رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روزنامه های اسپانیایی در گزارشی به انتشار صحبتهایی که مورینیو درپارکینگ نوکمپ خطاب به داور برزبان آورده پرداختند

 
Josè Mourinho - Real Madrid (Getty Images)
 

 

- الادیو پارامس، سخنگوی مورینیو در صحبتهایی نه تنها انتشار خبری مبنی بر حضور مورینیو درپارکینگ نوکمپ برای صحبت کردن با داوران مسابقه راتائید کرد، بلکه اعلام کرد که آقای خاص به داوران چه گفته

روزنامه های اسپانیا دیشب در گزارشهایی به این نکته اشاره کردند که ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال مادریددر پایان دیدار 4شنبه شب ال کلاسیکو که با تساوی 2-2 دوتیم و حذف رئال از گردونه رقابتهای جام حذفی همراه بود، وارد پارکینگ ورزشگاه نوکمپ شده و در محل پارک اتومبیلهای داوران، منتظر ته یسیه را ویتیه نسه، داور مسابقه ایستاده.

روزنامه های مارکا ، آ.اس و ال موندو دپورتیوو در گزارشهایشان به این نکته اشاره کردند که پارامس، سخنگوی مورینیو با تائیداین خبر اعلام کرده که مورینیو به داور دیدار 4شنبه شب گفته:« حالابرو سیگارت را بکش و به ما بخند. بی شرم و حیا.»

این درحالی است که قضاوت ته یسیه را در دیدار برگشت دور یک چهارم پایانی کوپا دل ری میان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا با امام و اگرهای فراوانی روبه رو بود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه کاتالان ال موندو دپورتیوو مورینیو باخشم به داور مسابقه گفته بود:« عجب هنرمندی هستی. دوست داری حال حرفه ای ها را بگیری.»

البته سخنگوی مورینیو کار خبرگزاری ها را آسان تر کرده و در صفحه توئیترش جزئیات بیشتری از صحبتهای مورینیو خطاب به داور بازی را منتشر کرده.

سخنگوی مورینیو همچنین به این نکته اشاره کرده که تعدادی از بازیکنان بارسلونا در پایان مسابقه برای برخی از بازیکنان رئال مادرید اس ام اس زده و به خاطر تمارض هایشان عذرخواهی کرده اند؛ به ویژه درمورد تمارضی که منجر به اخراج سرخیو راموس شد.

پارامس دراین باره نوشته:« می توان به هر نحوی که می خواهی فکر کرد. شاید مورینیو راضی نباشد که من این را می نویسم ولی کسی که فوتبال را دوست دارد، باید واقعیتهایی که گفته نشده را برزبان بیاورد.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:4 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید