رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آقای خاص اعلام کرد هواداران رئال نباید در انتظار نتیجه ای مانند آنچه در دیدار با دیناموزاگرب رقم خورد باشند

 

 

- ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از دیدار خود با  اتلتیکو مادرید گفت : هواداران و بازیکنان رئال باید تمامی آمار را فراموش کنند و با تمام وجود در این دیدار ظاهر شوند . بازی های شهرآورد حساسیت ها و شرایط خاص خود را دارد و هر حادثه ای ممکن است در آن رخ دهد . من همواره به پیروزی فکر می کنم اما شاید این اتفاق رخ ندهد . من اولین بار زمانی که مربی بنفیکا بودم ، شرایط سخت شهرآورد را درک کردم . در آن دیدار تیم من مقابل اسپورتینگ نمایش خوبی را نداشت . ما به دنبال کسب سه امتیاز در این دیدار هستیم ، اما اگر هواداران رئال انتظار بازی همچون بازی مقابل دینامو زاگرب را دارند ، باید بگویم سخت در اشتباه می باشند . در شهرآورد خبری از جشنواره گل نخواهد بود .


مانسانو ، سرمربی اتلتیکو مادرید ، در اظهار نظری جالب عنوان کرد که با وجود آن که تیم رئال مادرید تیم بزرگ و قدرتمندی است اما قرار نیست بازیکنان اتلتیکو برای این تیم فرش قرمز پهن کنیم . مانسانو عنوان کرد که باید با جدیت تمام بازی کنیم ، چون رئال همواره با جدیت تمام بازی می کند. باید با افزایش قدرت تیمی ، فاصله خود را رئال به حداقل برسانیم .

آقای خاص در واکنش به اظهارات مانسانو این چنین گفت : من قصد انتقاد از دیدگاه مانسانو را ندارم ، اما با این دیدگاه به هیچ وجه موافق نمی باشم . زمانیکه یک مربی عنوان می کند که قصد بازی کردن همانند تیم حریف را دارد و یا اینکه قصد دارد قدرت تیمی خود را به یکباره افزایش دهد تا فاصله خود را با حریف کم کند ، تنها می توان گفت این گونه دیدگاه ها مربوط به مربیان آماتور و غیر حرفه ای است . زیرا یک مربی حرفه ای هیچ گاه بدون توجه به بازیکنان و پتانسیل تیمی خود ، از تاکتیک حریف تقلید نمی کند . با این حال من به مانسانو و افکارش احترام می گذارم .

 سرمربی کهکشانی ها در رابطه با شرایط ویژه ژاوی آلونسو نیز این چنین گفت : آلونسو بازیکن بزرگی است که با تجربیاتش همواره به رئال کمک کرده است . آلونسو در سن 30 سالگی در اوج پختگی قرار دارد و از لحاظ فنی و روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد . بر همین اساس باید به جرات گفت که ژاوی هرگاه کارت زرد گرفته است ، در جهت کمک به روند رئال بوده است و هیچ تفاوتی ندارد که حریف چه تیمی باشد . در دیدار با اتلتیکو نیز اگر آلونسو کارت زرد پنجم خود را دریافت کند و بازی ال کلاسیکو را از دست دهد ، باید بگویم این اتفاق رخ داده است و کاری نیز نمی توان کرد .

مورینیو در ادامه در مورد بنزما و هیگواین نیز صحبت کرد و گفت : شرایط رئال طوری است که بازیکنی که صد در صد آماده است در ترکیب قرار می گیرد . از بین این دو ستاره نیز هرکدام در اوج آمادگی باشد در ترکیب اصلی قرار می گیرد . ممکن است هر دو نیز در ترکیب قرار گیرند و یا اینکه هر دو نیز دور از ترکیب قرار گیرند .

این مربی با تجربه و پر افتخار پرتغالی اعلام کرد که کاکا در ترکیب نخواهد بود . کاکا با وجود آنکه بر مصدومیت خود فائق آمده است ، اما همچنان آمادگی لازم برای بازی در این دیدار را ندارد . مورینیو معتقد است بیش از آنکه قرار گیری کاکا در ترکیب رئال در شهرآورد مادرید برایش مهم باشد ، آمادگی و بهبودی کامل کاکا برای دیگر بازی های حساس لالیگا و لیگ قهرمانان مهم است .  

هدف اصلی ما در این دیدار کسب 3 امتیاز و ارائه یک بازی بی نقص است . ما در نیمه دوم بازی با والنسیا ، دچار اشتباهات فراوانی شدیم و در دقایقی از بازی نیز تحت فشار قرار گرفتیم . بر همین اساس به دنبال آن هستیم تا دیگر این اشتباهات را تکرار نکنیم و در حین آنکه پیروزی را کسب می کنیم ، بازی زیبایی را نیز ارائه دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:18 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید