رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در ماه های اخیر شایعاتی زیادی در مورد جدایی این ملی پوش آرژانتینی از رئال منتشر شده است

 
Gonzalo Higuain - Real Madrid
 

- گونسالوایگواین، مهاجم رئال مادرید، اعلام کرد توجهی به شایعات اخیر در مورد آینده اش در این باشگاه ندارد و تنها روی عملکردش در دیدارهای ادامه فصل تمرکز دارد.

در ماه های اخیر شایعاتی زیادی در مورد جدایی این ملی پوش آرژانتینی از رئال منتشر شده و ماه گذشته مدیر برنامه های این بازیکن اعلام کرد که آماده اند تا با یوونتوس برای فصل آینده مذاکره کنند.

با این وجود ایگواین از زندگی از مادرید کاملا راضی است.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" من هرگز نگران آینده ام نیستم. من کاملا آسوده خاطر هستم وذهن من تنها روی ادامه فصل تمرکز دارد."

او سپس در مورد پیروزی 4-1 تیمش مقابل زسکا صحبت کرد و از صعود تیمش به مرحله بعدی چمپیونزلیگ اظهار خوشحالی کرد.

" خوشحاالم که به مرحله بعدی رسیدیم و همین طور به خاطر اینکه در این دیدار مهم گلزنی کردم. برای تیم خوشحالم، برای هم تیمی هایم و اینکه به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم که مهمترین مسئله بود.

باید ببینیم حریف مان در مرحله بعد چه تیمی خواهد بود. البته برای رسیدن به قهرمانی باید هر تیمی را شکست داد."



نظرات شما عزیزان:

komeil
ساعت21:59---25 اسفند 1390
سلام عزیز من به طور رایگان و فقط با یک شرط ساده بنر برای وبلاگت طراحی میکنم
فقط کافیه بیای به سایت من و به بخش سفارش بنر بری واونجارو بخونی و در قسمت نظرات برای من درخواست ساخت بنر در نظرات خصوصی بفرستی

www.tarikhdanan.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 21:43 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید