رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زارش ویژه؛درسهای نبرد مستایا / کاکا برگرد!

بازی والنسیا و تحت فشار قرار گرفتن شاگردان مورینیو در نیمه دوم ، تا حدی یادآور زمان هایی بود که بازی رئال در مقابل بارسا گره می خورد

 

 

Valencia-Real Madrid, por la Liga BBVA
 

 - در سومین دیدار از هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا ، والنسیا در مستایا به مصاف تیم پرقدرت رئال مادرید رفت و در نهایت این بازی پر افت و خیز و پرجاشیه را با قبول شکستی تلخ به پایان رساند .

شادی مورینیو دلیل داشت!

سه امتیاز این بازی در حالی به شاگردان مورینیو تعلق گرفت ، که هیچ نمانده بود سولدادو با هتریک خود تمام معادلات تیم رئال مادرید را بر هم بزند ، اما شانس نیز با کهکشانی ها همراه بود و این چنین نشد . این پیروزی از دید مورینیو آنقدر شیرین بود که بعد از گل پیروزی بخش رونالدو آنچنان شادی خود را با کایه خون در کنار زمین تقسیم کرد .

شاید در اوایل نیمه اول خوش بین ترین هوادار والنسیا نیز فکر نمی کرد که شاگردان اونای امری در ادامه بازی عرصه را بر تیم رئال مادرید آنچنان تنگ کند که مورینیو ، یکی از متفکرترین و بزرگ ترین مربیان دنیا ، نیز با آن همه ستاره خود در زمین برای پایان بازی لحظه شماری کند .

رئال مادرید در حالی پای به این میدان گذاشت که سه بازیکن ارزشمند خود را در اختیار نداشت . فابیو کوئنترائو در حالی این بازی را از دست داد که در به تازگی در ترکیب رئال مادرید جا افتاده بود . او در دو بازی گذشته خود مقابل اوساسونا و رئال سوسیداد بسیار موثر بازی کرد و دو پاس منجر به گل نیز داد . رئال مادرید پیروزی یک بر صفر خود مقابل سوسیداد را مدیون پاس گل کوئنترائو می داند . با این حال در بازی مقابل والنسیا او غائب بود و مارسلو در ترکیب جای او را گرفت .

دیگر بازیکن بزرگ رئال که در دیدار با والنسیا غائب بود ، ستاره آرژانتینی مادریدی ها بود که در این فصل بسیار درخشان ظاهر شده است . دی ماریا که در این فصل از لالیگا رکورد دار پاس منجر به گل است ، او در 10 دیداری که برای رئال انجام داده است ، 10 پاس منجر به گل داده و 1 گل را نیز به ثمر رسانده است . دی ماریا از جمله بازیکنانی بود که در بازی با اوساسونا در دادن پاس گل هتریک کرد و نقش بسزایی را در آن برد پر گل ایفا نمود .

کاکا سومین غائب بزرگ رئال مادرید در این دیدار بود ، او که در این فصل به شدت آماده نشان داده است و به روزهای اوج خود بازگشت است ، در این دیدار به علت مصدومیت غائب بود . کاکا در این فصل در ده بازی برای رئال به میدان رفته است و 3 گل را نیز به ثمر رسانده است .

[foto de la noticia]

شادی عجیب مورینیو بعد از گل رونالدو نشانگر فشاری بود که او و تیمش در جهنم مستایا تحمل کردند

وقتی اوزیل ازکارافتاد

غیبت کاکا و دی ماریا باعث شد تا مورینیو در دیدار با والنسیا با چینش متفاوتی بازیکنان خود را راهی میدان کند . مورینیو در این دیدار لاسانا دیارا را در خط میانی به همراه ژاوی آلونسو و آربلوا به کار گرفت . اما تحرک بسیار بالای لاسانا دیارا در میانه های میدان فقط باعث برتری یک نیمه ای رئال مقابل والنسیا شد . اما تحرک بالا به هیچ وجه نتوانست جای خلاقیت را بگیرد و در این دیدار مورینیو به خوبی ارزش کاکا و دی ماریا را دریافت .

در نیمه دوم بود که این امر به خوبی اثبات شد ، در زمانیکه اونای امری توانست اندیشه های مورینیو را نقش بر آب کند و بازی را به خوبی کنترل کند و حتی تیم برتر نیز لقب بگیرد . امری به خوبی نقطه ضعف رئال مادرید را شناسایی کرد و قدرت رئال را خنثی کرد و در نیمه دوم توانست به شدت کهکشانی ها را تحت فشار قرار دهد و اگر اشتباه پاپلو ارناندس نبود ، کریستیانو رونالدو  گلی را به ثمر نمی رساند و رئال نیز سه امتیاز را از آن خود نمی کرد .

فقدان یک هافبک خلاق در میانه های میدان ، باعث شد تا رئال در مستایا در نیمه دوم به مشکل جدی برخورد کند . قرار گرفتن مسوت اوزیل در میان مهاجمان رئال نیز مزید بر علت شد تا رئال در نیمه دوم بازی کم فروغی را داشته باشد .کشیده شدن بازی به خشونت از سوی بازیکنان رئال نیز گواه بر این مدعاست که کهکشانی ها نتوانستند به خوبی بازی را اداره نمایند .

درسهای نبرد مستایا

بطور حتم نبرد مستایا برای شاگردان مورینیو پیامد های بسیار زیادی داشت . بازی والنسیا و تحت فشار قرار گرفتن شاگردان مورینیو در نیمه دوم ، تا حدی یادآور زمان هایی بود که بازی رئال در مقابل بارسا گره می خورد ، از همین رو مورینیو هم به خوبی می داند که اگر دیشب بارسا به جای والنسیا بازی می کرد خبری از پیروزی شاگردان او نبود ، حتی تساوی نیز می توانست برای آن ها تبدیل به حسرت گردد .

در هرصورت رئال قدرتمند این فصل ، یکی از سخت ترین بازی های این فصل خود را به هر ترتیبی بود به پایان برد ، اما تیمی که مدعی عنوان قهرمانی در لالیگا است ، باید بیش از این ها اقتدار داشته باشد .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:15 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید