رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سرمربی 61 ساله تیم ملی اسپانیا معتقد است که بارسایی ها کار سختی در بازپس گیری صدرنشینی جدول لالیگا از رئال خواهند داشت

 

 

]- بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبتهایی اعلام کرد که بارسلونا کار خیلی سختی را در بازپس گیری صدر جدول رقابتهای لالیگا از رئال خواهد داشت

بارسلونا اکنون و بعد از شکست 2-3 مقابل اوساسونا در دیدار این هفته خود در رقابتهای لالیگا، فاصله ای 10 امتیازی را با رئال صدرنشین خواهد داشت

دل بوسکه در صحبتهایی به خبرنگاران گفت:« رئال ده امتیاز بیشتر از بارسا کسب کرده که خیلی زیاد به نظر می رسد. البته بازیهای زیادی تا پایان فصل مانده است.»

این درحالی است که دل بوسکه اخیرا اعلام کرده بود که مربیگری در تیم ملی اسپانیا آخرین تجربه مربیگری او در دنیای فوتبال است و با اتمام قراردادش با دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد. او در پاسخ به سوالی درمورد میزبان احتمالی فینال کوپا دل ری گفت:« فینال کوپا دل ری جذاب ترین بازی برای بازیکنان و هواداران است .پس بهترین گزینه این است که این بازی در ورزشگاهی برگزار شود که همه می خواهند.این مشکل فدراسیون فوتبال اسپانیا و همچنین باشگاه هایی است که در فینال حضور دارند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:47 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید