رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سران باشگاه مادریدی هم آبیدال را فراموش نکرده اند

 
Éric Abidal
 

 

- سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند تا در جهت روحیه دادن به آبیدال کاری را انجام دهند

اریک ابیدال بازیکن فرانسوی بارسلوناباید به زودی عمل پیوند کبد انجام دهد و ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال در صحبتهایی برای آبیدال عمری طولانی و پر از شادی ارزو کرده است

مورینیو در کنفرانس خبری اش قبل از بازی رئال مقابل مالاگا برنامه ای برای حمایت از آبیدال ترتیب دیده و رئالی ها در نظر دارند تا قبل از بازی امشبشان مقابل مالاگا در برنابئو به آبیدال روحیه دهند

مورینیو دراین باره گفت:« می دانیم که در این شرایط همه در کنار هم هستیم. می توانیم برنامه ای عمومی برای اعلام حمایت از بازیکنان داشته باشیم و بازیکنانم حمایتشان از آبیدال را اعلام کنند.این کار را قبل از بازی با مالاگا انجام خواهیم داد و در این شرایط سفید و آبی اناری مطرح نیست.»

مورینیو ادامه داد:« الان مهمترین نکه این است که یک بازیکن جوان زندگی خوب و موفقی داشته باشد. اقدامات ورزشی زیادی انجام شده. از انجام این حمایت احساس غرور می کنیم. آبیدال زندگی ای طولانی پیش رو دارد و این چیزی است که همه ما آرزو می کنیم.اگر او بتواند مجددا به میادین ورزشی بازگردد، همه ما خوشحال می شویم و اورا تشویق می کنیم ولی اگر مشکل او حاد و جدی باشد برایش آرزوی عمری طولانی و یک زندگی خوب را داریم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:2 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید