رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این ستاره 28 ساله معتقد است که توپچی ها به راحتی اجازه جدایی او را صادر نخواهند کرد: «فکرنمی کنم که سران ارسنال با آغاز روند مذاکرات موافقت کنند

 
 
EPL,Robin van Persie, Arsenal v Blackburn Rovers
 

- روبین فان پرسی،ستاره هلندی باشگاه آرسنال در صحبتهایی تمایلش را نسبت به انتشار اخباری مبنی براحتمال انتقال او به رئال مادرید ابراز کرده است. او که در تمامی تورنمنتهای این فصل توانسته 28 گل برای آرسنال به ثمر برساند، در هفته های اخیر شاهد انتشاراخبار متعددی درمورد انتقال او به رئال و بارسلوناست

این درحالی است که ژوزه مورینیو ،مربی پرتغالی رئال تابستان گذشته  دربازار نقل و انتقالات به دنبال یک مهاجم بود و در جذب سرخیو آگوئرو ناکام ماند ؛چراکه این ستاره آرژآنتینی با قراردادی 40 میلیون یورویی روانه سیتی شد.

مورینیو که این روزها هم کریم بنزما و هم گونسالو ایگواین را در اختیار دارد، تمایل زیادی دارد تا مهاجم تراز اول دیگری را هم به تیمش بیاورد. اکنون شنیده می شود که فان پرسی یکی از آن بازیکنانی است که ممکن است در نهایت روانه سانتیاگو برنابئو شود.

خود فان پرسی در گفتگویی تلفنی به مارکا گفت:« خوشحالم که از تمایل تیم بزرگی مثل رئال مادرید  برای به خدمت گرفتن من، این اخبار را می شنوم. قطعا دوست دارم که دراین تیم بازی کنم.»

قرارداد کنونی فان پرسی با آرسنال در سال 2013 به اتمام می رسد و آینده او مبهم به نظر می رسد.

البته این ستاره 28 ساله معتقد است که توپچی ها به راحتی اجازه جدایی او را صادر نخواهند کرد: «فکرنمی کنم که سران ارسنال با آغاز روند مذاکرات موافقت کنند.»

البته مدیر برنامه های فان پرسی در روز جمعه در گفتگو با گل دات کام مذاکره این ستاره هلندی با مارکا را تکذیب کرد و گفت:« صحت ندارد.هیچ صحبت یا مصاحبه ای نبوده.»
ولی اوگو سرسو، روزنامه نگار مارکا در گفت و گو با گل دات کام اسپانیا اعلام کرد که یکی از خبنرگاران این روزنامه از طریق واسطه ای در کمپ تمرینی آرسنال، با فان پرسی تماس گرفته و به زبان انگلیسی بااو صحبت کرده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9:45 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید