، تن به شکست داده و در هر 8 بازی مغلوب کهکشانی ها شده. 
  • آخرین برد رایو وایه کانو مقابل رئال یک برد خانگی بود که با نتیجه 0-1 رقم خورد و در ماه فوریه سال 1997 رخ داد. 
  • رئال مادرید در سه بازی متوالی خارج از خانه اش در تمامی تورنمنت های این فصل شکست خورده.    
  • برد 2-3 رئال مقابل منچسترسیتی، در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صدمین برد این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان بود و بدین ترتیب رئال اولین تیمی لقب گرفت که از سال 1992 به بعد و تغییر نام معتبرترین لیگ اروپایی به نام چمپیونز لیگ، به این رکورد دست یافته. 
  • کریستیانو رونالدو (تصویر سمت راست) در 46 بازی متوالی لالیگا برای تیمش به میدان رفته. آخرین غیبت او در ترکیب رئال در بازیهای لالیگا در ماه آوریل سال 2011 ودر بازی با رئال ساراگوسا بود که با شکست 2-3 رئال همراه بود.
[ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ] [ 12:40 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید