رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هواداران افراطی رئال هم شعارهای کارانکا، کارانکا سر داده بودند

 
mourinho in bernabeu
 
- شنبه شب ، ژوزه مورینیو و شاگردانش بعد از حذف در جام حذفی گام به برنابئو گذاشتند

این درحالی بود که در آخرین دیدار رئال در برنابئو هم آقای خاص با سوتهای انتقادی بخشی از هواداران رئال روبرو شده بودو از همین رو دیدار مجدد آقای خاص با هواداران رئال و شعارهای آنها در جریان دیدار شنبه شب این تیم مقابل ساراگوسا برای رسانه های خبری جالب توجه بود.

یکی از شعارهای نادرستی که دیشب در ورزشگاه برنابئو به گوش می رسید، ترانه های هواداران رئال برضد گواردیولا بود .


 یکی از نکات جالبی که در ورزشگاه های اسپانیا به چشم می خورد، شعارهای بی ربطی است که در جریان دیدارها به گوش می رسد.به عنوان مثال ودرحالی که گوتی چند فصلی است که رئال مادرید را ترک کرده، هواداران بارسا در جشنهای قهرمانی سالهای قبلشان ، گوتی را به باد فحش می گیرند. یکی دیگر از این اتفاقات، شب گذشته در ورزشگاه برنابئو رخ داد.

هواداران رئال با اشاره به برخوردی که در دیدار رفت مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی میان په په و مسی رخ داد و با اشاره به زمانی که په په دست مسی را لگد کرد، شعار می دادند:« په په او را بُکش»

در بازی پیشین رئال در ورزشگاه برنابئو ومقابل اتلتیک بیلبائو، تعدادی از هواداران رئال برای انتقاداز آقای خاص سوت می زدند و تعدادی از هواداران این باشگاه هم در دفاع از مورینیو سرودهایی را می خواندند و پاسخ این سرودها هم با سوت داده می شد . ولی این بار و در بازی با ساراگوسا، اسمی از مورینیو به گوش نمی رسید و هواداران نام «آیتور کارانکا» را صدا می کردند که این بیشتر به منزله یک شوخی درمورد آنچه یکشنبه گذشته رخ داد می نمود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:2 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید