رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گروه D رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال با درخشش رونالدو به دور بعدی صعود کرد

رئال مادرید با پیروزی مقابل لیون صعود خود را به دور بعدی رقابتها قطعی کرد

 

 

CL - Olympique Lyonnais v Real Madrid
 

 

لیون 0 – رئال مادرید 2

رئال مادرید با پیروزی دو بر صفر در زمین لیون روند شکست ناپذیری خود را در رقابتهای لیگ قهرمانان ادامه داد و صعود خود را به دور بعدی رقابتها قطعی کرد.

شاگردان ژوزه مورینیو در این بازی با درخشش کریس رونالدو از سد لیون گذشتند. کریس در دقیقه 24 بازی روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی هر چه تمام تر دروازه هوگو لوریس سنگربان لیون را باز کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.

کریم بنزما مهاجم رئال در این بازی چندین بار تا آستانه گل زدن به تیم سابق خود پیش رفت اما در نهایت نتوانست گلی به ثمر برساند تا اینکه رئال در دقیقه 70 صاحب یک ضربه پنالتی شد و رونالدو با گل کردن این پنالتی یکصدمین گل خود را با پیراهن کهکشانی ها به ثمر رساند.


آژاکس 4 – دینامو زاگرب 0

در دیگر بازی این گروه آژاکس با نتیجه چهار بر صفر میهمان خود دینامو زاگرب را در هم کوبید. در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی آژاکس در آمستردام و در حضور بیش از 48 هزار تماشاگر برگزار شد تیم میزبان با گل های دقایق 20 فن در ویل، 25 سلیمانی، 65 دی یانگ و 90 لودیرو مقابل حریف کروات خود به برتری رسید.

آژاکس در دیدار رفت در کرواسی نیز دینامو را با نتیجه دو بر صفر مغلوب کرده بود. نماینده هلند با این پیروزی 7 امتیازی شد و بعد از رئال 12 امتیازی در رده دوم جدول گروه ایستاد. لیون با 4 امتیاز در رده سوم است و دینامو زاگرب نیز بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, ] [ 8:5 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید