رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این داور دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا که با تساوی 2-2 در برنابئو به پایان رسید را سوت زده بود

 
Real Madrid Vs Barcelona Medley
 
- فرناندو ته یسیه را، داور اسپانیایی دنیای فوتبال متولد 28 جولای سال 1971 در شهر سانتاندر است. او قضاوت دیدار برگشت امشب دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را که امشب در ورزشگاه نوکمپ برگزار می شود برعهده خواهد داشت.
قضاوت دیدار رئال- بارسا اصلا کار آسانی نیست و این دومین باری است که این داور می بایست در ال کلاسیکو سوت بزند. فرناندو اولین باری که دیدار ال کلاسیکو را قضاوت کرد، در تابستان سال گذتشه میلادی و در دور رفت دیدار سوپرکاپ اسپانیا بود که در ورزشگاه برنابئو برگزارمی شد. این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید و مادریدی ها هنوز آن پنالتی ای که داور می بایست به دلیل خطای والدس برروی رونالدو به نفع تیمشان اعلام می کرد را فراموش نکرده اند.
الان یک دهه است که فرناندو در دسته اول رقابتهای لالیگا سوت می زند و از احترام فراوانی برخوردار است. او داور شجاعی است و ازهیچ برخوردی نمی هراسد.
فرناندو ته یسیه را تا به امروز 5 بازیکن بارسلوناو 5 بازیکن از رئال را اززمین اخراج کرده و تا به حال 20 بازی برای بارسا و 21 بازی برای رئال سوت زده طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، این دیدار ال کلاسیکو، یازدهمین دیداری است که او در نوکمپ سوت خواهد زد.
بارسلونا در دیدارهایی که به قضاوت این داور اسپانیایی برگزار شده به 7 برد، دو تساوی و یک شکست دست یافته ( که این شکست در فصل 4-2003 و مقابل دپورتیوو لاکرونیا رقم خورد).
 از سوی دیگر، این داور باتجربه در یازده بازی که رئال به عنوان تیم میهمان به میدان می رفته، برای تیم مادریدی سوت زده و در این یازده بازی رئال به 7 برد خارج از خانه، یک تساوی و سه شکست دست یافته(باخت در سن ممس در فصل 4-2003، در مونتجوئیک در فصل 8-2007 و در رینو دناوارا در فصل 9-2008)
به علاوه یک نکته دیگر که به رئالی ها شادی داده و باعث نگرانی بارسلونایی هاست: فرناندو ته یسیه را قضاوت بازی این فصل ختافه- بارسا که با شکست 0-1 بارسا همراه بوده ، را برعهده داشته و به علاوه در بازی رفت رئال مادرید در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی اسپانیا مقابل مالاگا که با برد 2-3 مادریدی ها همراه بود برای این تیم سوت زده. در آن دیدار روی فاریا، دستیار مورینیو از روی نیمکت مربیگری رئال اخراج شد.
 یکی از افرادی که این بازی را با دقت فراوانی دنبال می کند، خوسه آنتونیو ته یسیه را،برادر فرناندو است که دو سالی است که قضاوت در لیگ دسته اول اسپانیا را آغاز کرده.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:26 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید