رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداران پرتغالی انتظار دارند رونالدو در رقابت های یورو 2012 نیز نمایش مشابهی با بازی های رئال ارائه بدهد

 
Cristiano Ronaldo - Portugal away kit Euro 2012
 

- په په، مدافع رئال مادرید، معتق است کریس رونالدو همواره در طول دوران حرفه ای اش با فشارهای زیادی روبرو بوده است.

این ستاره پرتغالی که در سال 2007 با انتقالی 94 میلیون یورویی از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست، در این مدت ستاره اول این باشگاه بود و در 128 دیدار برای کهکشانی ها، 128 گل به ثمر رساند.

طرفداران پرتغالی انتظار دارند رونالدو در رقابت های یورو 2012 نیز نمایش مشابهی با بازی های رئال ارائه بدهد اما په په هشدار داد ممکن است فشار زیاد روی عملکرد رونالدو تاثیر گذار باشد.

او در گفتگو با سایت یوفا گفت:" فکر می کنم رونالدو از زمانی که 18 سال داشت، مسئولیت زیادی به عهده می گرفت و هواداران فشار زیادی روی او وارد می کنند.

هواداران اکنون اهمیت تیم را درک کرده اند. تیم هم باید از رونالدو حمایت کند در این صورت او می تواند با آرامش بازی خودش را انجام دهد."

په په که اولین گلش برای تیم ملی پرتغال را در رقابت های یورو 2008 مقابل ترکیه به ثمر رساند، تاکید کرد تمرکز اصلی اش روی کارهای دفاعی است.

" من آن زمان جوان تر بودم. من چیزی زیادی در مورد مسئولیت بازی در یورو نمی دانستم و به همین دلیل آنطور بی مهابا حمله می کردم.

واضح است که دوست دارم برای کمک تیم چنین کارهایی انجام دهم اما کار اصلی یک مدافع میانی دفاع کردن است؛ در واقع خوب دفاع کردن."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:3 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید