رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طبق پیش بینی های انجام شده، در زمان برگزاری دیدار دو تیم زسکامسکو و رئال مادرید، دمای هوا 9 درجه زیر صفر خواهد بود

 
Liga BBVA: Real Madrid-Zaragoza: Kaka, Marcelo
- پنج سالی بود که رئالی ها دو روز زودتر از برگزاری مسابقه اروپایی شان به کشوری دیگر سفر نکرده بودند؛ کهکشانی ها در طول سالهای اخیر تنها یک روز قبل از روز مسابقه سوار بر هواپیما می شدند ولی شرایط بازی آتی رئالی ها در لیگ قهرمانان اروپا شرایط متفاوتی است.
بازی مقابل زسکا مسکو در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا مادریدی ها تغییراتی را در برنامه هایشان درمقایسه با سالهای اخیر انجام دهند و فصل زمستان مقصر اصلی تغییرات استراتژیک در برنامه های مورینیو است.
مادریدی ها ساعت 20.00 (به وقت اروپای مرکزی) روز یکشنبه هفته آینده و دو روز قبل از آغاز بازی شان در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی چمپیونز لیگ روانه مسکو می شوند و طبق پیش بینی های انجام شده، در زمان ورود کاروان مادریدی به مسکو، دمای هوای این شهر 10 درجه زیر صفر خواهد بود.
سفر زودهنگام رئالی ها به خاطر تطبیق یافتن بازیکنان این تیم با شرایط سخت آب و هوایی است. تیم مادریدی روز دوشنبه در ورزشگاه لوژنیکی تمرین خواهد کرد و در آن روز حداقل دمای هوای مسکو به منفی یازده درجه خواهد رسید.
شاگردان مورینیو باید با هوای سرد و چمن مصنوعی زمین مسابقه تطبیق پیدا کنند.
دوشنبه گذشته دمای هوای مسکو به منفی 31 درجه رسیده بود ولی از روز سه شنبه، دمای هوا افزایش می یابد.
طبق پیش بینی های انجام شده، در زمان برگزاری دیدار دو تیم زسکامسکو و رئال مادرید، دمای هوا 9 درجه زیر صفر خواهد بود و باد شدیدی هم نخواهد وزید و شدت وزش باد 12 کیلومتر در ساعت خواهد بود و البته احتمال بارش برف می رود که در صورتی که این اتفاق بیفتد، دمای هوا در زمان برگزاری مسابقه 15 درجه زیر صفر خواهد شد.
آخرین باری که مادریدی ها دو شب خارج از مادرید سر کرده بوند، در جریان دیدار این تیم مقابل استوا بخارست در روز 17 اکتبر سال 2006 بود که البته دلیل آن سفر زودهنگام، شرایط آب و هوایی نبود، چرا که در آن زمان،کاپلو مربی رئال بعد از شکست تیمش مقابل ختافه، ترجیح داده بود تا تیمش یک روز بعد از شکست به بخارست سفر کند تا بتواند تمرینات بیشتری را با شاگردانش انجام دهد
رئالی ها تجربه انجام بازی در روزهای سرد را هم دارند. آنها در سپتامبر سال 2008 در مقابل زنیت سنت پترزبورگ به میدان رفته بودند و در نوامبر سال 2008 هم تجربه انجام بازی در مینسک را دارند. آخرین بازی آنها در روزهای سرد زمستانی مقابل باته بوریسوف در مینسک بود که در زمان برگزاری آن بازی دمای هوا منفی ده درجه زیر صفر بود و البته آن بازی با برد 0-1 رئال به اتمام رسید. در آن سفر، کاروان رئال 1500 کیلو لباس گرم به همراه برده بود؛ 50 گردنبند گرم، 120 جفت دسکتش،140 جفت جوراب و 150 پیراهن ترماتیک. اکنون مسئولان تدارکات باشگاه مادریدی هم تجهیزات مشابهی را برای سفر به مسکو ترتیب دیده اند


نظرات شما عزیزان:

jamal
ساعت10:40---30 بهمن 1390
سلام داداش خوبي؟ من جمالم يادت اومد منو؟ برد رئال رو تبريك ميگم اگه وقت كردي تو هم بيا پيش ما داداش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 12:13 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید