رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در شبی که رئال مادرید بی روح بازی می کرد ، با تک گل سرجیو راموس توانست که به ختافه ، تیمی که از مشکل ترین رقبای فصل شناخته می شد ، غلبه کند و ماه فوریه را هم با برد آغاز کند

 

 – رئال مادرید پیروزی دشواری مقابل ختافه، تیم همشهری به دست آورد. آنها با این پیروزی یک بر صفر فاصله را در صدر جدول موقتا به 10 امتیاز افزایش دادند.

سرخیو راموس در دقیقه 18 با ضربه سری بسیار محکم تنها گل بازی را رقم زد.

تیم میزبان بازی را درخشان آغاز کرد، اما مادریدی‌ها به سرعت بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 18 با کرنر دقیق مسعود اوزیل و ضربه سر سرخیو راموس که به گوشه بالای دروازه رفت، پیش افتادند. این ضربه یادآور گل‌هایی بود که کارلس پویول با پیراهن بارسلونا و تیم ملی اسپانیا زده.

این چهارمین گل فصل راموس، و یازدهمین پاس گل فصل اوزیل بود.

مردان ژوزه مورینیو به حفظ توپ ادامه دادند اما تا دقایق زیادی نمی‌توانستند موقعیت‌های خوبی خلق کنند. با این حال در دقیقه 78 بود که گونسالو ایگواین با شوتی دیدنی داشت گل دوم را می‌زد که مویا با واکنشی خارق‌العاده توپ را دفع کرد. در دقیقه 89 هم ضربه کریس رونالدو روی پاس خوسه کایخون وارد دروازه شد اما داور به درستی آن را آفساید اعلام کرد.

اکنون رئال با 55 امتیاز صدرنشین است. ختافه هم با 27 امتیاز نهم است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:13 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید