رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئالی ها با پیروزی 3-2 شب گذشته مقابل بتیس، اختلاف در صدر جدول را به 13 امتیاز کاهش دادند اما این مدافع برزیلی معتقد است نباید بارسا را دست کم گرفت.

 
Cristiano Ronaldo (L) of Real Madrid celebrates scoring his sides second goal with his teammate Marcelo during the la Liga match between Sevilla and Real Madrid
 

- مارسلو، مدافع رئال مادرید، از هم تیمی هایش خواست علی رغم فاصله 13 امتیازی با بارسا در صدر جدول، با تمرکز کامل در دیدار آینده به میدان بروند.

رئالی ها با پیروزی 3-2 شب گذشته مقابل بتیس، اختلاف در صدر جدول را به 13 امتیاز کاهش دادند اما این مدافع برزیلی معتقد است نباید بارسا را دست کم گرفت.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بارسا گفت:" ما بیش از 10 امتیاز برتری داریم اما لیگ هنوز تمام نشده است و ما باید تا آخرین هفته بجنگیم."

مارسلو همچنین تاکید کرد که علی رغم اینکه بتیس در رده سیزدهم جدول قرار داشت، اما با احترام کامل نسبت به حریف پای به این دیدار گذاشتند.

" می دانستیم دیدار دشواری خواهد بود اما ما کاملا روی این دیدار تمرکز کردیم زیرا بتیس تیمی است که می تواند دروازه هر حریفی را باز کند.

ما باید برای این دیدار آماده می شدیم. بتیس در دیدارهای خانگی بسیار خوب کار می کند."

این مدافع 23 ساله همچنین تایید کرد که تیمش خوش شانس بود که داور در وقت های اضافه برای بتیس پنالتی نگرفت.

" توپ به دست راموس برخورد کرد اما ما باید تنها روی بازی کردن تمرکز کنیم. ما خوب بازی کردی و در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم. دیدار بعدی ما مقابل زسکا در لیگ قهرمانان هم دشوار و تعیین کننده خواهد بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:39 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید