رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حتی اگر فرض کنیم بارسا در ال کلاسیکوی بعدی، بار دیگر رئال مادرید را شکست دهد، باز هم کاتالان ها باید از تیم هایی مثل بتیس، بیلبائو و اوساسونا انتظار داشته باشد که رئال متوقف کنند

 
Liga BBVA: Real Madrid-Zaragoza: Kaka, Marcelo
 

- در فاصله 4 دقیقه تا پایان بازی، لیو مسی از یکی دو مدافع ویارئال گذشت و توپ را به سوی دروازه شلیک کرد تا شب کم فروغش را به فراموشی سپرده باشد. دیه گو لوپس توپ را ناقص دفع کرد و توپ برگشتی زیرپای فابرگاس افتاد..... به نظر می رسید آبی اناری ها از کابوس یک مساوی دیگر خلاص شده باشند ولی فابرگاس توپ را با شدت هرچه تمام تر به سکوهای تماشاگران فرستاد. این صحنه شاید در پایان فصل به قیمت پاره شدن نوار قهرمانی های بارسلونا در لالیگا تمام شود؛ حالا رئال مادرید با مورینیو، 7 امتیاز بالاتر از بارسا است و اگرچه راهی طولانی تا پایان فصل باقی مانده ولی فاصله 7 امتیازی در لیگ اسپانیا، برخلاف لیگ هایی مثل انگلیس، شکافی بسیار عمیق است و بعید به نظر می رسد تا پایان فصل این فاصله به سادگی جبران شود.

بارسا همچنان تیمی است قابل احترام، با فوتبالی ناب و تماشاگر پسند و شکست هایی انگشت شمار، ولی چیزی که باعث عقب افتادن آن ها از رقیب شده، مساوی های زیادی است که آن ها در طول این فصل پذیرفته اند. در سه فصل گذشته، تعداد مساوی های بارسا هیچ وقت از عدد 6 فراتر نرفته ولی آن ها در فصل جاری، تقریباً دو برابر میانگین سال های گذشته خود، با حریفان مساوی کرده اند که بعضی از آن ها غیرمنتظره بوده؛ مثل توقف در برابر سوسیداد، بیلبائو و اسپانیول.

هر دو تیم رئال مادرید و بارسا در ادامه فصل 9 بازی خانگی و 9 بازی خارج از خانه با تیم های زیر خواهند داشت:

* بازی های خانگی رئال مادرید: لوانته، سانتاندر، اسپانیول، مالاگا، سوسیداد، والنسیا، گیخون، سویا و مایورکا

* بازی های خارج از خانه رئال: ختافه، وایه کانو، بتیس، ویا رئال، اوساسونا، اتلتیکو مادرید، بارسلونا، بیلبائو و گرانادا

* بازی های خانگی بارسا: سوسیداد، والنسیا، گیخون، گرانادا، بیلبائو، ختافه، رئال مادرید، مالاگا، اسپانیول

* بازی های خارج از خانه بارسا: اوساسونا، اتلتیکو مادرید، سانتاندر، سویا، مایورکا، زاراگوزا، لوانته، وایه کانو و بتیس.

حتی اگر فرض کنیم بارسا در ال کلاسیکوی دور برگشت، بار دیگر رئال مادرید را شکست دهد، باز هم کاتالان ها باید از تیم هایی مثل بتیس، بیلبائو و اوساسونا انتظار داشته باشد که رئال متوقف کنند تا این فاصله جبران شود؛ انتظاری که تحقق آن بیشتر شبیه یک رویا می ماند.

تیم مورینیو در این فصل به جز رویارویی با بارسا، در بقیه بازی ها فوق العاده بوده و میانگین 6/2 امتیاز برای هر بازی کسب کرده است. خبر خوش برای هواداران مادریدی این است که تیم شان در دور رفت، بسیاری از بازی های دشوار خارج از خانه خود را انجام داده است. در شرایط نرمال، تیم هایی مثل والنسیا، سویا، مالاگا، مایورکا و اسپانیول می توانستند مانع از حرکت رئال مادرید به سوی قهرمانی شوند و این ها همگی در بازی های دور رفت، بازی های خانگی شان را به رئال مادرید واگذار کرده اند!   

با این اوصاف بی دلیل نیست که هواداران رئال مادرید با نتیجه ای که شنبه شب در دیدار ویارئال و بارسا رقم خورد، از همین حالا خود را برای شرکت در جشن قهرمانی آماده کرده اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت20:13---9 بهمن 1390
جوجه رو اخر پاییز میشمارن ما بارسایی درانتظار معجزه نیستیم ما خود معجزه ایم اقا پسر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:0 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید