رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دستیار مورینیو در صحبتهایی اعلام کرده که ستاره آرژانتینی از اهمیتش در رختکن کهکشانی ها مطلع است

Aitor Karanka - Real Madrid                                                                                                                                                          - ایتور کارانکا، دستیار ژوزه مورینیو روز جمعه در کنفرانس خبری رئالی ها قبل از بازی با گرانادا شرکت کرد. او درحالی صحت می کرد که نه نگران بود و نه اثری از خستگی دراو دیده می شد.

کارانکا صحبتهایش را این طور آغاز کرد:« کاملا مشخص است که هواداران ما تمایل زیادی داشتند تا قهرمانی تیم را در میدان سیبلس جشن بگیرند و از ابتدای فصل، این تیم برای همین هدف هدایت می شد. پنجشنبه بالاخره به این خواسته رسیدیم. هواداران تیم ما همیشه از ما حمایت می کنند و ما خوشحالیم که شادی و محبت این هواداران را پاسخگو هستیم.»

رئالی ها اکنون قهرمانی شان در رقابتهای این فصل را مسجل شده می دانند و اکنون انتظار می رود تا در استانه بازی شنبه شب، تغییراتی را درترکیب تیم مادریدی شاهد باشیم.ممکن است کاسیاس و برخی از بازیکنان رئال که در طول فصل بیشتر از سایرین بازی کرده اند به استراحت بپردازند. کارانکا در این باره گفت:« ما به هدفمان رسیده ایم و درترکیب تیم تغییراتی خواهیم داشت. تک تک بازیکنان رئال برای کسب پیروزی در بازی آمادگی دارند. درمورد رکوردشکنی، باید به رقابتها احترام بگذاریم. حریفان ما برای کسب امتیازات مهمی بازی می کردند. بدون درنظر گرفتن 11 بازیکنی که برای تیم به میدان خواهند رفت، باید بگویم که فقط برای برد بازی خواهیم کرد.»

این طور به نظر می رسد که آینده ایگواین در رئال مادرید با اما و اگرهایی روبروست. اما کارانکا دراین باره گفت:« پیپا کاملا مستقیم می داند که بازیکن مهمی برای ما و برای رختکن ماست.نیازی به این نیست که بگوئیم که برای فصل بعد روی او حساب باز کرده ایم. نمی خواهیم که او برود.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که برای تیمش رسیدن به 100 امتیاز در رقابتهای لالیگا، رویای بزرگی است:« هرچقدر آمار و ارقام ما بزرگتر باشند، بهتر.. ولی مهمترین هدف برای ما قهرمانی در لالیگا بود که به آن رسیدیم.»

گواردیولا و صحبتهایش درمورد کمکهای داوری به نفع رئال مادرید پاسخ کوتاهی داشت:« بازیکنان رختکن ما می دانند که به چه امر بزرگی دست یافته اند و صحبتهایی که از بیرون مطرح می شود، برای ما تفاوت خاصی ندارد.»

کارانکا درادامه به این نکته اشاره کرد که رئال شنبه شب با ترکیب متفاوتی به زمین خواهد رفت:« ما به رقابتها و تمام تیمهایی که برای کسب امتیاز در آن به میدان می روند احترام می گذاریم. ما جایزه کوچکی به بازیکنانی که کمتر برای  تیم بازی کرده اند خواهیم داد.هرچند که می خواهیم به کسب امتیازات ادامه دهیم.»

کارانکا در ادامه اعلام کرد که از اینکه مورینیو او را یکی دیگر از اعضای خانواده رئال مادرید نامیده خوشحال است:« باید از او تشکر کرد. من مدتهاپیش با توجه به شیوه رفتاری مورینیو  این را دریافته بودم.از او و سایر اعضای کادر فنی متشکرم. من افتخار می کنم که با این کادر فنی کار می کنم و این ارتباط دوستانه را با آنها دارم.»

بخش پایانی صحبتهای کارانکا به جشن قهرمانی کهکشانی ها در میدان سیبلس اشاره داشت:« ما می خواستیم ثابت کنیم که دراینجا هستیم. اتفاق خوب دیگری که می تواند رخ بدهد، صعود تیم کاستیا (تیم پایه ای رئال) به دسته بالاتر است. »



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 13:35 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید