رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در دیدار شب گذشته کریم بنزما رئال را در دقیقه 35 پیش انداخت اما گل سانتی کاسورلا در آخرین ثانیه های بازی، کار را به تساوی کشاند و باعث ناامیدی رونالدو شد.

 
Champions League: PFC CSKA Moskva v Real Madrid CF: Cristiano Ronaldo
Getty

سایت گل- کرس رونالدو، ستاره رئال مادرید، تایید کرد که تساوی 1-1 شب گذشته این تیم مقابل مالاگا تعجب برانگیز بود اما افزود که تیمش همچنان برای قهرمانی در لالیگا در شرایط خوبی قرار دارد.

در دیدار شب گذشته کریم بنزما رئال را در دقیقه 35 پیش انداخت اما گل سانتی کاسورلا در آخرین ثانیه های بازی، کار را به تساوی کشاند و باعث ناامیدی رونالدو شد.

ستاره پرتغالی در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال مادرید گفت:" ما همچنین 8 امتیاز برتری داریم و چیزی برای نگرانی وجود ندارد زیرا هنوز راه درازی تا پایان لیگ باقی است.

مالاگا تیم خوبی است، بازی کردن مقابل آنها دشوار است اما ما انتظار چنین نتیجه ای را نداشتیم. فوتبال همین است.

بدشانس بودیم که گل تساوی را در وقت های تلف شده دریافت کردیم  در حالی که در سراسربازی تیم برتر بودیم؛ با این وجود آرامش مان را حفظ می کنیم. از اینکه نتوانستیم گلزنی کنیم، ضربه خوردیم."

رئال در 27 بازی 71 امتیاز کسب کرد و در حال حاضر 8 امتیاز از بارسا فاصله دارد. شاگردان مورینیو چهارشنبه شب باید با ویارئال روبرو شوند.


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت19:56---5 فروردين 1391
سلام من یکی ازطرفدارای کریس رونالدو هستم ازت خواهش میکنم به وبلاگ زیر بری وداخل نظرسنجی که کرده شرکت کنی وهرکسی هم که میشناسی به این نظرسنجی دعوت کنی!!!!!

ممنوووون

http://hamed-messi10.blogsky.com/


علیرضا فرجی
ساعت23:25---29 اسفند 1390
سلام دوست عزیز لینک شما با موفقیت در وبلاگ ما فعال شد

با تشکر از شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:49 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید