رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دروازه بان باتجربه رئال در صحبتهایی به تمجید از مهاجم پرتغالی تیمش پرداخته و درعین حال انتقادات از فرناندو تورس را هم ناعادلانه دانسته

 
Iker Casillas Real Madrid
 

 

- ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادریددر صحبتهایی به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته و اعلام کرده که این مهاجم پرتغالی بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده

رونالدوی 27 ساله در سال 2009 با رکورد قرارداد نقل و انتقالات با قراردادی 94 میلیون یورویی از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست.

البته او در سانتیاگو برنابئو اثبات کرد که ارزش پرداخت این مبلغ را داشته و با گلزنی در دیدار تیمش مقابل زسکا مسکو،تعداد گلهایش برای کهکشانی ها را به عدد 128 رساند.

کاسیاس در صحبتهایی که درروزنامه مارکا بازتاب یافته گفت:« من هیچ وقت کسی را در این سطح ندیده ام. آمار و ارقام رونالدو فوق العاده است. واقعیت این است که هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم که او بتواند به همین زودی تا این حد خوش بدرخشد و نقشی به این پررنگی در تیم ما داشته باشد. رونالدوی پرتغالی، از بازیکنانی مثل رونالدوی برزیلی پیشی گرفته و باید امیدوار باشیم که اگر رونالدو با تیم ملی پرتغال مقابل اسپانیا قرار گرفت، در رقابتهای یورو در این سطح نباشد.»

کاسیاس درمورد حریف آتی تیمش در رقابتهای مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که نگران رویارویی احتمالی تیمش با بارسا دراین مرحله نیست:« فصل گذشته آماده انجام 4بازی رئال- بارسا نبودیم و شاید این بازیها برروی تیم ملی اسپانیا هم تاثیرگذاشت. ما خوش شانس بودیم که سال گذشته بازیهای یورو یا جام جهانی نداشتیم . ولی ما  با هم دوست هستیم و زمانی که دور هم می نشینیم و با هم هستیم تمام اینها فراموش می شود.زمانی که رقابتهای یورو آغاز می شود، همه ما اتفاقات قبل را فراموش کرده ایم.»

کاسیاس در ادامه صحبتهایش درمورد فرناندو تورس صحبت کرد؛ بازیکنی که دردیدار دوستانه تیم ملی اسپانیا مقابل ونزوئلا جایی نداشت و روزهای سختی را در چلسی سپری می کند.

کاسیاس درمورد تورس گفت:«مردم خیلی سریع کارهای مهمی که او برای تیم ملی اسپانیا انجام داده را فراموش می کنند. مردم درمورد تورس خیلی ناعادلانه رفتار می کنند. او حق این را دارد تا از اعتماد بیشتری برخوردار باشد.»

کاپیتان رئال درادامه ابراز امیدواری کرد تا بتواند در یورو2016 هم حضور داشته باشد و گفت:«از نظر من ، این یورو آخرین یوروی من نخواهد بود. مگر اینکه مربی تیم روی من حسابی باز نکند. یک دروازه بان می تواند برای سالیان درازی در سطح بالایی بازی کند ولی شاید حضور در دو رقابت یوروی دیگر سخت و پیچیده باشد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 11:51 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید