رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مربی رئال در صحبتهایی ، گفته های سخنگوی بارسا را تحلیل کرده

 
Jose Mourinho - Real Madrid
 

- ژوزه مورینیو حاضر نیست تا جام قهرمانی لالیگا را به راحتی از دست بدهد و هر بازی را به سان یک فینال می داند. آقای خاص به هیچ تیمی اطمینان نمی کند و معتقد است که اگر تیمش نتواند قهرمان این فصل لالیگا بشود، اشتباه خودشان بوده است

مورینیو در کنفرانس خبری اش پیش ازبازی با بتیس درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد

قهرمانی در لالیگا

می خواهم این طور فکر کنم که قهرمان می شویم ولی اگر قهرمان نشویم به این دلیل است که بارسلونا در بخش پایانی رقابتهای فصل فوق العاده بوده و به این دلیل که ما نتوانسته ایم تا انگیزه و قاطعیتمان را حفظ کنیم. رقابتهای لالیگا هنوز باز است. بازیهای زیادی و امتیازات فراوانی تاپایان فصل مانده . باور ما این است که می توانیم با همین قدرت به تلاشمان ادامه دهیم. نمی گویم که در تمام بازیها به پیروزی می رسیم، روزی تساوی یا شکست هم از راه می رسد

استفاده از تیم پایه ای

می پرسید که آیا بازهم از بازیکنان تیم پایه ای استفاده می کنم؟ اگر واران از تیم پایه ای به اینجا آمده بود، این طور بازی می کرد؟ ما درمورد کیفیت و واکنش و سبک بازی بازیکنان حرف می زنیم. استفاده از تیم پایه ای خوب است، هیچ مربی ای در دنیا نیست که از استفاده از بازیکنان تیم های پایه ای راضی نباشد. وقتی یک بازیکن در سطحی است که پاسخ نیازهای لازم در تیم اصلی را بدهد، به تیم اصلی می آید.کسانی که با من بازی کرده اند می دانند که من چطور هستند. همه آنها در شرایطی متفاوت ، بعد از آنکه در تیم اصلی به کار گرفته شده اند، حضورشان جواب داده

واکنش به صحبتهای گودای

گودای، رئیس سابق باشگاه بارسلونا اخیرا اعلام کرده بود که لاپورتا کنترل ارگانهای قدرت را در دست داشته ولی من دراین مورد چیزی نمی گویم و ترجیح می دهم در مورد لالیگا صحبت کنم. اینها صحبتهای هیجان انگیزی هستند ولی من آنها را آنالیز نخواهم کرد.هریک از کلمات و صحبتهای من ممکن است به صورت عمقی آنالیز شود. من این کار را برعهده شما خبرنگاران می گذارم، چون من برروی بازیهای لالیگا تمرکز کرده ام. تیمی که در جدول لالیگا چهارم است در اولدترافورد به پیروزی رسید. فوتبال اسپانیا از کیفیت بالایی برخوردار است.من در دستانم یک ماشین با کیفیت دارم ولی کار سختی است

صدمین حضور روی نیمکت رئال

از این بابت احساس خوشبختی می کنم. من در اینتر شرایط خوبی داشتم ولی در رئال در انگیزه داشتن قوی ترم. من در نظر داشتم تا در بخشی از کارنامه ورزشی ام هدایت رئال را در دست بگیرم تا حس بزرگی بکنم. این تجربه ای مثبت و فراموش نشدنی است. فوق العاده است و مرا به یک مربی حرفه ای تر تبدیل می کند.»

انتقاد بارسایی ها از داوران

یادم می آید که بارسایی ها درمورد داوران حرف نمی زندند و بالاخره دراین باره به حرف آمدند. من مربی ایده آلی نیستم چون از داوران انتقاد کرده ام و گاهی وقتها با کلماتی تند هم صحبت کرده ام ولی افراد دیگری هستند که تصویری متفاوت از من را ارائه می کنند ولی درنهایت همه مان مثل هم هستیم

جنجال نمی آفرینم

من کمتر غر می زنم؛ چون چوبش را خورده ام. درخیلی از بازیها قادر به همراهی تیمم نبودم. پول زیادی را بابت جریمه ها پرداخت کردم و تصویر و وجهه من تغییر یافت و این وجهه با خود واقعی من شباهتی ندارد. بدون آنکه طبیعت و ذاتم را از دست بدهم،آرامتر شده ام. من کامل نیستم ولی زمانی می رسد که دوباره همه چیز بد می شود. افراد باهوشتری نسبت به من وجود داردند که سعی می کنند چهره ای متفاوت رااز من ارائه دهند، ولی اینها مثل من هستند.

دومین مربی برتر تاریخ رئال

کاربران وب سایت مارکا، مرا به عنوان دومین مربی برتر تاریخ 110 ساله باشگاه رئال برگزیدند وازاین بابت از هواداران مشترکم. من کار خاصی انجام نداده ام که شایسته این محب باشم. آمار و ارقام تیم خیلی خوب است ولی مربیانی بوده اند که کارهای مهمتری نسبت به من انجام داده اند. هدف من این است که موفقیتهای بیشتری کسب کنیم . می خواهم این آمار و ارقام را بهبود ببخشم و آنها را به جام تبدیل کنم. دوست دارم کارهای بزرگتری نسبت به آنچه تا امروز انجام داده بودم، انجام دهم

بازیهای آتی

من با بهترین تیم ممکن  بازی را برگزار خواهم کردوسه روز بعد از آن هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهیم داشت ولی من اجازه نمی دهم که بازیکنانم قبل از بازی با بتیس به بازی با زسکا فکر کنند. بتیس رقیب باکیفیتی است و مربی باهوشی دارد و هواداران تیم هم پشت آنها هستند و بازی سختی خواهیم داشت.

رابطه با هواداران

درباشگاه به صورت 100 درصد از هم حمایت می شود. احساس اطمینان و پشت گرمی دارم و با سران باشگاه پروژه مشترکی هم داریم. نمی توانم از هواداران گله کنم. من از آنها هیچ چیزی برای خودم نمی خواهم، بلکه برای تیم و برخی بازیکنان به صورت فردی می خواهم. از آنها می خواهم تا اندکی بیشتر در بازیهای خارج از خانه ما را همراهی کنند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:14 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید