رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مربی آلمانی اعلام کرد که رفتار په په دردیدار4شنبه ال کلاسیکو، بازتابی از شخصیت واقعی په په نبوده ولی به این نکته اشاره کرد که په په گاهی وقتها از کوره درمی رود

 
Bernd Schuster - ex Real Madrid

در جریان  دیدار4شنبه شب ال کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو ، بازیکن پرتغالی رئال، درحالی که بازی متوقف و لیونل مسی روی زمین نشسته بود، دست مسی را لگد کرد. دراین بازی رئال با نتیجه 1-2 مغلوب بارسا شد.

اکنون برندشوستر که در فصل 8-2007 مربی په په بود در صحبتهایی اعلام کرد که په په در داخل و خارج زمین دو شخصیت متفاوتی دارد و به این نکته اشاره کرد که شروع رفتارهای خشن این ستاره سابق پورتو در دیدار این تیم با ختافه و دو لگدی بود که به پشت خاویر کاسکرو در سال 2009 وارد کرد و برای این برخورد خشن با محرومیتی ده جلسه ای مواجه شد.

شوستر دراین باره به مارکا گفت:« نیازی نیست بگویم که په په چقدر خوب است .لازم نیست بگویم که چه انسان بزرگ و چه بازیکن حرفه ای ای است یا نیاز دارد که باشد.»

این مربی آلمانی ادامه داد:« کاری که په په انجام داد، کار زشتی بود ولی این به این خاطر است که ما می توانیم هرآنچه در زمین مسابقه رخ می دهد را ببینیم. سالها پیش میگلی، فرناندو ایئرو و روبرتو آیالا هم خطاها و برخوردهای خشنی را انجام می دادند ولی الان می توان همه چیز را مشاهده کرد.»

شوستر ادامه داد:« بعد از آن روز و برخورد میان په په و کاسکرو، نمی دانم که په په چه شده است. اتفاق عجیبی افتاده. اتفاقی که اگر په په را بشناسید،نمی توانید دراین باره توضیحی بدهید. زمانی که په په پیراهن رئال را می پوشد، انسان متفاوتی است.مورینیو به خوبی می داند که چطور باید ازاین مسائل بهترین بهره را ببرد ولی بعضی وقتها زیاده روی می کند.»

شوستر 52 ساله که در حال حاضر بیکار است در ادامه به این نکته اشاره کرد که از ترکیب تیم مورینیو در دیدار 4شنبه متعجب شده:« اینها مسائلی هستند که درکشان سخت است. ریکاردو کاروالیو مدتها بود که بازی نکرده بود و حمیت آلتین تاپ هم شاید هنوز به سطح تیم نرسیده و په په دوباره در خط میانی به کار گرفته شد.»

مربی سابق رئال در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« ولی الان این بحث مطرح است که وقتی چیزهای زیادی را تغییر می دهی و ریسکهای زیادی می کنی، چه اتفاقی می افتد؟ بارسلونا اززمانی که من مادرید را ترک کردم، دقیقا به یک شیوه و روش بازی می کند ولی مادرید در هر ال کلاسیکو سعی در تغییر اوضاع دارد. الان یک تیمی داریم که همه ساله با یک سیستم و سبک ثابت بازی می کند و تیمی که همیشه سیتمش را تغییرمی دهد و موفقیت این تیم تقریبا غیرممکن است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 دی 1390برچسب:, ] [ 9:49 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید