رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره اهل مادیرا ، پس از بحرانی که پس از الکلاسیکوی اواسط دسامبر داشت ، کم کم توانست که به یک بازیکن کلیدی و قابل اعتنا در تیم مبدل شود

 
Zinedine Zidane, Real Madrid
 
 - هر کسی در دو ماه اخیر شرایط رئال مادرید را مد نظر گرفته باشد ، می فهمد که کریستیانو رونالدو از نظر رفتارش درون زمین ، تغییرات قابل توجهی داشته است .
به گزارش مرجع خبری رئال  مادرید  ، ستاره اهل مادیرا ، پس از بحرانی که پس از الکلاسیکوی اواسط دسامبر داشت ، کم کم توانست که به یک بازیکن کلیدی و قابل اعتنا در تیم مبدل شود . در آن بازی ، بازیکن پرتغالی مملو از استرس بود که این خشمش پس از گلی که به گرانادا زد و خوشحالی نکرد ، کاملا مشخص بود . کریستیانو رونالدو دوران مشکلی را پشت سر می گذاشت و از سویی بخشی از برنابئو از این که او مقابل دروازه نمی تواند در حد انتظارات باشد ، ناراحت بودند و او را هو می کردند .
حالا مشخص شده است که مسئولان رئال مادرید پس از این اتفاقات ، تمهیدات ویژه ای برای احیای ستاره تیمشان اندیشیده بودند . هدف این بود که اعتماد به نفس به این بازیکن برگردد و بتواند دوباره حمایت مادریدیسموها را بدست بیاورد .
زین الدین زیدان ، بهترین حامی او در این شرایط بود . اسطوره فرانسوی ، به یاد فصل اول حضور خودش در رئال مادرید که مشکل بود ، توانست که به رونالدو توصیه هایی داشته باشد که بهتر شود . بدین تریب زیزو سه بار با رونالدو توصیه کرده و از او خواسته که در بازیها نشانه خشم و نارضایتی نداشته باشد . همچنین از این بازیکن درخواست کرده که بیشتر در خدمت تیم باشد و در حرکات تدافعی حضور داشته باشد . این کاری است که بازیکن پرتغالی پس از صحبت با زیدان بیشتر انجام داد . در واقع از بعد از بازیهای کوپا با بارسلونا ، رونالدو بازیکن دیگری شده و حسابی در خدمت تیم است .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 12:49 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید