رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من نقاط ضعفی دارم که همه می‌دانند و پنهان کردن عیب‌هایم، یکی از ویژگی‌های من نیست

 
Jose Mourinho - Real Madrid
 

- ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار شنبه شب تیمش مقابل بتیس از نتیجه بازی راضی بود.

او ترجیح داد تا درمورد صحنه جنجالی دقیقه پایانی مسابقه صحبتی نکند و گفت:« من برای آنکه بخواهم درمورد خطای هند صحبت کنم، خیلی از صحنه دور بودم . رسما دومین گل سویا را ندیدم (او به جای بتیس ، از سویا نام برد.)

این مربی پرتغالی درادامه به این نکته اشاره کرد که در طول این بازی، بتیس شایستگی بیشتری داشت:« گاهی وقتها بهتر این است که تدافعی بازی کنی و کنترل بیشتری بربازی داشته باشی .ولی هیچ کدام از دو تیم بربازی کنترل نداشتند. بازی 3-2 تمام شد که ناعادلانه بود و تساوی نتیجه عادلانه ای از نظر من بود. من از کسب سه امتیاز خیلی خیلی خوشحالم ولی فکر می کنم که بتیس هم شایستگی بیشتری داشت.»

مربی پرتغالی ادامه داد:« بتیس نمونه تیمی است که برای کسب عنوان قهرمانی بازی نمی کند ولی برای یک بازی تماشایی به میدان می آید. آنها برای سرگرم کردن مردم بازی می کنند. دقیقا مثل بازیشان در فصل گذشته جام حذفی مقابل بارسا. این فلسفه فوق العاده ای است. تیم من هم بد بازی نکرد ولی رقیب فوق العاده ای را درمقابلش داشت که از حمایت هواداران خیلی خوبی بهره می برد. این طور بازی کردن لذت بخش است و فکر می کنم که آنها شایسته بیشتر از این بودند.»

مربی رئال درادامه پیغام دیگری برای گواردیولا داشت:« بعضی های دیگری هستند که تیزتر هستند و برای خودشان حرف می زنند و قیافه افراد باهوش را به خود می گیرند. من به عنوان یک مربی ای که به کمال نرسیده، زمانی که از چیزی خوشم نمی آید، آن را برزبان می آورم.»

مورینیو ادامه داد:« من  نقاط ضعفی دارم که همه می دانند و پنهان کردن عیبهایم، یکی از ویژگی های من نیست. مربیان دیگر اما  این توانایی را دارند. آنها تیز و زیرک هستند و خودشان را به جای یک مربی کامل و بی عیب جا می زنند.»

مربی رئال درمورد عملکرد تیم داوری و دو پنالتی اعلام شده به خاطر خطاهای هند بازیکنان بتیس اعلام کرد که نمی تواند دراین باره حرف بزند چون از صحنه دور بوده:« داوری هم با فلسفه بازی تطبیق پیدا کرده بود، چون هر دو تیم می خواستند حمله کنند.»

مورینیو درمورد دو مهاجم تیمش گونسالو ایگواین و کریم بنزما گفت:« اینهادو بازیکن در حد و اندازه های جهانی هستند که به خاطر همین هم می خواهند تا برای بازی کردن زمان دراختیار داشته باشند. امیدوارم که در پایان فصل هردویشان راضی باشند و هر دو در رئال بمانند.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:40 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید