رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جشن پیروزی در مستایا به یاد توقف رقیب سنتی در این ورزشگاه، در فینال فصل قبل جام حذفی اسپانیا برگزار شد

 

CL - Olympique Lyonnais v Real Madrid             - پس از پیروزی حماسی رئال مادرید در مستایا مقابل شاگردان اونای امری ، کهکشانی ها روحیه مضاعفی را برای کسب قهرمانی در سه جبهه یافته اند . شاگردان مورینیو این جشن را مقدمه جشن قهرمانی و پیروزی بر بارسا تلقی کردند و این امر شادی آن ها را چند برابر نمود .

کهکشانی ها معتقد هستند تیم آن ها در این فصل به مراتب از فصل قبل قوی تر شده است و فاصله آن ها با آبی اناری پوشان به صفر رسیده است . این امر از نتایج و سبک بازی شاگردان آقای خاص بسیار مشهود و قابل درک است . اختلاف امتیازی که مورینیو در این فصل با بارسا ایجاد کرده است در چند فصل اخیر بی سابقه بوده است و این امر نشان از قدرت یافتن کهکشانی ها است .

بسیاری بر این باورند که بارسا در این فصل نتوانسته آن چنان که باید اقتدار خود را به حریفان خود دیکته کند و همین امر باعث شد تا در چند بازی آن ها امتیازات حساسی را از دست بدهند .

بازیکنان رئال معتقدند گرچه ما نیز در دیدار با والنسیا در مستایا به مشکل برخوردیم ، اما در نهایت گره بازی را گشودیم و از شکست گریختیم ، اما بارسا در این دیدار به بن بست برخورد و فقط یک تساوی را در مستایا کسب کرد . این امر نشان از برتری رئال در این فصل دارد و خبر از قهرمانی رئال می دهد .

تیم مورینیو در این فصل متحول شده است و در حال شکستن تمامی رکورد های پپ گواردیولا و بارسا است . بی شک مورینیو در حال دیکته برتری خود بر گواردیولا و سایر مربیان جهان است .  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 18:2 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید