رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این مهاجم فرانسوی مطمئن است با یک برنامه درست می توانند کاتالان ها را شکست دهند

 

 


Copa del Rey: Real Madrid-Barcelona: Karim Benzema
 
- کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، از هم تیمی هایش خواست که در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل بارسا، روی ضربات آزاد به بازیکنان حریف ضربه بزنند.
در دیدار رفت که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد، بارسا 2-1 به پیروزی رسید تا رئالی ها در هر دو دیدارشان مقابل رقیب قدیمی در این فصل شکست خورده باشند اما بنزما مطمئن است با یک برنامه درست می توانند کاتالان ها را شکست دهند.
او در گفتگو با آ. اس گفت:" ما باید روی گلزنی روی ضربات آزاد موثرتر کار کنیم زیرا فکر می کنم این یکی از بخش های بازی بارساست که در آن شکننده هستند. آنها در جنگ های هوایی قوی نیستند و ما باید از این فرصت ها استفاده کنیم."
این مهاجم فرانسوی همچنین در مورد مشکلاتی که او و ایگواین در دیدار رفت داشتند، گفت:" البته دشوار است که به عنوان یک مهاجم دفاع کنید و از موقعیت های بسیار کمی که داشتیم استفاده کنیم.
ایگواین هم باید دفاع می کرد و ما چندان توپ را در اختیار نداشتیم. همیشه بازی هایی مثل این وجود دارد و ما باید آن را بپذیریم زیرا همیشه تیم مهمتر است."
بنزما در رقابت های این فصل از آمادگی بالایی برخوردار بود و در 31 دیداری که این فصل برای رئال انجام داد، 17 بار گلزنی کرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:3 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید