رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در دیدار شب گذشته توپ دو بار در داخل محوطه جریمه رئال به دست بازیکنان این تیم برخورد کرد اما داور هیچ یک از آنها را پنالتی اعلام نکرد تا رئالی ها 3-2 به پیروزی برسند.

 
 

- ژابی آلونسو، هافبک رئال مادرید، تایید کرد که در دیدار شب گذشته تیمش مقابل بتیس، توپ در داخل محوطه جریمه به دستش برخورد کرد.

در دیدار شب گذشته توپ دو بار در داخل محوطه جریمه رئال به دست بازیکنان این تیم برخورد کرد اما داور هیچ یک از آنها را پنالتی اعلام نکرد تا رئالی ها 3-2 به پیروزی برسند.

آلونسو در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" در این دیدار شوت های زیادی زده شد. توپ به دست من برخورد کرد اما داور تصمیم دیگری گرفت. ما روی فوتبال بازی کردن تمرکز می کنیم و به این مسائل توجهی نداریم. "

این هافبک ملی پوش اسپانیایی همچنین از کسب سه امتیاز این دیدار اظهار رضایت کرد و از هم تیمی هایش خواست به همین مسیر ادامه بدهند.

" ما بسیار خوشحالم زیرا این دیدار بسیار مهم بود. ما سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم که یک قدم رو به جلو بود. بقیه هر چیزی که دلشان بخواهد می توانند بگویند اما برای قهرمانی هنوز یک مسیر طولانی باقی است.

ما نباید عجله کنیم زیرا شرایط برای ما سخت می شود. دیدار امشب رقابت سختی بود اما هنوز 12 دیدار دیگر باقی مانده و ما باید با احتیاط و حرفه ای گری به این مسیر ادامه بدهیم."


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت19:08---21 اسفند 1390
سلام وب خوبی داری من وب تورو پیوند زدم یه وب در مورد ال کلاسیکو دارم تو هم وب منو پیوند بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:41 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید