رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سرمربی پرتغالی کهکشانی ها پیش از این به خاطر اینکه طرفداران باشگاه در طول بازی چندان تیم شان را تشویق نمی کنند، اظهار ناراحتی کرده بود

 
Santiago Bernabeu - Real Madrid
 

- رئیس گروه لا پنا کاربانا، گروه هواداری رئال، اعلام کرد که انتقاد ژوزه مورینیو از جو ورزشگاه سانتیاگو برنابئو  درست است.

سرمربی پرتغالی کهکشانی ها پیش از این به خاطر اینکه طرفداران باشگاه در طول بازی چندان تیم شان را تشویق نمی کنند، اظهار ناراحتی کرده بود و روفینو گارسیا نظر آقای خاص را تایید کرد.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" در این مورد حق با مورینیو است. بسیاری از هواداران طوری به ورزشگاه می روند که انگار به اپرا یا تئاتر می روند و به ندرت صدایی از آنها در می آید. در این مورد حق با اوست اما باید در مورد قیمت بلیت ها هم فکری کرد.

در دیدار مقابل زسکا، به دلیل قیمت بلیت ها، 10 هزار صندلی خالی بود؛ چنین مسئله ای نباید رخ دهد. در آن دیدار جو ورزشگاه اندکی آرام بود اما خیال مورینیو باید راحت باشد زیرا در نیمه نهایی احتمالی مقابل بایرن مونیخ، سانتیاگو برنابئو به یک دیگ جوشان تبدیل خواهد شد.

وقتی تیم به ما نیاز داشته باشد، ما در کنارشان خواهیم بود؛ در زمان های سخت."

رئال در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد و این هفته هم مقابل مالاگا قرار خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:27 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید