رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این ملی پوش آلمانی در تابستان 2010 از وردربرمن به رئال پیوست و از آن زمان به یکی از بازیکنان کلیدی سفیدها تبدیل شد.

 
Mesut Ozil - Real Madrid
 
- مستوت اوزیل، هافبک آلمانی رئال مادرید، اعلام کرد می خواهد تا پایان دوران فوتبالش در این باشگاه بماند.
این ملی پوش آلمانی در تابستان 2010 از وردربرمن به رئال پیوست و از آن زمان به یکی از بازیکنان کلیدی سفیدها تبدیل شد.
او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:" می خواهم دوران فوتبالم را در رئال به پایان برسانم."
این بازیکن ترک تبار همچنین در مورد رابطه خود با مورینیو صحبت کرد وسرمربی تیمش را مورد ستایش قرار داد.
" او با من زیاد صحبت می کند و همیشه هم حامی من است. او این احساس را به من می دهد که بازیکنی مهمی برای رئال هستم.
من از اعتمادی که او به من نشان می دهد، بسیار متشکر هستم. من برای اینکه بتوانم بهترین بازی ام را انجام دهم، به حمایت او نیاز دارم."
این ستاره 23 ساله در رقابتهای این فصل از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بود و در 19 دیدار این فصل لالیگا، 13 پاس گل داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:3 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید