رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مهاجم آرژانتینی، کریم بنزما و آلوارو آربلوا امیدهای زیادی به بالای سربردن جام قهرمانی لالیگا دارند

 

 

- گونسالو ایگواین مهاجم آرژانتینی باشگاه رئال مادرید معتقد است که مادریدی ها جام قهرمانی لالیگا را در دستانشان دارند. این درحالی است که آنها اکنون با 10 امتیاز فاصله نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارند

باشکست 2-3 بارسا مقابل اوساسونا در دیدار شنبه شب، و برد رئال مقابل لوانته، اکنون شاگردان مورینیو نفس راحتی در صدر جدول می کشند

گونسالو ایگواین ستاره آرژانتینی بارسا در صحبتهایی به مارکا گفت:« ما خوشحال هستیم، چون در مسیر رو به جلویی هستیم. واقعیت این است که ما هنوز فکر نمی کنیم که به مقصد رسیده ایم و راهی طولانی جلوی ماست. جام قهرمانی لالیگا در دستان ماست ولی باید به تلاش ادامه دهیم.»

 

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال هم با صحبتهای هم تیمی اش موافق است:« ما بازی فوق العاده ای ارائه دادیم ولی الان باید به همین روند ادامه دهیم.. اختلاف امتیاز با بارسلونا فوق العاده است ولی هنوز باید به مبارزه کردن ادامه دهیم، چون راهی طولانی پیش روی ماست. هنوز کار برای ما تمام نشده. ما از اینکه در صدر هستیم خوشحال وراضی ایم و از همین رو این برد را با هم جشن گرفتیم. البته دریافتیم که باید بازی به بازی پیش برویم.»
آلوارو آربلوا هم ازهم تیمی هایش خواسته تا جام قهرمانی لالیگا را مال خود ندادند و به حریفان بی احترامی نکنند:« بازی های زیادی مانده و این بی احترامی به حریفان است که بگوئیم که تکلیف جام قهرمانی لالیگا روشن شده. الان باید به بازی شنبه شبمان مقابل راسینگ فکر کنیم و گام به گام به جلو برویم.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:50 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید