رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسطوره های سابق رئال از تیم مورینیو، به مناسبت جشن 110 سالگی تاسیس باشگاه مادریدبه تمجید از عملکرد تیم مورینیو پرداختند.

 
Real Madrid veteranos
-
-روز سه شنبه بود که باشگاه رئال مادرید 110 ساله شد و تولدش را جشن گرفت. صد و ده سال افتخار. بهترین کلمه ای که می تواند آمد و رفت بازیکنان بزرگ در تیم رئال ، بردهای پیاپی این تیم و ترکیب انسجام و قدرت در این تیم را توصیف کند، کلمه « تاثیرگذار» است
تیم مادریدی در طول این 110 سال جامهای قهرمانی متعددی درفوتبال وبسکتبال کسب کرده ودر موزه این باشگاه، پیراهنهای برترین ستاره های دنیای فوتبال، جامها، کفشها و توپهای فراوانی دیده می شود. نه قهرمانی اروپایی و سی و یک قهرمانی در لالیگا، افتخاری است که کسی نمی تواند آن را نادیده بگیرد.
یک روز بعد از برد 0-5 و گلباران اسپانیول، تعدادی از بازیکنانی که با رئال به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و جامهای بین قاره ای دست یافتند در صحبتهایشان اعلام کردند که این روزها شاهد قدرتمندترین و تواناترین تیم تاریخ باشگاه رئال هستند
روبرتو کارلوس یکی از این ستاره هاست که از تماشای بازیهای تیم مورینیو لذت می برد:« ما مقابل تیم بزرگی هستیم؛ یکی از بهترین تیمهای رئالی که من دیدم ام؛ چون این تیم همه چیز دارد. آنها عطش گلزنی دارند.منسجم هستند و بازیکنان باکیفیتی را در اختیار دارند و به ویژه خیلی هم رقابتی هستند. اگر پروژه کنونی رئال به همین ترتیب دنبال شود، این تیم به جامهای قهرمانی زیادی خواهد رسید.»
داوور سوکر خواهان صبوری بیشتری است.هرچند که ارزشهای تیم را درنظر دارد:« بایدبه مورینیو زمان بیشتری داد؛ چون  رئال را مبدل به تیم بزرگی کرده است. او مقابل بهترین بارسلونای تاریخ به رقابت می پردازد. کاملا منطقی است که این رئال به دهمین قهرمانی اروپایی اش برسدو بعد از آن جامهای بعدی از راه خواهند رسید. این تیم ساختار خوبی دارد و فقط به زمان نیاز دارد.»
مرگ یک اسطوره در سالگرد تولد باشگاه
البته جشن 110 سالگی باشگاه مادریدی در ساعات پایانی روز سه شنبه به تلخی گرائید؛ چرا که خبر درگذشت مارکوس آلونسو ایماس که با عنوان «مارکیتوس» شناخته می شد، روی رسانه های خبری قرار گرفت. مارکیتوس، مدافع رئال در دهه 1950 بود و پسر و نوه اش که هردو، نام مشابهی با او داشتند ، جای او را در تیم رئال پر کردند.
سانتیاگو برنابئو درسال 1954 مارکیتوس را به رئال آورد و او در طول 9 سال و تاسال 19643 از پیراهن رئال دفاع کرد. مارکیتوس در 228 بازی برای رئال به میدان رفته بودو 5 جام قهرمانی اروپایی، 5 قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در کوپا اسپانیا و یک جام بین قاره ای را بااین تیم کسب کرده بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:7 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید