رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگر با نگاهی اجمالی و گذرا به رونالدو و مسی بنگریم ، نمی توانیم این دو بازیکن را بر دیگری برتری دهیم و در نهایت نمره هر دو بازیکن را 10 از 10 خواهیم داد.

 
El Calssico Cartoon Iran Edition
 

- در این مقاله قصد خواهیم داشت به بررسی نحوه استفاده از موقعیت های پیش آمده در اطراف محوطه جریمه توسط دو فوق ستاره حاضر در ال کلاسیکو بپردازیم. کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و لیونل مسی از بارسلونا.

در دیدار برگشت ال کلاسیکوی این فصل تیم رئال مادرید به لطف درخشش ستارگانی همچون سرخیو راموس ، آربلوآ و رونالدو توانست بعد از مدت ها تیم بارسلونا را شکست دهد و به نوعی قهرمانی خود در لالیگای این فصل را تضمین نماید. شاگردان ژوره مورینیو با عملی کردن افکار مربی توانمند خود توانستند پیروز ال کلاسیکو لقب گیرند. این دیدار ششمین رویارویی رونالدو و مسی در این فصل بود ، اما به نظر شما در دوئل شب گذشته کدام بازیکن پیروز بود ؟

در اینجا قصد خواهیم داشت ، امتیازات این دو بازیکن و نحوه احتساب این امتیازات را بررسی کنیم :

اگر با نگاهی اجمالی و گذرا به رونالدو و مسی بنگریم ، نمی توانیم این دو بازیکن را بر دیگری برتری دهیم و در نهایت نمره هر دو بازیکن را 10 از 10 خواهیم داد. اما اگر با نگاهی متفکرانه قصد در تفکیک این دو ستاره داشته باشیم به صورت زیر امتیاز خواهیم داد :

 اگر تیم یکی از این دو ستاره بدون گلزنی این دو ستاره به پیروزی خفیف دست پیدا کند ، ستاره تیم پیروز با نتیجه 10-9 پیروز خواهد شد. اگر مسی ستاره تیم پیروز باشد و گلزنی نیز کرده باشد ، مسی با نتیجه 10-8 بر رونالدو برتری خواهد جست. اگر مسی ستاره تیم پیروز باشد و دو گل نیز به ثمر برساند ، مسی با نتیجه 10-7 به برتری خواهد رسید.

بر همین اساس پاس های منجر به گل و پنالتی نیز دارای امتیاز می باشند. بر این اساس اگر رونالدو ستاره تیم پیروز باشد و یک گل را ساخته و پرداخته سازد ، در عین حال یک پنالتی را بدون آنکه خودش مسبب اعلام پنالتی به گل تبدیل کند ، با نتیجه 10-7 بر مسی برتری خواهد جست.

دریافت کارت زرد ، شیرجه زدن برای فریب داور در محوطه جریمه یا هر حرکتی که برای اعلام پنالتی از سوی داور توسط ستاره رخ دهد ، برای ستاره یک امتیاز منفی محسوب خواهد شد.

در شرایط برابر اگر هر دو بازیکن دو کارت زرد دریافت کنند یا دو کارت زرد دریافت کنند ، ستاره ای بر دیگری برتری خواهد داشت که در زمان کمتری نسبت به پابان بازی کارت را از سوی داور دریافت کرده است.

بنده به نوبه خود از کلیه کاربران سایت گل خواهشمندم که این نحوه امتیاز دهی را با نحوه رده بندی بازیکنان در ال کلاسیکو یکسان نیندیشند چراکه مبنای امتیاز دهی در این سیستم کاملا متفاوت است. ما در این مقاله فقط به بررسی رویکرد این دو ستاره با موقعیت های موجود در اطراف محوطه جریمه خواهیم پرداخت.

 


مسی رو در روی رونالدو 

 راند به راند

دقیقه هفتم : مسی دو مدافع حریف را جای گذاشت و تلاش کرد تا توپ را با یک پاس چیپ به اینیستا برساند که در بین راه په په ارتباط بین این دو بازیکن را قطع کرد و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه یازدهم : مسی با یک ضربه آهسته تنیسی توپ را به اینیستا سپرد ، اما این بازیکن توپ را با یک ضربه پشت پا از روی لبه محوطه جریمه راهی بیرون زمین کرد.

دقیقه چهاردهم : مسی در سمت چپ محوطه جریمه سه نفر از بازیکنان حریف را دریبل زد ، اما در نهایت توپ را از دست داد.

دقیقه بیستم : مسی در این دقیقه بر روی لبه محوطه جریمه قصد پاس دادن داشت ،که ژابی  آلونسو ارتباط را قطع کرد.


 
9




 
دقایق 0 تا 15


10

دقیقه چهارم : تلاش برای ضربه زدن به سمت دروازه : بر روی ارسال اوزیل ازروی نقطه کرنر ، رونالدو قصد زدن ضربه به سمت دروازه داشت ، که این خطر توسط والدس دفع شد.

دقیقه ششم : تلاش برای فرار دی ماریا از طریق اقدام به دادن یک پاس در نیمه مسیر ، که این توپ نیز توسط آدریانو قطع شد.

دقیقه پانزدهم : در جناح چپ با دریبل زدن بوسکتس و پشت سر قرار دادن وی ، موقعیت ضربه زدن به سمت دروازه را یافت.


دقیقه بیستم : قصد ارسال یک پاس بر روی لبه محوطه جریمه را داشت ، که این پاس نیز توسط آلونسو قطع شد.

دقیقه بیست و دوم : مسی پاس پشت پایی را که توسط چابی ارسال شده بود و از ژاوی  آلونسو ربوده شده بود را از دست داد.

دقیقه بیست و ششم : مسی با پشت سر قرار دادن ژاوی آلونسو یک پاس زیبا را برای چابی ارسال کرد ، کسی که در یک مصاف تک به تک با کاسیاس مغلوب او شد.

دقیقه بیست و هشتم : یک پاس را از نیمه راه برای ته یو فرستاد ، ته یو نیز از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد ، قبل از آنکه توپ را از دست دهد.



 
10 دقایق 16 تا 30 10

دقیقه بیست و پنجم : شلیک به سوی دروازه : رونالدو پاس زیبای بنزما را به زیبایی دریافت کرد اما شوت خود را از زاویه ای بسیار بسته روانه دروازه والدس کرد.

دقیقه سی ام : شلیک به سوی دروازه : ستاره پرتغالی رئال مادرید از فضای خالی بین مدافعان به خوبی استفاده کرد و در نهایت پویول را از پیش رو برداشت و از فاصله 25 یاردی شوت زیبایی را روانه دروازه کاتالان ها کرد.

.

 

دقیقه 41 : آفساید : همکاری مسی و دنی آلوز منجر به ایجاد یک موقعیت حساس برای بارسلونا شد ، که در نهایت با شوت مسی به سمت دروازه کاسیاس به اتمام رسید. گرچه کاسیاس در این موقعیت مسی را ناکام گذاشت ، ولی داور خط نیز موقعیت مسی را آفساید اعلام کرد.


 
10 دقایق 31 تا 45 10

دقیقه 40 : رونالدو از میانه های میدان خود شروع به زدن دریبل کرد و پس از جا گذاشتن پویول در فاصله 30 یاردی از دروازه والدس به سمت چپ متمایل شد و در نهایت نیز سرخیو بوسکتس توپ را از وی ربود.

دقیقه 45 : این ستاره پرتغالی از جناح چپ میدان شروع به زدن استارت کرد و سه بازیکن بارسا را از پیش رو برداشت و در نهایت نیز با خطای پویول متوقف شد
 
29 مجموع نمرات در پایان نیمه اول   30

دقیقه 47 : مسی در فاصله 20 یاردی از خط دروازه پس از آنکه دو نفر از مدافعان روی پای او تکل نا موفق زدند ، توسط ژاوی  آلونسو متوقف شد  و یک ضربه آزاد بدست آورد. آلونسو به دلیل تکل روی پای مسی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 58 : شوت : مسی در فاصله 20 یاردی از خط دروازه باپای چپ ضربه ای را به توپ زد و این شوت پس از برخورد به په په دفع شد.

دقیقه 60 : مسی باردیگر توسط آلونسو متوقف شد و یک ضربه آزاد بدست آورد.


 
10
دقایق 46 تا 60
10

در دقیقه 48 : آفساید : رونالدو در این دقیقه در موقعیت آفساید یک پاس چیپ از مسوت اوزیل دریافت کرد.

دردقیقه 52 : آفساید : رونالدو بار دیگر در موقعیت آفساید قرار گرفت. در این صحنه زمانیکه بنزما به او پاس داد و او نیز به سمت دروازه شوت زد ، داور موقعیت او را آفساید اعلام کرد.


دقیقه 61 : مسی در این دقیقه بر روی خط محوطه جریمه یک و دوی زیبایی را با چابی انجام داد اما در نهایت راموس توپ مسی را زد و اونیز بر راموس مرتکب خطا شد.

دقیقه 70 : مسی پس از آنکه با نبوغ خود دو بازیکن را از جریان بازی محو ساخت ، الکسیس سانچس را در موقعیت گل قرار داد تا این بازیکن گل تساوی بارسا را به ثمر برساند.


 
8 دقایق 61 تا 75
 
10

دقیقه 72 : گل : رونالدو ابتدا با استارتی تماشایی از کمند مدافعان حریف جدا شد و زمانیکه پاس فوق العاده اوزیل را دریافت کرد ، از زاویه تقریبا بسته ای دروازه والدس را گشود.



 

دقیقه 78 : مسی از فاصله 30 یاردی صاحب یک ضربه آزاد شد و او نیز با یک ضربه آهسته تنیسی توپ را وارد محوطه جریمه رئال کرد اما در نهایت توپ به بازیکنان بارسا نرسید و موقعیت از دست رفت.

دقیقه 89 : تلاش برای گشودن دروازه : در این لحظه فرصت آن را داشت که بر روی سانتر پدرو دروازه رئال را بگشاید.


 
10 دقایق 76 تا 90 10

دقیقه 76 : در این دقیقه رونالدو اقدام به زدن یک گل بر روی حرکات آکروباتیک نمود که در نهایت داور این حرکت را یک حرکت خطرناک برای دنی آلوز اعلام کرد.

دقیقه 85 : رونالدو توسط ماسچرانو  متوقف شد و داور را مجاب کرد که او را به یک کارت زرد جریمه نماید.

دقیقه 92+2 : در این دقیقه رونالدو از فاصله 30 یاردی شوتی را به آسمان زد.

دقیقه 93+3 : شلیک به سمت دروازه : رونالدو زمانیکه سانتر هیگواین انجام شد ، در فاصله 3 الی 4 یاردی خود را به سمت توپ پرتاب کرد ، اما هرگز نتوانست رئال را سه گله و خود را در این مسابقه دوگله نماید.

آنچه از آمار و ارقام مشخص می شود ، آن است که رونالدو در این دیدار برتر بوده است و به نظر مشت آخر را رونالدو همراه به مسی زده است و مسی بدون درخشش وارد رختکن تیم شد.



 
57

مسی


 نمره کلی

60

رونالدو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 20:37 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید