رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مذاکره آرسنال و رئال برای انتقال گرانرو

گرانرو که محصول آکادمی جوانان رئال است، بعد از سه فصل بازی در ختافه، سال گذشته به این باشگاه بازگشت اما در این مدت چندان به کار گرفته نشد

 

 

Esteban Granero, Real Madrid (Getty Images)

- به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، باشگاه آرسنال قصد دارد استبان گرانرو، هافبک رئال مادرید، را در بازار نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد و به همین دلیل از هم اکنون مذاکرات با باشگاه اسپانیایی را آغاز کرده است.

گرانرو که محصول آکادمی جوانان رئال است، بعد از سه فصل بازی در ختافه، سال گذشته به این باشگاه بازگشت اما در این مدت چندان به کار گرفته نشد.

در سوی مقابل، با مصدومیت جک ویلشر، ونگر سخت به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای اوست و این هافبک اسپانیایی را گزینه ای مناسب برای خط میانی اش می داند.

اما توپچی ها برای متفاعد کردن این بازیکن، باید با رقیب متمولی مانند مالاگا رقابت کنند. رئالی ها برای فروش این بازیکن 6 میلیون پوند می خواهند و امیدوارند رقابت آرسنال و مالاگا، قیمت این بازیکن را افزایش دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:42 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید