رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مربی تیم ملی اسپانیا معتقد است که نتیجه دیدار رفت دو تیم بایرن و رئال ناعادلانه بود

 
Vicente Del Bosque - Spain
 

- بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسانیا معتقد است که رئال مادرید می تواند با پشت سرگذاشتن نتیجه دیدار رفتش مقابل بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بازی فینال این رقابتها راه یابد

در دیدار رفت این دو تیم که سه شنبه شب در آلیانس ارنا برگزار شد، باواریایی ها توانستند با دو گل ریبری و گومز با نتیجه 1-2 از سد رئال عبور کنند و دل بوسکه معتقد است که رئال شایسته باخت در آن بازی نبوده و انتظار دارد که شاگردان مورینیو در بازی برگشت، ورق را برگردانند.

دل بوسکه درصحبتهایی به کیکر گفت:« بازی بین تیمهای تاریخی می تواند همیشه برخلاف پیش بینی ها پیش برود. بازی بایرن- رئال بازی فوق العاده ای بود ولی اگر با تساوی به پایان می رسید، شاید عادلانه تر بود.»

سرمربی ماتادورها ادامه داد:« گل مسعوت اوزیل شانس زیادی را برای رئال ایجاد کرد؛ چرا که آنها پتانسیل تهاجمی فوق العاده ای دارند. به ثمر رساندن دو یا سه گل کاری است که رئال معمولا می تواند در بازیهای خانگی اش انجام دهد.»

از سوی دیگر یک تساوی بدون گل برای باواریایی ها کافی است تا به فینال برسند ولی دل بوسکه بعید می داند که آلمانی ها در برنابئو یک بازی تدافعی را به نمایش بگذارند:« با توجه به نمایشی که از این دو تیم در طول فصل دیده ایم، بعید می دانم که رئال یا بایرن تدافعی بازی کنند. هر دو مربی اطمینان داده اند که این طور نخواهد بود.»

دل بوسکه ادامه داد:« به لطف تلویزیون، فوتبال خیلی شفاف تر شده است. فکر نمی کنم که اطلاعات هاینکس از رئال، بیشتر از اطلاعات مورینیو نسبت به بایرن باشد.:

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 11:53 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید