رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لوانته بیش از یک نیمه را ده‌نفره بازی کرد و نتوانست مقابل رئال مادرید مقاومت کند.

 
Real Madrid, Levante
 

 - هت‌تریک کریستیانو رونالدو رئال مادرید را به قهرمانی لالیگا نزدیک‌تر کرد. رئالی‌ها توانستند لوانته را 4 بر 2 ببرند و فاصله را در صدر جدول به 10 امتیاز افزایش دهند. البته لوانته پیش از ده‌نفره شدن در دقیقه 43، در خانه رئال مادرید پیش افتاده بود.

مادرید بازی را بهتر آغاز کرد ولی گوستاوو کابرال در دقیقه 5 برای لوانته گل زد. ضربه ایستگاهی فرانسیسکو فارینوس را سرخیو راموس به شکلی غیرعمدی مقابل پای کابرال انداخت و او از فاصله‌ای نزدیک گل زد.

در دقیقه 45 بود که مادرید گل تساوی را به ثمر رساند. ایبورا، هافبک شماره 10 لوانته به دلیل خطای هند در محوطه جریمه با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و پنالتی حاصل را رونالدو به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 50، گونسالو ایگواین پس از جا گذاشتن مدافع حریف با سانتری عالی توپ را ارسال کرد که رونالدو آن را با ضربه سر دروازه مونوا کرد.

اما گلی که هت‌تریک رونالدو را کامل کرد زیباترین گل او هم بود. او توپ را از فاصله 30 متری گرفت، آن را به فاصله 20 متری آورد و با شوتی مهارنشدنی با پای راستش آن را به گوشه بالای دروازه مونوا فرستاد.

لوانته در دقیقه 63 بازی را سه بر دو کرد. آرونا کونه بالاتر از راموس و په‌په به هوا خاست و دروازه ایکر کاسیاس را با سانتر اسکار سرانو گشود.

اما کار تمام نشده بود و سه دقیقه بعد، رونالدو توپ را به کریم بنزما سپرد و او هم با شوت پای راست گل چهارم را زد.

رئال به این ترتیب با 10 امتیاز اختلاف با بارسلونا در صدر جدول قرار دارد. لوانته هم در رده چهارم ماند، در حالی که آخرین برد آنها در لیگ به 10 دسامبر سال گذشته برمی‌گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9:12 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید