رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این ملی پوش فرانسوی سال گذشته هم به دلیل وجود تومور در کبدش، تحت جراحی قرار گرفت و چند روز قبل باشگاه کاتالانی تایید کرد که این بازیکن نیاز به یک عمل دیگر دارد.

 
Eric Abidal - Barcelona
 

- ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، اظهار امیدواری کرد که اریک آبیدال، مدافع بارسا بعد از عمل جراحی پیوند کبد هر چه زودتر به میادین برگردد.

این ملی پوش فرانسوی سال گذشته هم به دلیل وجود تومور در کبدش، تحت جراحی قرار گرفت و چند روز قبل باشگاه کاتالانی تایید کرد که این بازیکن نیاز به یک عمل دیگر دارد.

با توجه به اینکه ممکن است این عمل زندگی حرفه ای آبیدال را کاملا تحت تاثیر قرار دهد، مورینیو آرزو کرد که این مدافع هرچه زودتر به میادین برگردد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما همگی می دانیم که همه با هم هستیم. بازیکنان ما این را امروز نشان دادند، بدون حرف زدن وبدون اینکه بخواهند در انظار عمومی نمایش بدهند.

در این مواقع هیچ رئال و بارسایی وجود ندارد و رنگ ها دیگر مهم نیست. تنها یک مرد جوان است که همه ما امیدواریم زندگی فوق العاده ای داشته باشد.

آبیدال انسان فوق العاده ای است؛ او دوران حرفه ای فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. اگر او بتواند بار دیگر بازی کند، فوق العاده خواهد بود. باید او را مورد ستایش قرار داد. اگر هم نتواند، ما امیدواریم که زندگی طولانی و شادی داشته باشد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:26 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید