رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کریستیانو رونالدو و کاکا ، محبوترین های ورزشی در شبکه های اجتماعی هستند . این دو ستاره اصلی پروژه دوم فلورنتینو پرز ، در فیس بوک و توئیتر ، شهرت زیادی به هم زده اند .
به گزارش گل به نقل از مرجع خبری رئال بازیکن پرتغالی با 35 میلیون هوادار در فیس بوک ، محبوب ترین است . تقریبا 10 میلیون تا لئو مسی که در جایگاه دوم است فاصله دارد . کاکا که در فیس بوک پنجم است (یازده و نیم ملیون) در توئیتر ، لیدر است . بازیکن برزیلی 6.286.352 فالوورد در این شبکه اجتماعی دارد . بهبودش در عملکردش در رئال مادرید باعث شده که هواخواهنش در این شبکه اجتماعی بیشتر شوند . در مارس امسال ، نزدیک به سه میلیون دنبال کننده داشت و پشت شکیل اونیل قرار گرفته بود . اما با درخشش در رئال مادرید به جایگاه اول رسید .
کریستیانو در این شبکه اجتماعی با 4.588.825 فالوور در جایگاه دوم قرار دارد . رئال مادرید نیز باشگاهی ورزشی با بیشترین لایک در فیس بوک است (بیش از 20 میلیون) . کریستیانو 15 میلیون بیشتر از تیم در فیس بوک هوادار دارد . در توئیتر هم رئال مادرید 2.5 میلیون فالوور دارد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:42 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید