رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئال درجریان سه بازی اش در این فصل به دو ضربه پنالتی دست یافته

 

- اکنون به میانه رقابتهای لالیگا رسیده ایم. 19 هفته از برگزاری رقابتهای این فصل لالیگا گذشته و رئالی ها با خیال راحت و با اختلافی 5 امتیازی نسبت به بارسای رده دومی در صدر جدول لالیگا قرار دارند. این درحالی است که رئال تا به اینجای رقابتها و در مقایسه با تمام تیمهای دیگر بیشترین ضربات پنالتی را زده است.

تیم مورینیو تا به اینجا، نه بار به ضربه پنالتی دست یافته و در تمامی این 9 ضربه، این کریس رونالدو بوده که پشت توپ قرار گرفته و تک تک این 9 ضربه را به گل تبدیل کرده و بدین ترتیب با آمار مبدل کردن 100% پنالتی ها به گل، امار فوق العاده ای را دراختیار دارد

در شش هفته از نوزده بازی این فصل رئال در رقابتهای لالیگا دست کم به یک ضربه پنالتی دست یافته و تا به اینجا توانسته دست کم یک بار در رقابتهای این فصل دروازه تیمهای ختافه، رایو وایه کانو، اوساسونا، اتلتیکومادرید، سویا و اتلتیک بیلبائو را با ضربات پنالتی بازکند.

در سه دیدار از این شش دیدار، شاگردان مورینیو به دو ضربه پنالتی (در یک مسابقه ) دست یافتند که بازی های آنها مقابل رایو وایه کانو، اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو بود. و هرزمانی که رئال به یک یا دو ضربه پنالتی رسیده تیم پیروز میدان لقب گرفته.

البته اوضاع برای بارسا به نحو دیگری است. آبی اناری ها درنیم فصل اول رقابتهای لالیگا به تنها 3 ضربه پنالتی دست یافتند. طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسا در دیدار با سویا، مایورکا و بتیس به پنالتی رسیدند و دو تا از این سه پنالتی مبدل به گل شده. مسی هر سه پنالتی بارسا در رقابتهای این فصل لالیگا را زده و ضربه پنالتی او در بازی با سویا، به گل تبدیل نشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:58 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید