رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئال در نیمه نهایی رقابت های این فصل چمپیونزلیگ مقابل بایرن قرار گرفت و پس از تساوی 3- 3 در مجموع دو دیدار، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شد.

Sergio Ramos - Real Madrid
 

- یکی از جالب ترین اتفاقات فصل گذشته جهان فوتبال ، یعنی پنالتی که سرجیو راموس مقابل بایرن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ خراب کرد ، سوژه یک مسئله در دانشگاه شده است.

رئال در نیمه نهایی رقابت های این فصل چمپیونزلیگ مقابل بایرن قرار گرفت و پس از تساوی 3- 3 در مجموع دو دیدار، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شد.

در امتحان فیزیک یکی از دانشگاه ها ، سوالی با این مضمون آمده است :
" سرجیو راموس ، از مسئولیتی که به او سپرده شد نگران بود . پارامترهای نقطه پنالتی و توپی به جرم m را اشتباه تخمین زد و با زاویه P/4 توپ را با نصف سرعت نصف خلاء روانه دروازه کرد که هرگز به تور نرسید . با فرض شعاع Rt و حجم M برای زمین و صرفنظر از چرخش زمین و اصطکاک مطلوب است : 
الف ) تکانه توپ .
ب ) اگر یک ایستگاه فضایی در مدار 3Rt قرار گرفته باشد ، آیا ساکنانش باید از برخورد توپ بترسند ؟ "
دانشجویان کاملا از این سوال کاملا فوتبالی سورپرایز شدند .

[ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, ] [ 22:10 ] [ یاسر شایان ]

مدافع رئال موهایش را کوتاه کرد

Sergio Ramos luce nuevo peinado con España
 

- سرخیو راموس، مدافع رئال و تیم ملی اسپانیا، در آستانه رقابت های یورو تغییر قیافه داد.

او که در چند سال اخیر با موهای بلندی در میادین حاضر می شد، تنها چند روز پیش از اولین دیدار اسپانیا در یورو مقابل ایتالیا، موهایش را کوتاه کرد. احتمالا او نخواسته مقابل خوش تیپ های ایتالیا احساس کم بیاورد.

راموس این دو عکس را در صفحه توئیترش قرار داد.


[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:43 ] [ یاسر شایان ]

فردی به نام روبرت فیلیپه ادعا کرد دختر 10 ساله اش با پیراهن تیم بارسا در تمرینات تیم ملی پرتغال حاضر شده و به همین دلیل رونالدو از دادن امضا به او خودداری کرده است

Cristiano Ronaldo, jugador del Real Madrid, celebrango un gol el Clasico
 

- کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، ندادن امضا به یک دختربچه 10 ساله که پیراهن بارسلونا را به تن کرده بود را به شدت تکذیب کرد.

در مطلبی که در نشریه پرتغالی رکورد منتشر شد، فردی به نام روبرت فیلیپه ادعا کرد دختر 10 ساله اش با پیراهن تیم بارسا در تمرینات تیم ملی پرتغال حاضر شده و به همین دلیل رونالدو از دادن امضا به او خودداری کرده است.

فیلیپه به خبرنگار رکورد گفت:" وقتی من رفتن تا دخترم را به خانه برگردانم، دختر خوشحال و خندانم را مثل همیشه ندیدم. او ناراحت بود. از او پرسیدم چه اتفاقی افتاده؟ او گریه کنان گفت کریستیانو به من امضا نداد چون من پیراهن بارسا را پوشیده بودم.
من نمی دانستم چه بگویم. او این پیراهن را برای حضور در کلاس های تمرینی اش پوشیده بود و مادرش زمانی که به بارسلونا رفته بود، آن را برای او خرید. این فقط نشانه علاقه مادرش به او بود؛ اگر او به مادرید رفته بود، مطمئنا هدیه دیگری می خرید و باعث این ناراحتی بزرگ برای او نمی شد.
درد بزرگ من این است که نمی توانم در چشم های دخترم نگاه کنم و برای او توضیح بدهم یک بازیکن ملی، ستاره ای که قرار است دو هفته برای او فریاد بکشیم و او را تشویق کنیم، چنین کاری انجام داده است."

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:2 ] [ یاسر شایان ]

ژوزه مورینیو عزمش را برای جذب ستاره جوان برزیلی جزم کرده و انتقال او به رئال، به دلیل بدهی مدیربرنامه های او به پرس، به اسانی انجام خواهد شد

Lucas Moura, Brazil
 

- سران باشگاه رئال مادرید از بدهی واگنر ریبه یرو، مدیربرنامه های برزیلی به این باشگاه نهایت بهره را خواهند برد و بابهره گیری از این بدهی برای جذب لوکاس مورا، دست به کار خواهند شد.

این درحالی است که ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال اخیرا برای تماشای دیدار دوستانه دو تیم برزیل و دانمارک به هامبورگ سفر کرده بودتا بازی لوکاس مورا را زیر نظر بگیرد. البته او بازی دانیلو را نیز زیر ذره بین گرفته بود.

طبق گزارش منتشره در گل دات کام، یافتن یک زوج ایده ال برای ژابی الونسو، اولویت اول مورینیو است و از همین رو او از سران رئال خواسته تا مورا را برایش خریداری کنند. دراین میان والدین این بازیکن جوان با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال دیدار کرده و با هم شام خورده اند.

از سوی دیگر سران باشگاه سائوپائولو تمایل زیادی دارند تا ستاره 19 ساله شان را برای دو سال دیگر در اختیار داشته باشند ولی سران رئال به دنبال خرید مورا در بازار تابستانی هستندو اعضای خانواده او از هم اکنون مذاکراتی را با رئالی ها آغاز کرده اند.

ریبه یرو، مدیربرنامه های صاحب نام برزیلی ، نقش پررنگی در انتقال بازیکنان برزیلی ای همچون کاکا، روبینیو و ژولیو باپتیستا به رئال را داشته است. او اکنون مدیربرنامه های نیمار نیز هست و تلاش زیادی برای آوردن او به رئال انجام داد.

گل دات کام در ماه مارس در گزارشی به این نکته اشاره کرد که ریبه یرو بعد از طلاق از همسرش با مشکلات شدید مالی گرفتار شد و فلورنتینو پرس به او پول قرض داده بود که این پول درحقیقت به منزله حق الزحمه برای جذب نیمار بود. اما بعد از آنکه روند انتقال نیمار به رئال با بن بست مواجه شد، پرس اکنون امیدوار است تا ریبه یرو  برای جبران این لطف پرس، مورا را به رئال بفرستد.

این طور به نظر می رسد که خود لوکاس مورا و اعضای خانواده اش با این انتقال موافقند ومادریدی ها اکنون باید ژوونال ژوونسیو، رئیس باشگاه سائوپائولو را متقاعد کنند، کسی که چند روز پیش اعلام کرد که پیشنهادی 32 میلیون یورویی را برای این بازیکن، ردکرده است؛ پیشنهادی که به نظر می رسد که از سوی باشگاه چلسی ارائه شده است.

[ دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ] [ 19:2 ] [ یاسر شایان ]

روزنامه مارکا در مقابل این اتهام از خود دفاع کرده و جملات مورینیو،در وب سایت خبری باشگاه رئال را با جملاتی که در وب سایت مارکا منتشر شده، مقایسه کرده

Jose Mourinho, Real Madrid
 

- الادیو پارامس، سخنگوی ژوزه مورینیو، روزنامه مارکا را به دروغگویی در انتشار اطلاعاتی درمورد صحبتهای روز گذشته مورینیو در کنفرانس خبری اش بعد از تمدید قرارداد با رئال متهم کرده.

وب سایت مارکا دربازتاب صحبتهای مورینیو  این جمله را از قول آقای خاص نوشته بود:« باید چه به عنوان یک تیم و چه به صورت فردی، بهتر شویم و فوتبالی را ارائه دهیم که نه فقط به دنبال برد در بازیها باشد، بلکه به دنبال برد (دلهای) هواداران نیز باشد.»

روزنامه مارکا، این بخش از صحبتهای مورینیو را برجسته تر چاپ کرد و این کاری بود که وب سایت رسمی باشگاه مادریدی نیز این کار را انجام داد.

در آن سو، الادیو پارامس، سخنگوی مورینیو در صفحه توئیترش نوشت:«مارکا نوشته که مورینیو گفته که در فصل آینده بایدبهتر بازی کنیم تا بتوانیم (دلهای ) هواداران را به دست بیاوریم. این کاملا اشتباه است! ای دروغگوها! مارکا کلمات مورینیو را دستکاری کرده!! آنچه مورینیو گفته را در وب سایت رئال بخوانید، مارکایی ها آنچه خودشان می خواستند را روی وب سایت قرار دهند. فاحشگی روشنفکرانه!!.»

جالب اینجاست که اگر صحبتهای بازتاب یافته مورینیو در وب سایت رسمی باشگاه رئال را بخوانید ،دقیقا جملات و کلماتی مشابه با آنچه روزنامه مارکا بازتاب داده را خواهید دید. قضاوت با شما:

[foto de la noticia]

[ چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:30 ] [ یاسر شایان ]

آخرین قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ، در فصل 02-2001 با پیروزی 2-1 مقابل بایرلورکوزن رقم خورد.

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

- کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، مطمئن است که این باشگاه به زودی دهمین قهرمانی اش در رقابت های چمپیونزلیگ را به دست خواهد آورد.

کهکشانی ها در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل بایرن مونیخ از دور رقابت ها کنار رفتند و ستاره پرتغالی تاکید کرد هدف اصلی در رقابت های فصل آینده، کمک به رئال برای قهرمانی در چمپینزلیگ است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هدف من این است که رئال را به دهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ برسانم. در مادرید همه در مورد چمپیونزلیگ صحبت می کنند و ما می دانیم که این قهرمانی برای اسپانیا و هواداران چقدر مهم است.

ما این فصل به قهرمانی نزدیک شده بودیم اما چیزهای زیادی برای موفقیت نیاز داریم مانند شانس و همگروه شدن با تیم های خوب. دهمین قهرمانی رئال در دو سال آینده اتفاق می افتد.

همه معمولا روی چمپیونزلیگ تمرکز می کنند زیرا یکی از بهترین تورنمنت های دنیاست. من مطمئنم که ما سرانجام در این رقابت ها به قهرمانی خواهیم رسید."

آخرین قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ، در فصل 02-2001 با پیروزی 2-1 مقابل بایرلورکوزن رقم خورد.
[ چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:29 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید