رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مسی در رقابت های این فصل لالیگا با زدن 50 گل، عنوان پی چی چی را به دست آورد و رونالدو نیز به اولین بازیکنی در تاریخ این رقابت ها تبدیل شد که مقابل همه تیم های دیگر لیگ گلزنی کرد

Karim Benzema, Real Madrid
 

- کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، معتقد است نمی تواند از بین کریس رونالدو و لیونل مسی، یک بازیکن را انتخاب کرد زیرا آنها بازیکنانی متفاوت هستند و اعتراف کرد که دوست دارد در کنار هر دو بازی کند.

مسی در رقابت های این فصل لالیگا با زدن 50 گل، عنوان ال پی چی چی را به دست آورد و رونالدو نیز در این فصل به اولین بازیکنی در تاریخ این رقابت ها تبدیل شد که مقابل همه تیم های دیگر لیگ گلزنی کرد.

بنزما در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مسی یا رونالدو؟ نمی توان از بین آنها یک نفر را انتخاب کنم زیرا آنها بازیکنان متفاوتی هستند. دوست دارم در کنار هر دو بازی کنم."

ستاره فرانسوی همچنین ژوزه مورینیو، سرمربی تیمش را مورد ستایش قرار داد و گفت:" از نظر من، او بی تردید شماره یک است. من مربی های فوق العاده ای داشتم اما بی تردید او بهترین است."

او همچنین در مورد ادامه دوران حرفه ای اش در رئال گفت:" پایان دوران حرفه ای در رئال؟ نمی دانم می توانم به اندازه رائول در رئال بازی کنم یا خیر؛ باید ببنیم چه رخ خواهد داد.در حال حاضر همه چیز خوب پیش می رود ما قهرمان لیگ شده ایم و من به این مسئله افتخار می کنم.
درست است که شرایط در ابتدا کمی نامساعد بود و من از خانواده ام دور شده بودم اما با صبر و کار سخت رفته رفته همه چیز بهتر شد. همیشه دوست داشتم برای رئال بازی کنم و اکنون بسیار خوشحالم.

زیدان کمک زیادی به من کرد. او بهترین بازیکن تاریخ فرانسه است. او همیشه با من صحبت می کند.

مورینیو هم همیشه می گوید که از من چه انتظاراتی دارد. ما زیاد با هم حرف می زنیم و او به من اعتماد دارد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:52 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید