رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدافع برزیلی در صحبتهایی اعلام کرده که رئال باید هر تیمی که مقابلش قرار می گیرد را شکست دهد

 
Liga BBVA: Real Madrid-Athletic Bilbao: Marcelo
 

 

- مارسلو مدافع برزیلی باشگاه رئال مادرید نگران احتمال رویارویی تیمش مقابل بارسلونا در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا نیست.

رئال مادرید در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2-5 از سد زسکا مسکو عبور کرد و به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

فصل گذشته رئال بعد از شکست 1-3 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل بارسا از راه یابی به فینال بازماند.ولی مارسلو نگران احتمال تکرار این اتفاق نیست.

مارسلو در پایان دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل زسکامسکو که با برد 1-4 رئال همراه بود به خبرنگاران گفت:« ما ترجیح خاصی نداریم که به حریف مشخصی بخوریم. هر حریفی که به ما بخورد، برای ما تفاوتی ندارد. ما باید مقابل هر حریفی که مقابللمان قرار می گیرد، به پیروزی برسیم. اصلا برایمان اهمیتی ندارد که دراین مرحله مقابل بارسا قرار بگیریم. ما باید تلاش کنیم تا مقابل هر حریفی که روبرویمان قرار گرفت به پیروزی برسیم.»

مارسلو درادامه صحبتهایش درمورد بازی 4شنبه شب رئال و استقبال هواداران تیمش گفت:« هواداران از ما می خواستند تا بهتر بازی کنیم ولی نکته مهم دراین بازیها این است که به پیروزی برسیم. ژوزه مورینیو مربی پیروزی طلبی است و از ما می خواست تا تمرکز بیشتری داشته باشیم.»

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:8 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید