رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدافع اسپانیایی تک گل تیمش در دیدار شنبه شب ورزشگاه الفونسو پرس را به ثمر رساند

 
Sergio Ramos - Real Madrid
 
- سرخیو راموس شاید یک مدافع باشد، ولی بارها با گلهای تماشایی و حساسش به کمک مادریدی ها آمده است.با حضور او در زمین مسابقه مادریدی ها با اطمینان و اتکای فراوانی بازی می کنند و قرار گرفتن او در کنار په په، قدرت خط دفاعی تیم رئال را بالا می برد. ولی راموس را نباید یک مدافع صرف دانست؛ چرا که این مدافع اسپانیایی برای رئال گلهای حساسی را هم به ثمر رسانده. او در دیدار با ختافه توانست چهارمین گلش در رقابتهای این فصل را به ثمر برساند. ( راموس تاکنون 3 گل در رقابتهای لالیگا و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا زده). اولین گل راموس در رقابتهای این فصل لالیگا در مستایا و مقابل والنسیا رقم خورد. او برای بار دوم در برنابئو دروازه گرانادا را باز کردو دردیدار شنبه شب تیمش مقابل ختافه برای سومین بار دررقابتهای این فصل لالیگا به گل رسید. تک گل اروپایی این فصل راموس هم در بازی با المپیک لیون و با ضربه پای چپ این مدافع اسپانیایی از راه رسید. این روزها که پویول گلهای حساسی را برای بارسا به ثمر می رساند، راموس هم به دنبال اثبات توانایی هایش در زمینه گلزنی است و تابه امروز موفق هم بوده.


نظرات شما عزیزان:

جمال
ساعت16:46---16 بهمن 1390
سلام داداش اي ول كه رئالي هستي منم رئالي هستم و از مسي و بارسلون متنفرم اميدوارم كه موفق باشي خوشحال ميشم كه به وب من هم سر بزني و نظر زيباتو ثبت كني منتظرتم بيا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:14 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید