رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





كانون هواداران پرسپوليس:عدادي از چهره هاي برجسته و اسطوره هاي باشگاه مادريدي به مناسبت جشن تولد 110 سالگي باشگاه مادريدي دور هم جمع شدند.


باشگاه رئال مادرید در روز 6 مارس سال 1902 احداث شد و در طول این مدت، باشگاه رئال مبدل به یکی از موفق ترین باشگاه های تاریخ دنیای فوتبال شد و توانست تا به 60 جام قهرمانی از جمله 31 قهرمانی در لالیگا و 9 قهرمانی اروپایی دست یابد.

آلفردو دی استفانو، اسطوره باشگاه مادریدی در صحبتهایی به آ.اس گفت:« ایدئولوژی باشگاه همیشه قهرمانی ، قهرمانی و باز هم قهرمانی است.»

فرانسیسکو خنتو که رکورد کسب بیشترین جامهای اروپایی  با باشگاه مادریدی را دارد دراین باره به این نکته اشاره کرده که ثبات رئال این تیم را مبدل به تیم بی نظیری کرده است:« آنچه این تیم را بزرگ ساخته، این است که آنها هیچ وقت نزول نمی کنند و همیشه در صدر هستند. من افتخار می کنم که درزمانی که این تیم به 5 قهرمانی اروپایی متوالی دست یافت، در رئال بازی می کردم. فکر نمی کنم که هیچ تیمی بتواند این افتخار را تکرار کند و این است که باشگاه را ویژه و بی نظیر ساخته.»

پاچین که در طول سالهای 1959 تا 1968 در رئال بازی کرده هم در مورد لذت بازی کردن در رئال صحبت کرده:« زمانی که این پیراهن را برتن می کنی، احساسی مشابه با زمانی را داری که جامی اروپایی را بالای سر برده ای. رئال بزرگترین باشگاه دنیاست، به خاطر تمام جامهایی که کسب کرده، کیفیت بازیکنانی که دراینجا بازی کرده اند و کیفیت سیستم تیمهای پایه ای اش.»

رئال مادرید در حال حاضر با 10 امتیاز برتری نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد و در دیدار برگشت دور یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا درمقابل زسکا مسکو قرارخواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

l.messi
ساعت13:36---17 اسفند 1390
ببینید اگه فکر کردید ریالتون امسال لالیگا رو میبره کور خوندید چون بارسای عزیز از وقتی گواردیولا گفت باید همه ی بازی هارا ببریم یکیشم نباختن بنابر این ریالی که جلو رایو والکانو با لگد زدن ضرافه تونست ببره مطمئن باشید تا پایان فصل با این بازیکنان مرده خور حتما می لغزه/به نام خدایی که لیونل مسی را آفرید تا رونالدو بدون سرور نماند و درود بر پرنده ی ریز نقش آسمان نیوکمپ لیونل مسی/درود بر بارسلونا مرده باد ریال/در ضمن واقعا براتون متأسفم که طرفداری ریال میکنید آخه کجای ریال خوبه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:6 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید