رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با کسب نتیجه حاصل شده دربازی رفت زسکا رکورد شکست ناپذیری خود در 6 بازی قبلی برابر تیمهای اسپانیایی را حفظ کرده و حالا با امید به حفظ این رکورد به مادرید سفرمی کند

 
CSKA Moscow v Rear Madrid; Keisuke Honda and Xabi Alonso
 
 - رئال مادرید به رغم تساوی 1-1 دربازی رفت برابر زسکامسکو با اعتماد به نفس کامل در بازی برگشت دربرنابئو مقابل این تیم قرار می گیرد.
 این تیم که هر 6 بازی مرحله گروهی خود را پیروز شده و پنجمین تیمی نام گرفت که توانسته به چنین رکوردی درمرحله گروهی کسب کند، در بازی قبلی هم تنها یک دقیقه با کسب هفتمین پیروزی خود دراین رقابتها فاصله داشت تا اینکه ورنبلوم امیدهای زسکا را زنده نگه داشت.
*کریس رونالدو در ورزشگاه لوژنیکی زننده گل رئال مادرید بود و شنبه گذشته هم با زدن 2 گل دیگر، یازدهمین پیروزی این تیم را درلالیگا در صدمین بازی مورینیو روی نیمکت این تیم تثبیت کرد.
 *مورینیو پیشتر همراه با اینتر درفصل 2009-2010 توانسته زسکا مسکو را درمرحله یک چهارم نهایی شکست دهد و دربازی امشب کار چندان دشواری با حضور بنزما، ایگواین و کریس رونالدو درخط حمله برای مغلوب کردن تیم مسکویی نخواهد داشت.
 *احتمال اینکه رئال امشب هم یکی از آن نمایش های خیره کننده خود درلالیگا را دوباره تکرار کند، بعید نخواهد بود. کاکا هم طی هفته های اخیر نقش مهمی در پیروزی های رئال مادرید ایفا کرده و درغیاب دی ماریا مصدوم، عملکرد خوبی داشته است.
*با کسب نتیجه حاصل شده دربازی رفت زسکا رکورد شکست ناپذیری خود در 6 بازی قبلی برابر تیمهای اسپانیایی را حفظ کرده و حالا با امید به حفظ این رکورد به مادرید سفرمی کند. اگرچه تساوی بدون گل هم درنهایت حکم به صعود تیم مادریدی خواهد داد.
*دوسال پیش دراین مرحله زسکا توانست سویا را درخانه این تیم شکست دهد و به لطف تساوی 1-1 دربازی رفت، جواز صعود به یک چهارم نهایی را کسب کند.
*رئال مادرید برای جلوگیری از اینکه مهاجمان زسکا با گلزنی دراین بازی شوک بزرگی به این تیم وارد کنند و راه صعود به مرحله بعدی را برای تیم مادریدی دشوار سازند، مسلما تدابیر ویژه ای در خط دفاعی خواهد اندیشید.البته ایکور آکینفف سنگربان زسکا به دلیل مصدومیت در نبرد برنابئو غایب خواهد بود.
 * اسلوتسکی مربی زسکا نسبت به بازی امشب با خوش بینی هرچه تمام حرف زده است. «رئال حتی بدون بازیکنان کلیدی اش، گلهای زیادی به ثمر می رساند و شرایط را برای حریفان خود برای گل زدن دشوار می کنند. این تیم با دراختیارداشتن بازیکنان برتر جهان سرعت زیادی دارد. ما باید درخط دفاعی خوب عمل کنیم وتسلیم نشویم. من به معجزه ایمان دارم و بازی برابر رئال در سانتیاگو برنابئو قطعا شگفت انگیز خواهد بود.
 *مارک گونسالس هافبک شیلیایی زسکا خیلی خوب معنای گل زدن به رئال مادرید را می داند. او درسال 2008 هم درترکیب رئال بتیس درجریان پیروزی مقابل رئال گل زده بود. درزمان حضور درلیگ اسپانیا، او همچنین برای رئال سوسیه داد هم در سانتیاگوبرنابئو گل زده و قطعاً به زسکا مسکو در راه خلق یک معجزه در بازی امشب و صعود به مرحله بعدی کمک قابل توجهی خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:27 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید