رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وان زامورانو: کریس رونالدو یک پدیده واقعی است

این ملی پوش سابق شیلیایی که در 173 بازی برای رئال، 103 گل به ثمر رساند، معتقد است رونالدو بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست.

 

 

Liga BBVA: Real Madrid-Osasuna: Cristiano Ronaldo
 

- ایوان زامورانو، مهاجم سابق رئال مادرید، با ستایش از بازی های خوب کریس رونالدو در رقابت های این فصل، این ستاره پرتغالی را یک پدیده واقعی دانست.

این ملی پوش سابق شیلیایی که در 173 بازی برای رئال، 103 گل به ثمر رساند، معتقد است رونالدو بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" کریس رونالدو یک پدیده واقعی است. او از همه بازیکنان حال حاضر دنیا یک گام جلوتر است و رئال سود زیادی از در اختیار داشتن او می برد.

او با گل هایی که به می رساند، سرنوشت بازی ها را رقم می زند. داشتن چنین روندی برای چند فصل پیاپی فوق العاده است. او بسیار جاه طلب است که برای یک مهاجم در چنین تیمی بسیار ضروری است.

گل با ضربه سر او در دیدار مقابل اوساسونا من را به یاد خودم انداخت. پرش او فوق العاده بود. قدرت و مهارت او در زدن ضربات سر ثابت می کند که از هر نظر کامل است و باعث لذت هر طرفدار مادریدی می شود."

رونالدو در 11 دیدار این فصل لالیگا، 13 گل به ثمر رسانده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ] [ 17:8 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید