رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مهاجم سابق رئال معتقد است تیم قبرسی روی کاغذ از سایر رقبا ضعیف تر است

 
Real Madrid director of Institutional Relations, Emilio Butrageño
 

- امیلیو بوتراگنیو، مدیر روابط ساختاری باشگاه رئال مادرید، پس از انجام قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ و رویارویی تیمش با آپوئل قبرس، از اینکه در این مرحله با یک تیم بزرگ روبرو نمی شوند، ابراز خوشحالی کرد.

آپوئل شگفتی ساز رقابت های این فصل چمپیونزلیگ است که با غلبه بر لیون توانست پای به مرحله یک چهارم نهایی بگذارد.

بوتراگنیو از اینکه در این مرحله با تیم هایی مانند بارسا یا بایرن مونیخ روبرو نمی شوند، خوشحال است با این وجود صعود تیمش به مرحله بعد را از هم اکنون قطعی نمی داند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد. فوتبال غیرقابل پیش بینی است  و درست است که ما تیم بسیار بسیار قدرتمندی هستیم اما دوست نداشتیم در این مرحله با آنها روبرو شویم.

البته آپوئل شگفتی بزرگ رقابت های این فصل است و ما باید احترام زیادی به آنها بگذاریم.

آنها به یک چهارم نهایی رسدیه اند و این به آن معناست که تیم بسیار قدرتمندی هستند. ما باید هشیار باشیم وبه همه جزئیات توجه کنیم.

اما اجازه بدهید بگویم که روی کاغذ سایر رقبا از آپوئل قوی تر هستند."

با توجه به قرار گرفتن رئال و بارسا در دو سمت جدول قرعه کشی، احتمالا دو تیم در فینال با هم روبرو خواهند شد اما بوتراگنیو چندان علاقه مند نیست که در مورد این احتمالات صحبت کند.

" کاری که ما باید انجام دهیم این است که باید کاملا تمرکز داشته باشیم و سعی کنیم به نیمه نهایی برسیم. با توجه به قرعه کشی، دیدار نیمه نهایی بسیار دشوار است زیرا باید با برنده بایرن- مارسی روبرو شویم.

پس از آن اگر به اندازه کافی خوش شانس بودیم و به فینال رسیدیم، آنگاه در این مورد فکر خواهیم کرد. در فوتبال صحبت کردن در مورد آینده دشوار است زیرا اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:16 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید