رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئال سوسیداد 0 - رئال مادرید 1؛ پیروزی دشوار کهکشانی ها در آنوئتا

رئال مادرید با برد سختی که برابر سوسیه داد داشت ، توانست که همچنان در جدول لالیگا بالاتر از بارسلونا باقی بماند .

 

 

Liga BBVA: Real Sociedad-Real Madrid: Gonzalo Higuain
 

- رئال مادرید با برد سختی که برابر سوسیه داد داشت ، توانست که همچنان در جدول لالیگا بالاتر از بارسلونا باقی بماند .
اوندیانو ماینکو در آنوئتا در حالی سوت آغاز بازی رئال مادرید و رئال سوسیه داد در هفته دهم لالیگا را زد که در ترکیب رئال مادرید ، نبود مارسلو در نوع خود عجیب به نظر می رسید ، چرا که بازیکن برزیلی در ماه های اخیر ، خود را یک تنه به عنوان یک اسلحه مهم تهاجمی در رئال مطرح کرده بود ، اما به هر حال به نظر می رسید مورینیو تصمیم گرفته بود که به او استراحت دهد .
سوسیه داد در ده دقیقه آغازین سعی کرد که با پرس بالا ، کار را برای رئال مادرید مشکل کند اما در دقیقه 9 ، روی پاس خوب کوئنترائو ، ایگوائین توانست که یک گل خوب را وارد دروازه براوو کند که بلافاصله گل را به کاپیتان سوم تیم که روی نیمکت بود تقدیم کرد .
در ادامه ، سوسیه داد همچنان به تشخیص مونتانیه ، مربی فرانسوی خود با سبکی بسته و با پنج مدافع کار را پیگیری می کرد و همین باعث کاهش جذابیت بازی شده بود . رئال مادرید سعی می کرد که فشار را افزایش دهد و کنترل توپ را داشته باشد و از طرفی دیگر سوسیه داد چشم به ضد حملات بسته بود .
در دقیقه 42 ، روی کار خوب دی ماریا توپ به aیگوائین رسید که آن را در موقعیتی خوب از دست داد و اوزیل هم در نهایت از آن بهره ای نبرد . در مجموع در نیمه اول تیم غالب میدان بود و کوئنترائو هم که جایگزین مارسلو شده بود ، بازی نسبتا خوبی از خود ارائه داد و تا حدودی نشان داد که لیاقت 30 میلیون یورویی که برایش پرداخت شده را دارد .
در نیمه دوم ، بازی همچون نیمه اول بود اما موقعیت های ضد حمله سوسیه داد خطرناک تر می شد که به طور مثال کاسیاس در دقیقه 61 یک توپ عالی را از ولا گرفت . پنج دقیقه بود نوبت زوردوزا بود که ایکر را محکم بزند که باز هم کاپیتان توپ را دفع و راهی کرنر کرد .
در دقیقه 76 ، دی ماریا یک سانتر خطرناک داشت که در نهایت نتیجه ای نداشت . مورینیو به تدریج ترکیب را عوض می کرد و خدیرا ، بنزما و کاکا وارد زمین شدند . اما به هر صورت 20 دقیقه پایانی هم به آرامی به اتمام رسید تا رئال از این بازی سخت به یک برد خوب برسد .
مورینیو پس از بازی آنوئتا بیش از هر بازی دیگری خوشحالی کرد تا نشان دهد که این بازی تا چه حد مشکل بوده و سه امتیازش چقدر ارزشمند . حالا رئال صدرنشین شده و منتظر است تا ببیند که چه سرنوشتی در انتظار لوانته در بازی فردا شبش است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, ] [ 11:24 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید