رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره سابق باشگاه اعلام کرد از موزه های دیگر پیشنهادهایی برای اهدای این لوازم دریافت کرده بود اما ترجیح داد آنها را به موزه سانتیاگو برنابئو اهدا کند.

 

- آلفردو دی استفانو، اسطوره باشگاه رئال مادرید، 659 قطعه از گنجینه شخصی اش را به موزه باشگاه رئال اهدا کرد.

ستاره سابق باشگاه اعلام کرد از موزه های دیگر  پیشنهادهایی برای اهدای این لوازم دریافت کرده بود اما ترجیح داد آنها را به موزه سانتیاگو برنابئو اهدا کند.

او در گفتگو با نشریه آ.اس گفت:" می خواهم هواداران و اعضای باشگاه از دیدن آنها لذت ببرند. این پیشنهاد از طرف من ارائه شد و باشگاه هم آن را پذیرفت.

من تنها می خواستم مطمئن شوم که همه لوازم در جای مطمئنی نگهداری شود. من پیشنهادهای دیگری داشتم اما آنها را رد کردم و همه این خاطرات را به باشگاه رئال اهدا کردم."

دی استفانو که در سطح ملی برای آرژانتین و اسپانیا بازی کرد، در کمتر از 400 بازی برای رئال، بیش از 300 گل به ثمر رساند.



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت21:32---27 بهمن 1390
سلام
ببين پسر خوب
خودتو هم بكشي ريال به بارسا نميرسد
حتي لاليگا هم مال ماست

D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:9 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید