رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دروازه بان رئال مادرید در حال حاضر ششمین بازیکن تاریخ رئال از نظر شمار بازی است

 
Iker Casillas - Real Madrid
 
- ایکر کاسیاس ، دروازه بان رئال مادرید ، یکشنبه در برابر اتلتیک بیلبائو به رکورد 600 بازی رسمی در رئال مادرید می رسد تا در یک قدمی رکورد 601 بازی فرناندو ایه رو قرار گیرد . دروازه بان رئال مادرید در حال حاضر ششمین بازیکن تاریخ رئال از نظر شمار بازی است که سیزدهمین فصلش در تیم اصلی را سپری می کند .
پس از فرناندو ایه رو باید نفراتی نظیر فرانسیسکو خنتو (602) ، کارلوس سانتیانا (645) ، مانولو سانچیس (709) و رائول گونزالس (741) را بالاتر از خود داشته باشد که به نظر می رسد در این فصل به رتبه چهارم ارتقا یابد . کاسیاس در لالیگا هم با 438 بازی ، پنجمین بازیکن تاریخ رئال از نظر حضور در این تورنمنت است . او 118 بازی در چمپیونزلیگ ، 27 تا در کوپا ، 9 تا در سوپرکاپ اسپانیا ، 3 تا در جام باشگاه های جهان ، 2 تا در جام بین قاره ای و 2 تا در سوپرکاپ اروپا ، انجام داده است .
بهترین رکورد او مربوط به فصل 02-2003 است که 55 بازی انجام داد . او در حال حاضر 31 سال دارد که با توجه به مدت باقیمانده از قراردادش با رئال می تواند تمامی رکوردها را بشکند . او چهار سال است که توسط کمیته آمار و تاریخ فوتبال به عنوان بهترین دروازه بان جهان انتخاب می شود .
ایکر در تیم ملی اسپانیا هم با 127 بازی ملی ، رکورد دار است که می تواند این رکورد را همچنان بهتر کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:45 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید